abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32957436
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 11:54 schreef Gelderland het volgende:

[..]

Wat ik lastig en nog steeds spannend vind is het invoegen om de snelweg op te komen als het erg druk is. Dán moet je in hele kort tijd naar een plek zoeken waar je er tussen kan én dan ook hopen dat andere je er tussen laten....
Ja dat ook, vooral omdat er hier in de buurt op een plek een héle korte invoegstoork is (maar net iets meer dan 100 meter) zonder vluchtstrook erachter, dus je kunt geen kant op. Met lessen namen we die invoegstrook altijd (en met examen ook natuurlijk). Nu vermijd ik 'm.
pi_32960261
Lastiger is als je met +/- 120-130 mensen aan het inhalen bent die veel langzamer dan jij gaan en je instructeur zegt dat je er bij de volgende afslag afmoet. Ik zit dan nog op de middelste baan en moet me dan in een gaatje rechts gooien waar ze allemaal 100 gaan ofzo.
pi_32961547
Dat had ik van de week ook :| En tot overmaat van ramp gooide toen 1 of andere klootzak in een BMW zich VLAK voor het einde van de uitvoegstrook nog even snel 2 auto's voor me.. waardoor iedereen flink op de rem moest... de engheid
Seriously!?
pi_32965411
straks weer les..... best wel zin in eigenlijk
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_32965738
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Had ik ook.
De eerste keer snelweg vond ik ook eng, en dat was dan nog maar een snelweg waar je maar 100 mocht
Snelweg vindt ik echt gaaf!
Vooral het invoegen...en dan goed dat gas intrappen

Maar inhalen vindt ik ook wel eng...had gisteren een gast die leuk gas bij ging geven toen ik hem inhaald3e
pi_32966171
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 10:42 schreef missblack het volgende:

[..]

Maar inhalen vindt ik ook wel eng...had gisteren een gast die leuk gas bij ging geven toen ik hem inhaald3e
dat is wel irritant zeg.
ik heb een tijd een periode gehad dat ik iedere les werd 'geplaagd' door andere automobilisten. alles doen om het mij zo moeilijk mogelijk te maken.
gas bijgeven of juist heel langzaam rijden, in mijn weg rijden, bumperkleven, enz.
heel rveemd.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_32967429
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:39 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Had ik ook.
De eerste keer snelweg vond ik ook eng, en dat was dan nog maar een snelweg waar je maar 100 mocht

De snelweg vind ik niks aan, maar op een gewone weg er langs , ik zei nog tegen mijn instructeur of hij me dood wilde hebben of zo
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_32969578
ik had vanmorgen de tiende rijles ofzo, en al maakte ik wel beginnersfouten, 2x de koppeling te snel omhoog laten komen zodat de motor af sloeg , verder ging het qua kijkgedrag enzo best goed. Ook telkens wel op tijd reageren enzo, al was het behoorlijk mistig hier, met een zicht van zo'n 100-150 meter. Ik ben er dus best wel tevreden mee
Across the stream with wooden shoes
With bells to tell the king the news
A thousand misty riders climb up
Higher once upon a time Last.fm
pi_32970286
yo
eergisterochtend (donderdag 8 dec) eerste keer examen gedaan...
en redelijk makkelijk geslaagd, al zeg ik het zelf...
theorie ook eerste keer maar 1 fout...
ik snap niet dat mensen praktijk echt zo vaak over moeten gaan doen, 2 of 3 keer oke... door de zenuwen... maar vanaf 4 keer is echt vaag (vind ik dan)
en theorie vond ik eigenlijk nog veelste makkelijk, boekje één keer doorgekeken

maar toch... lekker goedkoop, in één keer theorie en in één keer praktijk...
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_32970353
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 21:31 schreef missblack het volgende:

[..]

Idd dat kan gewoon niet! Ik zou hier melding van maken.
Wat denk die gozer wel niet.
Bij mij zou hij ook hangen. Onder invloed rijden is voor lozers.....neem je verantwoordelijkheid.
Zo iemand mag geen rijles geven
PSSSST, het was een grapje van hem
pi_32970410
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:25 schreef M.Picanto het volgende:
yo
eergisterochtend (donderdag 8 dec) eerste keer examen gedaan...
en redelijk makkelijk geslaagd, al zeg ik het zelf...
gefeliciteerd
pi_32970472
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:29 schreef Sylvana het volgende:

[..]

gefeliciteerd
Dank
>> www.tighthead.nl << Hardcore mixjes te downloaden
pi_32970957
Over het rijden zit ik niet echt in, meer me theorie...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32972489
Wat doen mensen moeilijk over de theorie hé Je kan toch wel dingen leren ....komop zeg. Je leest het boekje 1 of 2 keer door. Daarna ga je naar de winkel koop je een cd met 1000 examenvragen (of download de cd-rom ) en dan ga je elke dag 3 examens van 50 vragen maken. Dat doe je dan een week lang en dan ga je het examen gewoon DOEN....

Niet zo zeiken.....theorie is makkelijk als je het maar goed aanpakt zoals hierboven beschreven staat(netzoals praktijk achteraf gezien)....of je moet mega laag IQ hebben , maar bij theorie heb je nog enige zekerheid...hoe meer je leert en vragen je oefent hoe makkelijker het gaat en hoe sneller je slaagd... Niet zo huilen en onzekere vragen stellen...gewoon leren/oefenen en maken die shit....
Haleloeja
pi_32988235
Ik heb in september mijn rijbewijs gehaald (eerste keer geslaagd). Ik heb nu een tijdje niet kunnen rijden en kan sinds paar dagen weer rijden.

Nu heb ik met schakelen ineens problemen, ik weet het niet meer.
Met het terugschakelen stotter ik nogal.

Kan iemand mijn geheugen weer even opfrissen?

Bijv:

Rij buiten bebouwde kom (80 km/h) in 4e versnelling
Ga bebouwde kom in laat me dus uitrijden tot 50 km/h en wil dan vervolgens terug naar 3e versnelling.
Dit lukt me niet meer zonder de auto heel erg te laten stotteren of eerst te langzaam te gaan rijden.

Moest je nu de rem beetje vasthouden?

schaamt zich diep
Life Is What Happens To You While You’re Busy Making Other Plans.........
pi_32989019
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Niowskie het volgende:
Ik heb in september mijn rijbewijs gehaald (eerste keer geslaagd). Ik heb nu een tijdje niet kunnen rijden en kan sinds paar dagen weer rijden.

Bijv:

Ga bebouwde kom in laat me dus uitrijden tot 50 km/h en wil dan vervolgens terug naar 3e versnelling.
Dit lukt me niet meer zonder de auto heel erg te laten stotteren of eerst te langzaam te gaan rijden.

schaamt zich diep
misschien koppeling iets langer vasthouden? tot aangrijpingspunt zeg maar. heel rustig. dan voel je dat ie m oppakt en meer toeren gaat draaien. kan niet zo goed uitleggen... maar ik denk dus dat je de koppeling te snel loslaat.
succes!
"Trust can kill you, or set you free"
pi_32989296
Ik heb 'm nu ruim 11 maanden, met een beetje geluk de 2e keer gehaald dankzij een hele lieve examinatrice, ik maakte toch behoorlijk wat foutjes maar ze zag waarschijnlijk in dat ik wel kon rijden en je leert pas écht rijden als je het als je het rijbewijs eenmaal hebt
Nog bedankt Yvonne!
pi_32990020
quote:
Op zondag 11 december 2005 14:32 schreef Niowskie het volgende:

Bijv:

schaamt zich diep
Terugschakelen en dat ook wat gasgeven bij het oplaten komen van je koppeling. Zo is het snelheidsverschil tussen de in en uitgaande as van je versnellingsbak niet zo groot. Anders begint ie gelijk als je je koppeling voelt aangrijpen al met remmen op de motor en dat hapert. Daarna kan je dan wel weer je gas loslaten om op de motor te remmen...

denk tenminste dat je dit bedoelt

[ Bericht 4% gewijzigd door Repeat op 11-12-2005 15:44:08 ]
pi_32993948
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:27 schreef Sylvana het volgende:

[..]

PSSSST, het was een grapje van hem
hahaha dacht al dat kan toch niet!!
pi_32994530
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef Asmodean het volgende:
ik had vanmorgen de tiende rijles ofzo, en al maakte ik wel beginnersfouten, 2x de koppeling te snel omhoog laten komen zodat de motor af sloeg , verder ging het qua kijkgedrag enzo best goed. Ook telkens wel op tijd reageren enzo, al was het behoorlijk mistig hier, met een zicht van zo'n 100-150 meter. Ik ben er dus best wel tevreden mee
Ach dat deed ik in m'n 20e les nog steeds

Gaat nu al wel beter, ben gewoon geen ster in autorijden
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_32997473
Morgen weer theorie...

Please wish me luck
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_32997517
ik ben van plan morgen rond een uur of 9 op het cbr te zijn, maar ik heb gewoon geen idee om welke tijden ze examens afnemen, ze nemen gewoon nooit die telefoon op
zou dat veel te vroeg zijn, of nie?
pi_32997597
quote:
Op zondag 11 december 2005 20:36 schreef Badabingea het volgende:
Morgen weer theorie...

Please wish me luck
Ik ga duimen
pi_33006555
Straks hopelijk mijn laatste rijles en dan woensdag afrijden om 8.00!!!
hopelijk slaag ik.
pi_33006765
nou, ik ga richting het cbr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')