en meteen bespringenquote:Op maandag 28 november 2005 20:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook de openingzin overslaan
eenschquote:Op maandag 28 november 2005 20:43 schreef Ghettobob het volgende:
[..]
Ook moet je je afvragen wat je gaat zeggen als je geen voorbereidt verhaal meer hebt. Het belangrijkst is je eigen leven en je gedachtewereld op orde hebben. Dan komt de rest.
doe is ff rustig en normaalquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 20:39 schreef saaw het volgende:
[..]
wat wou je dan doen, naast een meisje gaan staan en niks zeggen en hopen dat ze je opmerkt en meteen ontzettend verliefd is en je mee naar huis neemt?
of haar nummer regelen, tegenover dr gaan zitten en een smsje sturen?quote:
Dat zou ik nooohoooit doen.quote:Op maandag 28 november 2005 21:05 schreef saaw het volgende:
[..]
of haar nummer regelen, tegenover dr gaan zitten en een smsje sturen?![]()
You must hate me!quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Andrea001 het volgende:
Ik vind het fijner als een jongen ietwat onzeker is dan zo'n patserige grootmuil met slechte versiertrucks.
nja hangt er vanaf wat je wilt. je kan er ook rustig op ingaan en je een beetje vermaken voor een avond en dan zn ego krenkenquote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef Andrea001 het volgende:
Ik vind het fijner als een jongen ietwat onzeker is dan zo'n patserige grootmuil met slechte versiertrucks.
ja maar geen patserquote:
Don't tell anyone.quote:Op maandag 28 november 2005 21:25 schreef saaw het volgende:
[..]
ja maar geen patser
jij bent stiekem een heel lief onzeker persoontje![]()
Ik weet het, want dan vragen ze of je het van tevoren hebt voorbereid.. Heb ik ook al ervaring meequote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef xFriendx het volgende:
Doe maar lekker gewoon. Allerlei dingen gaan oefenen en een soort van gesprek al klaar hebben voor je uberhaupt een gesprek aanknoopt...dat valt op, daar kijken meiden zo doorheen.
Ik maak me denk ik gewoon te druk, maar ik blijf het toch erg eng vinden.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:18 schreef xFriendx het volgende:
Niet teveel concentreren op wat er fout kan gaan....in het ergste geval zal je waarschijnlijk een normaal gesprek hebben, en in het beste geval komt er een vervolggesprek of uitje met de desbetreffende meid.
Tzelfde hier, en aanknopen vind ik ook het lastigste. Als het begin er is gaat het daarna meestal wel ok, maar het begin...quote:Op maandag 28 november 2005 20:43 schreef electricity het volgende:
komt me wel enigszins bekend voor ja. ik ben ook niet zo'n held.![]()
genoeg bier drinken is wel een optie om het te vereenvoudigen. wat het belangrijkste is is dat het je niet kan schelen om keihard op je bek te gaan. als je die zenuwen kwijt bent, is het ook niet zo heel lastig meer om een beetje normaal en geinteresseerd over te komen. hoewel het aanknopen van een echt gesprek nog steeds lastig kan zijn.
Volgende keer gewoon op je beste Frans zeggen; "Voulez vous coucher avec moi"quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:39 schreef Eix het volgende:
[..]
Tzelfde hier, en aanknopen vind ik ook het lastigste. Als het begin er is gaat het daarna meestal wel ok, maar het begin...![]()
![]()
Naja, en soms heb je ook gewoon pech. Zo was op vakantie in Spanje een meisje me de hele tijd aan het bekijken. Uiteindelijk na een half uur elkaar te hebben bekeken (! ) geprobeerd een gesprekje aan te knopen, was ze Frans.
![]()
![]()
Toen dacht ze dat ik een Duitser was, waar alle Fransen een hekel aanhebben.ik half uur uitleggen dat ik uit 'Les Pays-Bas, Holland!' kwam, en dus geen pruus was en dat was het zo'n beetje. Verder is er nietveel van terecht gekomen door mn belabberde Frans en het feit dat ze geen Engels of Duits kon.
![]()
Dat gebruikt iedereenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:57 schreef Risht het volgende:
LoL, tegen een fransaise moet je zeggen :
veux-tu boire quelque chose, komt toch iets beeter over![]()
dat is zo,quote:
Veel oefene, of op vriendinnen die je goed kent, of op totaal onbekenden die je lekker toch nooit meer zietquote:Op maandag 28 november 2005 19:37 schreef benzin het volgende:
Het is heel vreemd, ik zou heel graag wat meer aandacht van meiden willen krijgen, en ik besef dat ik dan ook de eerste stap moet maken.
Ik durf alleen niet goed met meiden te praten. Als ik met een meisje probeer te praten dat ik leuk vind, dan begin ik rare dingen te zeggen, wordt ik rood, ik ga stotteren enz.
Heeft er iemand tips?
Mwah, ik vind dat wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 1 december 2005 21:12 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat veel mensen als tip alcohol geven geeft al aan dat er hier veel trieste mensen posten.
quote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef paranoise het volgende:
je moet juist van die onzekerheid gebruik maken.. verpak het in een aandoenlijk jasje!
stap op die chica af en zeg gewoon:
"Meissie, als ik niet zo gruwelijk onzeker zou zijn zou ik nu op de meest originele manier indruk op je maken om je vervolgens te vragen of je zin hebt in een makkelijke babbel onder het genot van een lekker drankje".. weet ik veel... zoiets?!
hahaa die kán werkenquote:Op zondag 11 december 2005 20:31 schreef paranoise het volgende:
je moet juist van die onzekerheid gebruik maken.. verpak het in een aandoenlijk jasje!
stap op die chica af en zeg gewoon:
"Meissie, als ik niet zo gruwelijk onzeker zou zijn zou ik nu op de meest originele manier indruk op je maken om je vervolgens te vragen of je zin hebt in een makkelijke babbel onder het genot van een lekker drankje".. weet ik veel... zoiets?!
Een paar biertjes zorgen er voor dat je wat makkelijker praat. Voordat je een volslagen randdebiel wordt moet je flink wat op hebben. Ik ben er alleen natijd allesbehalve trots op dat ik weer een of ander sletje aan de haak hebt geslagen.quote:Op maandag 28 november 2005 22:59 schreef Allure_ het volgende:
Eerst alcohol drinken is wel een slechte tip. De gemiddelde jongen die een paar biertjes achterover heeft geslagen gedraagt zich als een zwakzinnige randdebiel maar a la.
Over d'r heen kotsen wordt meestal niet gewaardeerdquote:Op woensdag 7 december 2005 12:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mwah, ik vind dat wel meevallen eigenlijk.
Ik neem aan dat mensen niet bedoelen dat je er stomdronken op af moet stappen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |