Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.quote:Op woensdag 30 november 2005 15:43 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
jah, zo kunnen we het ook doen indd.
Maar het verbaasd me gewoon dat je gaat huilen als er kinderen bij jou in de buurt zijn op je vakantie.
Omdat jij ze geslagen hebt? Foei!quote:Op woensdag 30 november 2005 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik ga niet huilen, die kinderen huilen.
Dat rechtvaardigt nog steeds geen mishandeling van een volwassen persoon. Van een verbaal opstootje waren de betreffende kinderen waarschijnlijk ook wel genoeg geschrokken.. Een paar kinderen slaan, nee god dan heb je normen en waarden in je opvoeding mee gekregen hoor. O.a stalken is een aantasting in de privesfeer, geen sneeuwbal van sneeuw die hoogstenst twee keer per jaar voorkomt - gegooid door een puber - tegen je raam.quote:Op dinsdag 29 november 2005 12:11 schreef _-rally-_ het volgende:
Laten we wel wezen: waarom gooit een 17-jarige sneeuwballen tegen een huis ? Juist: om een reactie uit te lokken, om te provoceren. En *daarom* zijn excuses wel degelijk op hun plaats, ongeacht of de uitgelokte reactie buitenproportioneel was. 17 is oud genoeg om eens wat besef van normen en waarden in de praktijk te brengen.
Je vergat in te loggen onder de juiste account Fuifduif.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
Als je geslagen wordt moet je hem de andere wang toekeren!
Zo zegt de Heer!
En als je dan weer geslagen wordt?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:00 schreef Roellio het volgende:
Als je geslagen wordt moet je hem de andere wang toekeren!
Zo zegt de Heer!
Laat je nog wel even weten hoe het is afgelopen?quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Me pa is nog niet geweest neeEerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
Je andere wang weer toekeren.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:39 schreef Kloot-Jan het volgende:
En als je dan weer geslagen wordt?
Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Me pa is nog niet geweest neeEerlijk gezegd maakt me dat ook niet zo veel uit, ik ga toch naar de politie. Maar eerst naar de dokter, misschien dat die onze kant van het verhaal kan ondersteunen door naar mijn oren te kijken.
Tsk tsk tsk...enig idee hoe happig de politie is om dit soort zaken op te nemen...je mag na een week of wat terugkomen om je verhaal te doen.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:07 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat het allemaal wat lang duurt en denk ik dat er dus gewoon niets meer gebeurd.![]()
Op die leeftijd nog triest met sneeuwballen gooien.quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef Devolution het volgende:
Ik ben trouwens 17 jaar, en de rest van me vrienden zijn ook 17, 16 en 15.
Wat ben jij een prutser zeg!!! De ene keer vind je dit, dan neem je je woorden terug en vind je dat. Make up your mind! Meeloper.quote:Op zondag 4 december 2005 10:31 schreef Mute_Me het volgende:
Haha de ts is echt een mongool, eerst stoer roepen dat ie naar de politie gaat en vervolgens niet durfen.
Je ouders vonden het zeker ook terecht.
ik plijt voor een slotje![]()
zielepoot,quote:Op woensdag 30 november 2005 21:37 schreef Devolution het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |