Het meest walgelijke nummer ever... Bij deze distantieer ik mij dan ook van deze bevolkingsgroepen...quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef Aventura het volgende:
Voor hele bevolkingsgroepen is Meatloaf - paradise by the ashboard light nog altijd een echte stamper
Die was ik nog vergeten.quote:Op maandag 28 november 2005 19:11 schreef mstx het volgende:
Dr. Kucho & Greg Salto - Can't Stop Playing
Hangt ook een beetje van het tijdstip en de hoeveelheid alcohol af....quote:Op maandag 28 november 2005 18:15 schreef Aventura het volgende:
Voor hele bevolkingsgroepen is Meatloaf - paradise by the ashboard light nog altijd een echte stamper
Waar zat jij aan te denken dan? Het Kabouter Ploplied en Heb Je Even Voor Mij?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind dit allemaal maar vage muziek hoor...
Je wilt toch niet beweren dat als je dit draait dat iedereen dan spontaan begint te dansen?
Nou, ik ken hele volksstammen die bij Stakker Humanoid een enorme nostalgie kick krijgen.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:35 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik vind dit allemaal maar vage muziek hoor...
Je wilt toch niet beweren dat als je dit draait dat iedereen dan spontaan begint te dansen?
* NT-T.BartMan heeft geklikt en is nu spontaan in een nostalgische buiquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:13 schreef stumbleupon het volgende:
[..]
Nou, ik ken hele volksstammen die bij Stakker Humanoid een enorme nostalgie kick krijgen.
[...]
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Emmanuel Top - Acid Phase
Future Sound of London - Papua New Guinea [Marco V Remix]
Prodigy - No Good
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef _Boo_ het volgende:
D.O.N.S feat. techtronik - Pump up the jam 2005 rmx![]()
Brrrrrrrrrriljant nummer inderdaad!quote:Op woensdag 4 januari 2006 09:54 schreef Et-Cetera het volgende:
Marco V - Red Blue Purple
Ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik denk dat Hardstep Future Force, Flesh is the fever of the Voice of the Butcher eerder dansbaar zijn op het gemiddelde feestje.quote:Op woensdag 30 november 2005 00:45 schreef stumbleupon het volgende:
The Horrorist - One night in New York City
Maar de tekst van one night in new york is echt briljantquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:35 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk aan mij, maar ik denk dat Hardstep Future Force, Flesh is the fever of the Voice of the Butcher eerder dansbaar zijn op het gemiddelde feestje.
En in de "black-code" Armani-reclamequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:41 schreef Et-Cetera het volgende:
[..]
Maar de tekst van one night in new york is echt briljant![]()
Ik heb hier nog geen Malle Babbe of Kedeng Kedeng gezien anders.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
wat hebben de meesten van jullie toch een slechte smaak
Baggerharde teringherrie is geen floorfiller, alleen voor dronken en lallende gasten
Zo'n uitspraak mag je pas doen als je minstens de helft van de nummers in dit topic kent.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
Baggerharde teringherrie is geen floorfiller, alleen voor dronken en lallende gasten
Dat valt reuze mee hoor en op de feestjes waar ik draai heb ik over het algemeen weinig last van "handjes op de schouderssss!!!!"quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
gelukkig dat we met jou inbreng wel een volle dansvloer zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:53 schreef Tafkahs het volgende:
Lieve Tafkahs,quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:20 schreef Tafkahs het volgende:
Nee hoor, het is jullie feestje, ik wilde mijn 50 2 cents slechts met jullie delen
No way, jij kan meatloaf verdragenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Lieve Tafkahs,
Kom je ook op ons feestje??
Ik zeg niet wat we gaan doen, maar neem je zwemkleding mee....je wordt thuis gebracht
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:32 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
No way, jij kan meatloaf verdragen![]()
lol, volgens mij heb ik die bekraste EP nogquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:40 schreef RichardQuest het volgende:
Dave Clarke - Way Of Life
quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
lol, volgens mij heb ik die bekraste EP nog![]()
quote:
Prodigy is (bijna) altijd goed, maar niet altijd even dansbaar.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:58 schreef kamagurka het volgende:
prodigy, van alles inderdaad
En in de ruigere tenten komen mensen wel in actie bij ministry, hocico of nine inch nails.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |