Wie zit er dan in de jury??quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 09:44 schreef DeTolk het volgende:
is het een leuk idee om voor de 1000e HOOLS een wedstrijd te organiseren?
zat zelf te denken aan een banner-ontwerp wedstrijd.
lijkt jullie dat wat?
ik open er een topic over, is misschien handiger.quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:53 schreef Vom het volgende:
[..]
Je kan ook een soort stukkie schrijven over alle Hools-posters natuurlijk
Okequote:Op dinsdag 29 november 2005 09:54 schreef DeTolk het volgende:
[..]
ik open er een topic over, is misschien handiger.
Koffie zetten ookquote:Op dinsdag 29 november 2005 10:38 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Lootjes trekken is wel een goed idee dndiek
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nlquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
vi nu welquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:04 schreef DeTolk het volgende:
[..]
staat nog niks op de site van fc Utrecht zelf, ook niks op nu.nl of vi.nl
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaarquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:03 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer terug, RTV Utrecht meldt dat David di Tomasso overleden is.![]()
![]()
Ik heb 'm in de VI Profcoach.quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Vaduzquote:Op dinsdag 29 november 2005 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
belachelijk natuurlijk dat ik er aan denk....maar heeft iemand hem in z'n coach van 't jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |