die zal het vast leuk doen in de krokodil in amsterdamquote:Op woensdag 4 januari 2006 16:47 schreef SuperBosch het volgende:
The village people - YMCA.
Must-haves bij feestjes met allround muziek (let op, veel foute nummersquote:Op maandag 28 november 2005 18:10 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Wat zijn nou de echte floorfillers?
Dus nummers die iedereen kent, die iedereen leuk vind en die iedereen aan het dansen krijgt!![]()
Brand los.
ik kom dus ook niet op jouw feestjequote:Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef Chimay het volgende:
[..]
Must-haves bij feestjes met allround muziek (let op, veel foute nummers)
[lijst]
ik had het over all round feestjes, op mijn feestjes komt dit soort muziek ook pas als iedereen voldoende onder de invloed van drank isquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef timbob het volgende:
[..]
ik kom dus ook niet op jouw feestje
welk genre ongeveer?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed ik wil er nog wel meer horen / lezen hier.
Daar ben ik niet zo in thuis, ken maar een paar standaard plaatjes in dat genre, bv. "Trancescape - Producelast", vind ik zelf maar niks, en dan "Junk Project - Control", daar kan ik nog mee leven, vooral met een beetje alcohol opquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik draai zelf divers, van hardstyle tot Punkrock. Maar goed doe maar even wat steviger werk. Armani & Ghost achtige perikelen
Wat draai / luister je zelf?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:27 schreef Chimay het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo in thuis, ken maar een paar standaard plaatjes in dat genre, bv. "Trancescape - Producelast", vind ik zelf maar niks, en dan "Junk Project - Control", daar kan ik nog mee leven, vooral met een beetje alcohol op.
Och same here dusquote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:43 schreef Chimay het volgende:
[..]
van Lou Reed, Bruce Springsteen tot Jeff Mills livesets en "foute muziek"
vanalles dus
En die dan in de remix met Sean Paul - Jumpquote:Op zaterdag 7 januari 2006 21:12 schreef Mr.Dre het volgende:
House of Pain - Jump Around
Precies, er zijn genoeg platen die ik meteen uitzet als ze op de radio komen, maar als ze in een volle disco gedraaid worden dan vind ik ze toch wel vet...quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
gelukkig dat we met jou inbreng wel een volle dansvloer zien
maar dat het merendeel van de mensen dit aandragen zegt toch genoeg?? de eigenschap van een floorfiller is dat het merendeel van de mensen het goed vind, en dat het ook nog lekker dansbaar is. Getuige het feit dat iedereen hier wel redelijk dezelfde lijn te pakken heeft mbt welke muziek, is het dan al snel een floorfiller.... t wil niet zeggen dat je de muziek ook zelf goed vind...ik vind meatloaf bijvoorbeeld verschrikkelijk.....maar t is wel een enorme floorfiller
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |