Er zijn nog kaartjes dus je kan nog gaan!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:00 schreef moniek het volgende:
harder to breathe is VET!
zijn er nog kaartjes??
[edit] kut. woensdag.
Waar dan? Wilde op de dag dat de vvk begon kaarten kopen om half 12 wast uitverkocht!quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:24 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes dus je kan nog gaan!!!!!!
Door de sarcasme in je vraag, vind ik het inderdaad een behoorlijke domme vraag. En Maroon 5 is al een tijdje behoorlijk groot in America, en hier in nederland valt het echt onwijs mee......kaartjes voor het concert in paradiso zijn nog steeds niet uitverkocht...en in deze topic hebben tot nu toen misschien 15 mensen gereageerd. En de cd van Maroon 5 is geen 2 jaar oud...hij is uitgebracht in 2003.....daarvoor hebben ze wel al eerder een promo cd uit gebracht met een stuk of 4 nummers.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar is Maroon 5 opeens populair?
Ik was een paar maanden terug bij hun concert in Paradiso en toen waren er maar een handvol mensen (die bijna allemaal bij de platenmaatschappij werkten). Die cd is toch al goed 2 jaar oud?![]()
Kom je ff tof doen met het feit dat je ze al langer kentquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Ik was een paar maanden terug bij hun concert in Paradiso en toen waren er maar een handvol mensen (die bijna allemaal bij de platenmaatschappij werkten). Die cd is toch al goed 2 jaar oud?![]()
Ik ben gewoon geinteresseerd omdat ik ze toen wel ok vond maar uit m'n gezichtsveld verdwenen waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:37 schreef OutKast het volgende:
[..]
Kom je ff tof doen met het feit dat je ze al langer kent![]()
Als je ze echt interessant had gevonden had je geweten dat ze in The States nu echt huge zijn. En dus serieuzer worden genomen door de NL radio en dus meer mensen bereiken en dus populairder worden.
Tsja, ook ik kende ze toen al wel mar kon niet die avond. Nu kan ik dus wel....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |