is dat de regel dan, dat die 2 hetzelfde moeten zijn? want dan baal ik enorm, want mijn examinator van me TTT was echt klotequote:Op donderdag 1 december 2005 13:37 schreef Raissa het volgende:
Tis alleen jammer dat ik voor de TTT een andere examinator krijg dan bij mn echte examen...
het wisselt nog best vaak hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 17:03 schreef Gelderland het volgende:
Ik heb dinsdag examen en maandag HOPENLIJK mijn laatste lesje....
ik hoorde vandaag dat ik een vrouw als examinator krijg...(en die is redelijk aardig hoorde ik)....dus dát geluk heb ik...nú nog het geluk dat ik het haal![]()
![]()
ik heb geen ttt gedaan dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
niemand die antwoord op mijn vraag weet?
In mijn tijdquote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is dat de regel dan, dat die 2 hetzelfde moeten zijn? want dan baal ik enorm, want mijn examinator van me TTT was echt kloteDus hoop echt dat ik voor me examen iemand anders krijg
Bij mijn rijschool is het zo dat ze het liefst je bij dezelfde persoon inplannen.. Omdat je dan al kennis hebt gemaakt... Maar kan ook vaak verschillen hoorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
is dat de regel dan, dat die 2 hetzelfde moeten zijn? want dan baal ik enorm, want mijn examinator van me TTT was echt kloteDus hoop echt dat ik voor me examen iemand anders krijg
nee je krijgt niet perse dezelfde. volgens mij plannen ze je gewoon at random in, en als je dan wel dezelfde wilt kun je eventueel ruilen. examinator van mijn TTT vertelde wel op welke dagen zij werkte mochten we dat zo willen. maar kreeg iemand anders op mn examen. die gast was zogenaamd relaxt, nou ik vond het 3x nix..quote:Op donderdag 1 december 2005 17:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Bij mijn rijschool is het zo dat ze het liefst je bij dezelfde persoon inplannen.. Omdat je dan al kennis hebt gemaakt... Maar kan ook vaak verschillen hoorWeet je al wanneer je je examen hebt? Als het goed is weet je instructeur dan al wie je als examinator krijgt..
ow...okej..nja goed rijden dan kan NIEMAND je laten zakken..maar hoop toch op aardig persoon....we zullen het zien héquote:Op donderdag 1 december 2005 17:27 schreef wlsandman het volgende:
[..]
het wisselt nog best vaak hoor![]()
en zo hoort hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
In zíjn tijd, zegt meneer die net een paar weken in bezit is van z'n rijbewijs.. haha
ik vind het fijn om en overdag en 's avonds les te hebben, zodat je in allebei de situaties kun rijdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:09 schreef Repeat het volgende:
Ik heb altijd 's avonds les, en op van die provinciale wegen zonder verlichting is het echt moeilijk donkerVoor je et weet ligt er ook ineens een drempel voor je neus ofzo en kan je vol op de rem....
Jawel hoor.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:17 schreef Sylvana het volgende:
niemand die antwoord op mijn vraag weet?
Don't worry, het gaat gewoon helemaal goedkomen en je gaat gewoon dat roze papiertje ophalen bij het gemeentehuisquote:Op maandag 5 december 2005 00:23 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Ik moet over 2.5 week weer afrijden.. heb niet echt het gevoel dat ik het ga halen eigenlijk.
Ik doe te onrustig in de auto, en kijk niet altijd over m'n schouder bij het insturen bij een bocht. Vorige keer (1e keer) met afrijden ging dat niet goed, terwijl het in de laatste lessen voor 't afrijden wel redelijk ging. Ben in de tussentijd niet zekerder geworden over mijn manier van rijden, en de datum van het examen komt al zo akelig dichtbij.![]()
thx...quote:Op maandag 5 december 2005 08:13 schreef nieky het volgende:
Gelderland....alvast heel veel succes voor morgen! Voordat ik dat vergeet
Doe je best en je kan het he
Ik vond het stukken makkelijker, 't is alleen oppassen voor die kutfietsers die geen lampjes hebben. Auto's van rechts zie je lang vantevoren aankomen door de lichtbundels, 't is veul rustiger, en je bent sowieso voorzichtiger aan het rijden. Had ik danquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik vind het fijn om en overdag en 's avonds les te hebben, zodat je in allebei de situaties kun rijdenMaar vind in het donker wel een stuk moeilijker rijden dan in het licht
![]()
dat zijn idd wel een beetje blunders, maar heel veel succes morgen en je gaat het gewoon reddenquote:Op maandag 5 december 2005 14:12 schreef Gelderland het volgende:
Net terug van rijlessen...mijn laatste les geweest dus hopelijk......
We hadden een proefexamen gereden en het ging eigenlijk perfect op 2 domme 'blunders' na...1x sorteerde ik verkeerd voor. Ik dacht op een kruising dat er 2 banen waren voor 1 richting, maar die baan was dus tegemoetkomend verkeer
![]()
. Ik wilde dus iets naar rechts toen kreeg ik al ingreep.....was gewoon domme fout, niet goed gekeken...
Een 2e was dat ik links ging staan voor een stoplicht omdat er rechts 2 vrachtwagens stonden. Toen ik optrekte en 10 meter verder was wilde ik dus weer naar rechts toe..maar dat was doorgetrokken streepook erg dom en niet goed gekeken dus!
Maarja.....we zien het morgen wél....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |