Wat staan ze er enthousiast bijquote:Op zondag 20 mei 2007 12:59 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=elSw28Mih9s
LOL
RuigeNetgeenpopBand?quote:Op maandag 28 mei 2007 23:16 schreef Jill-RMC het volgende:
R&B serieus?
Je weet waar R&B voor staat? Of heb je een eigen afkorting gemaakt voor RNB?
Met anderw woorden: je kent alleen de singles?quote:Op maandag 28 mei 2007 22:29 schreef regularjoe het volgende:
Sjonge, die nieuwe tracks van Maroon 5 zijn echt teleurstellend zeg. Alleen Makes me wonder is te pruimen.
Ik heb de CD uiteraard niet gekocht!
Ze hadden iets wat ik zal omschrijven als pleasantly lighthearted met songs about jane (this love, she will be loved, harder to breathe, sunday morning etc.) dat waren goede nummers!
Nu is het RNB element te sterk en omdat ik RNB haat kan dit nieuwe album mij niet bekoren.
Ik ben het zéker niet met je eens dat SWBL 'quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef Gosjke het volgende:
[..]
Met anderw woorden: je kent alleen de singles?
SWBLStonden dus écht wel beter nr's op SAJ he.
Ik vraag me idd ook ernstig af wat er R&B is aan die nieuwe cd? Do explain... Als 't iets negatiefs is, is 't dat 't te gladde synthesizer pop is
Zet daar Back at your door bij en je hebt mijn favorietenquote:Op maandag 28 mei 2007 23:19 schreef Dizer het volgende:
Oh, Ik heb al een paar favorieten:
Goodnight Goodnight
Kiwi
Wakeup Call
Makes Me Wonder
Ah ja! Dit optreden klinkt oprecht idd een stuk overtuigender! http://youtube.com/watch?v=OYuNxtjivggquote:Op dinsdag 29 mei 2007 08:36 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm ja dat is dus het aller aller aller eerste live optreden (op nationale tv ook nog) wat ze gaven na een aantal jaar, het klinkt idd voor geen meter maar je ziet en hoort dat ze allemaal echt bloednerveus zijn.
Je zou die AOL en Yahoo Music versies eens moeten luisteren.
SWBL was opzich leuk...tot het een single werd. Daarna heeft het een btje afgedaan, net zoals This Love en Sunday Morning. HTB en MGO vallen dan weer mee omdat die het op tv en radio amper hebben gedaan....gelukkig.
Beter!quote:Op maandag 4 juni 2007 12:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Concert: 8 December Brabanthallen!
VVK start aanstaande zaterdag.
Persoonlijk mening:
WTF? Brabanthallen hoe komen ze daar nou bij?
![]()
![]()
Geen HMH...
![]()
![]()
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:16 schreef JeroenV het volgende:
Brabanthallen![]()
39,50![]()
8 december![]()
Ik sla over.
Same here. Af en toe komen Can't Stop en Little of Your TIme wel nog eens voorbij vliegen, maar that's it. Hij haalt 't niveau van SAJ gewoon niet.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 23:07 schreef Jill-RMC het volgende:
Nou, ik vind het nog steeds een behoorlijk matig album. Sterker nog...hij is al van mijn auto MP3-cd verdwenen en heb m echt al dik een maand niet meer geluisterd.
Heb m echt de eerste paar weken vaak geluisterd in de hoop dat ik misschien iets ging horen wat het toch briljant maakte...maar helaas, meer dan een paar leuke af en toe luisternummers heeft dat album niet voort gebracht.
Volgende week in: "Afgedankt op 538. Voor altijd op SKY"quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:13 schreef Jill-RMC het volgende:
En Wake Up Call is schijnbaar al uit hier.
Hoorde m net voorbij komen bij "Nieuw op 538"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |