You're being judgementalquote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
(Persoonlijke mening buitengelaten)
*Eerst zien dan geloven*quote:Pssst word on the street is, the record drop will be November 21st....
Geen problemen mee. Maroon5 ben ik nogal op uitgekeken vanwege de hoge gehalte uitgekauwdheidquote:Op woensdag 13 december 2006 21:11 schreef regularjoe het volgende:
Ik ben zo ontzettend benieuwd naar hun nieuwe album.. Ik kan niet wachten. Het duurt wel zo ontzettend lang.
Maroon 5 en James blunts nieuwe album moet ik gewoon hebben, hoewel ik vrees dat die van Blunt nog eerder uitkomt..
Ik kan me herinneren nog dat je maar 7.50 voor hun concertkaartje kon uitgevenquote:Op woensdag 13 december 2006 21:26 schreef regularjoe het volgende:
Ontopic: Ik hoop toch echt dat ze een comeback maken. Ik kan me nog herrineren toen hun clip voor het eerst op TMF werd gedraaid en hoe populair het in California was etc.
Ik zou het echt sneu vinden als ze ermee zouden kappen.
Ik heb er voor gezorgd dat ie niet uitgekauwd isquote:
Ja maar jullie stonden helemaal vooraan. Ik had er geen last vanquote:Op woensdag 13 december 2006 21:40 schreef Gosjke het volgende:
James concert in de HMH was in de categorie: klein Jamesje met kleine liedjes verzuipt in een zee van jengelende breezers. Hij deed zijn best, maar ik blijf erbij dat 't in de Paradiso 100 keer beter tot zijn recht was gekomen.
Hoi ook, ik werk 60 uur per week in het ziekenhuis,.. en tussendoor slaap ik.. en zeik ik de HMH af
Ik ga er van uit dat ze dat niet halen.. Zou wel erg snel en verrassend zijn opeens.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:58 schreef Gosjke het volgende:
Heb ergens eens gelezen dat de UK release op Februari/Maart 2007 stond.. of ze 't ook halen betwijfel ik
Dat was ik sowieso al van plan....eerst maar eens luisteren of het goed genoeg is om m zuurverdiende centjes aan uit te gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Apfel het volgende:
Als ie uitkomt ga ik hem als straf illegaal downloaden![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:45 schreef Dizer het volgende:
Jullie gaan ervan uit dat je iets te downloaden zult hebben binnenkort. Dat is al een stap te veel.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:15 schreef Apfel het volgende:
Als ie uitkomt ga ik hem als straf illegaal downloaden![]()
Zijn er alweer afgehaald helaas..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:57 schreef Jill-RMC het volgende:
Okay de kwaliteit is echt crappy....mensen koop even een camera waarvan de mic niet dood is...maar: nieuw materiaal!
http://www.youtube.com/watch?v=vD8zDaHn2EI
http://www.youtube.com/watch?v=K5KDm81WBr4
Idd, upbeat enzo.. Klinkt aantrekkelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:13 schreef Gosjke het volgende:
Kiwi? LMAO!
Nou, zouden ze m écht gaan uitbrengen dan.. toch nog.
Die omschrijving van de 1e single klinkt dan wel weer als hetgene wat ik op SAJ zo leuk vond.. terwijl ik vreesde dat 't nieuwe album veel minder leuk werd. Ben benieuwd!
En? hoe heetie? Kunnen we hem om youtube vinden? Link?quote:Op maandag 26 maart 2007 18:23 schreef Jill-RMC het volgende:
De nieuwe single was vanmorgen te horen op de Duitse radio (damn germans)
*luistert*
Hehe... tuurlijk weet ik datquote:Op maandag 26 maart 2007 21:21 schreef Gosjke het volgende:
Tis JamiroquAi![]()
En persoonlijk vind ik Jamiroquai beter dan dit nummer (je weet dat ik dat een goede band vind Dizer, don't insult them)
Michael Jackson was altijd wel 1 van de voorbeelden van Adam geloof ik, dus dat vindt ie vast een compliment, haha.
*heeft het nr nu 5 keer geluisterd, weet nog steeds niet zeker of ze nou gematigd positief moet zijn*
Wacht al eeuwen op een nieuwe MB20 album. Maar ja.. kennelijk is dat te veel gevraagdquote:Op maandag 26 maart 2007 22:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Vind die cd van RT nog steeds 3x niets....heb m ook nog steeds niet
Wacht al eeuwen op een live dvd
Giel, 3FM. Hij zei dat morgen de single wereldwijd los komt.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 12:31 schreef Jill-RMC het volgende:
Ow waar?
Ik d8 net dat het mompelende mannetje van 538 ook iets over M5 hoorde zeggen...maar er zat hier weer iemand door heen te praten en hoorde het dus niet goed.
Moet helaas hetzelfde stellen. De eerder genoemde invloeden hoor ik er ook in terug, maar het klinkt als een samengeraapte single waarbij ze ietsje teveel hebben teruggegrepen op jaren tachtig invloedenquote:
Ik denk dat ze daar nog op zullen terugkomenquote:Op zaterdag 31 maart 2007 15:26 schreef Jill-RMC het volgende:
There are gonna be shows in London, Paris, Milan and Munich. It's a Pre-Release Tour. The bigger tour's gonna be in fall. You can only order the tickets if you're member of their fanclub.
flauw...
Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?quote:Op donderdag 5 april 2007 13:42 schreef Dizer het volgende:
Ok, ik vind het nieuwe nummer oficcieel.. leuk. Maar het is gewoon 100% pop
.
Jaquote:Op donderdag 5 april 2007 16:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is Maroon 5 ooit iets anders geweest dan?
Wel goed omschrevenquote:Op vrijdag 6 april 2007 12:45 schreef Gosjke het volgende:
Ik vind het (in vergelijking tot het vorige album) dan ook echt alléén maar wat hebben van This Love, verder hoop ik dat ze de foute "N Sync meets Britney"- beat op de rest van 't nieuwe album achterwege laten.
Ik wil meer nr's a la The Sun, Not Coming Home en Shiver. Daar zaten tenminste nog wat aparte invloeden in varierend van funk tot rock tot pop. Pure pop heb ik 't nooit gevonden, en als dit hun definitie van pop is, weet ik niet of ik daar een heel album van wil hebben. Lijkt me snel vervelen.
1 van hun betere?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:29 schreef regularjoe het volgende:
Super goede nummer! Makes me wonder behoort echt tot een van hun betere nummers..
Nu is het afwachten geblazen op hun nieuwe album
Echt wel. Een van hun betere nummersquote:Op vrijdag 13 april 2007 17:24 schreef Gosjke het volgende:
[..]
1 van hun betere?![]()
Gelukkig dat smaken verschillen zullen we maar zeggen...
En daar benik het helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 6 april 2007 13:33 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren toevallig nog Not Coming Home voorbij horen komen op mn MP3 speler...wat een briljant nummer blijft dat toch.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt wel. Een van hun betere nummers...
Als je alle nummers van het eertse album eerst op een rijtje zet en daarna deze.. klopt het wel![]()
Yep. Ik bedoel, kom op... Sommige mensen hebben denk ik niet naar Must Get Out, Sunday Morning en Tangled gehoord. Of Shiverquote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef Gosjke het volgende:
[..]
![]()
Inderdaad.. zo van: als je AL hun andere nr's niet gehoord hebt, dan is 't best wel een van hun betere![]()
Kleine of grote zaal?quote:Op maandag 16 april 2007 03:27 schreef jmac het volgende:
dat ze nog bestaan..
Heb hier nog 't drumstokkie van ryan liggen die ik in paradiso van 't podium graaide. Wel aardig concertje toen (heeeeeel lang geleden).
Grote zaal Paradisoquote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef Gosjke het volgende:
Meer dan aardig concertje. die concerten in de HMH en de 013 waren vrij waardeloos in vergelijking tot die eerdere shows ruim 3 jaar geleden...
grote zaal had ik 't nu over. Was toen echt supergoedkoop (7 euro of 11 euro ofzo). Weet nog wel dat ze paar maanden later optraden in 013, en ik er ook heen ging (27 euro oid) en toen was heel skyradio luisterend nederland er en vond ik er niks meer aan.quote:Op maandag 16 april 2007 08:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Kleine of grote zaal?
*was bij beide*![]()
Ja, maar dat is helaas vaak zoquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO was jij dat! Dat kan ik me nog herinneren.
28 euro zelfs, in de 013 viel het nog wel mee maar die tweede dag HMH was echt hell. Wipkippen publiek zeg.
waar dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:13 schreef jmac het volgende:
[..]
Heb 'm ook. Iedereen weet wel waar 'ie inmiddels te verkrijgen is ja
D.quote:Op maandag 14 mei 2007 10:23 schreef Dizer het volgende:
T.!
Ik ben benieuwd. Heb hem nog niet gehoord.
Eens jaquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:51 schreef Gosjke het volgende:
Goh johje meent 't.
Ik blijf nog steeds hangen bij "aardig". SAJ gaat ie in ieder geval NOOIT overtreffen.
Wat staan ze er enthousiast bijquote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=elSw28Mih9s
LOL
RuigeNetgeenpopBand?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Jill-RMC het volgende:
R&B serieus?
Je weet waar R&B voor staat? Of heb je een eigen afkorting gemaakt voor RNB?
Met anderw woorden: je kent alleen de singles?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef regularjoe het volgende:
Sjonge, die nieuwe tracks van Maroon 5 zijn echt teleurstellend zeg. Alleen Makes me wonder is te pruimen.
Ik heb de CD uiteraard niet gekocht!
Ze hadden iets wat ik zal omschrijven als pleasantly lighthearted met songs about jane (this love, she will be loved, harder to breathe, sunday morning etc.) dat waren goede nummers!
Nu is het RNB element te sterk en omdat ik RNB haat kan dit nieuwe album mij niet bekoren.
Ik ben het zéker niet met je eens dat SWBL 'quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Met anderw woorden: je kent alleen de singles?
SWBLStonden dus écht wel beter nr's op SAJ he.
Ik vraag me idd ook ernstig af wat er R&B is aan die nieuwe cd? Do explain... Als 't iets negatiefs is, is 't dat 't te gladde synthesizer pop is
Zet daar Back at your door bij en je hebt mijn favorietenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
Oh, Ik heb al een paar favorieten:
Goodnight Goodnight
Kiwi
Wakeup Call
Makes Me Wonder
Ah ja! Dit optreden klinkt oprecht idd een stuk overtuigender! http://youtube.com/watch?v=OYuNxtjivggquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm ja dat is dus het aller aller aller eerste live optreden (op nationale tv ook nog) wat ze gaven na een aantal jaar, het klinkt idd voor geen meter maar je ziet en hoort dat ze allemaal echt bloednerveus zijn.
Je zou die AOL en Yahoo Music versies eens moeten luisteren.
SWBL was opzich leuk...tot het een single werd. Daarna heeft het een btje afgedaan, net zoals This Love en Sunday Morning. HTB en MGO vallen dan weer mee omdat die het op tv en radio amper hebben gedaan....gelukkig.
Beter!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Concert: 8 December Brabanthallen!
VVK start aanstaande zaterdag.
Persoonlijk mening:
WTF? Brabanthallen hoe komen ze daar nou bij?
![]()
![]()
Geen HMH...
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Brabanthallen![]()
39,50![]()
8 december![]()
Ik sla over.
Same here. Af en toe komen Can't Stop en Little of Your TIme wel nog eens voorbij vliegen, maar that's it. Hij haalt 't niveau van SAJ gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou, ik vind het nog steeds een behoorlijk matig album. Sterker nog...hij is al van mijn auto MP3-cd verdwenen en heb m echt al dik een maand niet meer geluisterd.
Heb m echt de eerste paar weken vaak geluisterd in de hoop dat ik misschien iets ging horen wat het toch briljant maakte...maar helaas, meer dan een paar leuke af en toe luisternummers heeft dat album niet voort gebracht.
Volgende week in: "Afgedankt op 538. Voor altijd op SKY"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef Jill-RMC het volgende:
En Wake Up Call is schijnbaar al uit hier.
Hoorde m net voorbij komen bij "Nieuw op 538"
Wake Up Call is niet bepaald een SKY nummerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:41 schreef jmac het volgende:
[..]
Volgende week in: "Afgedankt op 538. Voor altijd op SKY"
enquote:The most epic quarrel, however, centered on Lenny Kravitz's "Where Are We Runnin?'" video. The band saw it on TV in a Brazil hotel; Levine and guitarist James Valentine proceeded to argue for hours about whether Kravitz sheds a tear in the final shot. "I have never seen two people get more into it about something so completely unimportant," says bassist Mickey Madden. The clash extended from the hotel lobby to the venue, paused long enough for an acoustic performance, and then continued through a meet-and-greet session, climaxing with the statement "Star Wars was not filmed in space."
Finally, Levine and Valentine bet $500; the wager wasn't settled until the group visited German MTV and got them to roll the video. No tears: Valentine won the bet, although Levine never actually paid up. "In my twisted mind, I am always right," Levine says.
en:quote:Levine suffers from an advanced case of Lead Singer Disease, always taking over the conversation, perpetually razzing his bandmates, rarely getting called on his own shit. Fortunately, he's funny and genial, so nobody seems to mind. Madden confides, "Adam's been the exact same dude ever since I've known him. Fame kind of justified his personality."
quote:Perhaps inevitably, the band starts playing video games. On the tour bus, after a particularly vicious round of Halo, Levine and Valentine will sometimes not talk to each other for days. "There's rage that you wouldn't be able to understand," Levine says. "I'm a really prideful son of a bitch. I have to work on that." The game tonight is Guitar Hero, so he just watches. "I hate Guitar Hero. I get pissed that you don't play it like a real guitar."
Dat vond je dichtbij?quote:Op zondag 9 december 2007 19:16 schreef Frautie het volgende:
en heej ik had zitplaatsen op hemelsbreed 75 meter afstand van Adam.
Dat heb ik nou nog nooit meegemaakt, mensen die voor het VOORprogramma komenquote:Op zondag 9 december 2007 22:49 schreef kootje het volgende:
dashboard confessional eindelijk weer in NL, jammer genoeg in het voorprogramma van de kutband maroon5 waardoor de kaarten absurd duur waren..! vette show, jammer dat het te kort was! na 3 nummers maroon5 plaats gemaakt voor mensen die het wel mooi vonden, lekker op tijd thuis
Daar heb je een punt, maar ik kan me nog herinneren dat ik zelf een hele andere interpretatie had dan wat de band wilde vertolken. Vandaarquote:Op donderdag 13 december 2007 16:58 schreef JeroenV het volgende:
Als er een band is waarvan de songteksten makkelijk te intreperteren zijn is het wel Maroon 5 toch?
http://www.songmeanings.net/ ?quote:Op donderdag 13 december 2007 16:51 schreef MNR het volgende:
Ben afgelopen zaterdag ook geweest, stond lekker vooraan en vond het een heerlijke show!
Wat ik me afvraag. Een tijd terug ben ik op een site terecht komen waar de verklaring/betekenis van hun nummers geprofileerd staan. Dat vond ik altijd mooi en leerzaam om te lezen. Kan deze alleen niet meer vinden. Is er iemand die een link kan geven naar een site met de achterliggende gedachtes van hun songteksten? Dat zou ik tof vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |