abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32725674
quote:
Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Raissa het volgende:
Tis alleen jammer dat ik voor de TTT een andere examinator krijg dan bij mn echte examen...
is dat de regel dan, dat die 2 hetzelfde moeten zijn? want dan baal ik enorm, want mijn examinator van me TTT was echt klote Dus hoop echt dat ik voor me examen iemand anders krijg
pi_32726780
Vandaag voor het eerst een lang stuk snelweg. Dat gaat best hard als je zelf moet rijden
Ik heb wel gemerkt dat 120 op de snelweg minder eng is dan 100 op de autoweg met tegenliggers en slingerbochten
Alleen is reed ik op de rondweg steeds te hard omdat 50 op een recht stuk echt niet opschiet als je van de snelweg afkomt
pi_32726889
Morgen avond nog even snel een lesje ingepland, dr viel iemand uit waardoor mn instructeur mij opbelde of ik nog wilde. En of ik dat wilde
Ga voortaan dus voor 2 lessen per week, dat lijkt me het beste schema
pi_32730176
Ik heb dinsdag examen en maandag HOPENLIJK mijn laatste lesje....

ik hoorde vandaag dat ik een vrouw als examinator krijg...(en die is redelijk aardig hoorde ik)....dus dát geluk heb ik...nú nog het geluk dat ik het haal
Haleloeja
pi_32730562
niemand die antwoord op mijn vraag weet?
pi_32730848
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb dinsdag examen en maandag HOPENLIJK mijn laatste lesje....

ik hoorde vandaag dat ik een vrouw als examinator krijg...(en die is redelijk aardig hoorde ik)....dus dát geluk heb ik...nú nog het geluk dat ik het haal
het wisselt nog best vaak hoor

maar goed, het schiet al aardig op als je goed en leuk met je instructeur kan praten, dat scheelt een hoop, je gaat er relaxer van rijden, hij krijgt een goede (hopelijk minder zenuwachtige) indruk van je en dat neemt ie zeker mee in zijn beoordeling!
pi_32730882
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
ik heb geen ttt gedaan dus ik zou het niet weten
pi_32731057
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

is dat de regel dan, dat die 2 hetzelfde moeten zijn? want dan baal ik enorm, want mijn examinator van me TTT was echt klote Dus hoop echt dat ik voor me examen iemand anders krijg
In mijn tijd was dat niet, het was op dat moment vrij druk en dus konden ze niet garanderen dat je dezelfde persoon zou krijgen. Een maand of 3 geleden dat mn instructeur dat vertelde.

Ik wil ook weer rijles. Jammer dat ik geen geld heb om er ff E achteraan te doen ofzo .
pi_32731129
quote:
Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Bij mijn rijschool is het zo dat ze het liefst je bij dezelfde persoon inplannen.. Omdat je dan al kennis hebt gemaakt... Maar kan ook vaak verschillen hoor Weet je al wanneer je je examen hebt? Als het goed is weet je instructeur dan al wie je als examinator krijgt..
pi_32735800
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Raissa het volgende:

[..]

Bij mijn rijschool is het zo dat ze het liefst je bij dezelfde persoon inplannen.. Omdat je dan al kennis hebt gemaakt... Maar kan ook vaak verschillen hoor Weet je al wanneer je je examen hebt? Als het goed is weet je instructeur dan al wie je als examinator krijgt..
nee je krijgt niet perse dezelfde. volgens mij plannen ze je gewoon at random in, en als je dan wel dezelfde wilt kun je eventueel ruilen. examinator van mijn TTT vertelde wel op welke dagen zij werkte mochten we dat zo willen. maar kreeg iemand anders op mn examen. die gast was zogenaamd relaxt, nou ik vond het 3x nix..

cbr in rijswijk 6 tot 8 weken, maar schijnt ook van rijschool af te hangen ja. maar ik heb 6 weken gewacht 1e x.
pi_32735856
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef wlsandman het volgende:

[..]

het wisselt nog best vaak hoor
ow...okej..nja goed rijden dan kan NIEMAND je laten zakken..maar hoop toch op aardig persoon....we zullen het zien hé
Haleloeja
pi_32750909
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:34 schreef veldmuis het volgende:

[..]

In mijn tijd
In zíjn tijd, zegt meneer die net een paar weken in bezit is van z'n rijbewijs.. haha
  vrijdag 2 december 2005 @ 12:55:40 #113
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_32752501
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:

[..]

In zíjn tijd, zegt meneer die net een paar weken in bezit is van z'n rijbewijs.. haha
en zo hoort het
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_32755698
Vanmiddag geslaagd voor CCV-B Administratie! Verkeer en Techniek had ik al! Dus nu zo snel mogelijk lessen
pi_32755732
Eindelijk weer eens overdag gereden was wel weer eens fijn.

Ging wel goed, bijzondere verrichtingen gingen ook goed, behalve straatjekeren, moest een keertje extra steken.. alleen heb ik dus (alweeeer) een zijstraat gemist (1e links, en gewoon lekker rechtdoor rijden ) afgelopen 3-4 lessen gebeurt dat iedere les wel een keer (maar geen 2 keer gelukkig )

Fileparkeren was wel even lachen, stopte naast een taxi, maar er zat nog iemand in, ik stop op dezelfde hoogte.. hij kijkt, ik kijk, instructeur kijkt.. oke raampje open, instructeur ook raampje open 'blablabla goedemorgen, kan ik u helpen' (hij dacht dat we de weg kwijt waren) 'nee hoor we gaan fileparkeren' hij: 'oh god'

(ging trouwens prima hoor )
pi_32768396
Ik heb altijd 's avonds les, en op van die provinciale wegen zonder verlichting is het echt moeilijk donker Voor je et weet ligt er ook ineens een drempel voor je neus ofzo en kan je vol op de rem....
pi_32769156
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef Repeat het volgende:
Ik heb altijd 's avonds les, en op van die provinciale wegen zonder verlichting is het echt moeilijk donker Voor je et weet ligt er ook ineens een drempel voor je neus ofzo en kan je vol op de rem....
ik vind het fijn om en overdag en 's avonds les te hebben, zodat je in allebei de situaties kun rijden Maar vind in het donker wel een stuk moeilijker rijden dan in het licht
pi_32771890
quote:
Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
Jawel hoor.

De examinator van je TTT is NIET perse je eindexaminator. Deze 2 dingen staan compleet los van elkaar.

Tuurlijk kan het gebeuren dat je wel dezelfde treft, maar dat is dan toeval.
Maak je geen zorgen joh, het heeft geen zin om je zorgen te maken voordat je weet wat het probleem is. Als er al een probleem is......
pi_32824533
Ik moet over 2.5 week weer afrijden.. heb niet echt het gevoel dat ik het ga halen eigenlijk.

Ik doe te onrustig in de auto, en kijk niet altijd over m'n schouder bij het insturen bij een bocht. Vorige keer (1e keer) met afrijden ging dat niet goed, terwijl het in de laatste lessen voor 't afrijden wel redelijk ging. Ben in de tussentijd niet zekerder geworden over mijn manier van rijden, en de datum van het examen komt al zo akelig dichtbij.
pi_32825471
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik moet over 2.5 week weer afrijden.. heb niet echt het gevoel dat ik het ga halen eigenlijk.

Ik doe te onrustig in de auto, en kijk niet altijd over m'n schouder bij het insturen bij een bocht. Vorige keer (1e keer) met afrijden ging dat niet goed, terwijl het in de laatste lessen voor 't afrijden wel redelijk ging. Ben in de tussentijd niet zekerder geworden over mijn manier van rijden, en de datum van het examen komt al zo akelig dichtbij.
Don't worry, het gaat gewoon helemaal goedkomen en je gaat gewoon dat roze papiertje ophalen bij het gemeentehuis

[ Bericht 1% gewijzigd door _Hestia_ op 05-12-2005 01:31:24 ]
pi_32827336
Gelderland....alvast heel veel succes voor morgen! Voordat ik dat vergeet
Doe je best en je kan het he
pi_32828930
quote:
Op maandag 5 december 2005 08:13 schreef nieky het volgende:
Gelderland....alvast heel veel succes voor morgen! Voordat ik dat vergeet
Doe je best en je kan het he
thx...

ik heb zometeen mijn laatste les voor het examen morgenochtend....spanning stijgt... Maar ik probeer mezelf geen 'druk' op te leggen en gewoon relaxde het examen in te gaan...wat gebeurd dat gebeurd en ik geef gewoon 200% om het te halen..
Haleloeja
pi_32829002
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik vind het fijn om en overdag en 's avonds les te hebben, zodat je in allebei de situaties kun rijden Maar vind in het donker wel een stuk moeilijker rijden dan in het licht
Ik vond het stukken makkelijker, 't is alleen oppassen voor die kutfietsers die geen lampjes hebben. Auto's van rechts zie je lang vantevoren aankomen door de lichtbundels, 't is veul rustiger, en je bent sowieso voorzichtiger aan het rijden. Had ik dan .
pi_32834651
Net terug van rijlessen...mijn laatste les geweest dus hopelijk......

We hadden een proefexamen gereden en het ging eigenlijk perfect op 2 domme 'blunders' na... 1x sorteerde ik verkeerd voor. Ik dacht op een kruising dat er 2 banen waren voor 1 richting, maar die baan was dus tegemoetkomend verkeer . Ik wilde dus iets naar rechts toen kreeg ik al ingreep.....was gewoon domme fout, niet goed gekeken...

Een 2e was dat ik links ging staan voor een stoplicht omdat er rechts 2 vrachtwagens stonden. Toen ik optrekte en 10 meter verder was wilde ik dus weer naar rechts toe..maar dat was doorgetrokken streep ook erg dom en niet goed gekeken dus!

Maarja.....we zien het morgen wél....
Haleloeja
pi_32835661
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Gelderland het volgende:
Net terug van rijlessen...mijn laatste les geweest dus hopelijk......

We hadden een proefexamen gereden en het ging eigenlijk perfect op 2 domme 'blunders' na... 1x sorteerde ik verkeerd voor. Ik dacht op een kruising dat er 2 banen waren voor 1 richting, maar die baan was dus tegemoetkomend verkeer . Ik wilde dus iets naar rechts toen kreeg ik al ingreep.....was gewoon domme fout, niet goed gekeken...

Een 2e was dat ik links ging staan voor een stoplicht omdat er rechts 2 vrachtwagens stonden. Toen ik optrekte en 10 meter verder was wilde ik dus weer naar rechts toe..maar dat was doorgetrokken streep ook erg dom en niet goed gekeken dus!

Maarja.....we zien het morgen wél....
dat zijn idd wel een beetje blunders, maar heel veel succes morgen en je gaat het gewoon redden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')