quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "![]()
jeeej
*PROEST* hahahaha ik moest lachenquote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.
Tot een paar jaar geleden.
Toen was ik nog mooi en jongen deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop
Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.
Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan
We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schootHelaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.
Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "![]()
jeeej
quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.
Toen was ik nog mooi en jongen deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop
Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.
Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan
We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schootHelaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.
jeeej
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?quote:Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?
Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten
Dit was zo'n moment
Mijn idee!! Maar het werd al snel duidelijk dat hij vrouwen niet als sexuele wezens zagquote:Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
Zeg, deze heb ik al een jaar of wat zowel hier als op MSN! Jij hebt die van mij gejatquote:
quote:Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Aurelium het volgende:
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Beetje arrogant, maar wel leuk!quote:Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:
jeeej
quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.
Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo vanWat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.
Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo vanWat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland![]()
Ik betwijfel of ze `t überhaupt nog gemerkt heeft, ze was zó lam.quote:Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef het.ismij het volgende:
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Dát zeker. Als ze hier een gast eruit slaan gaat dat niet al te zachtzinnig.quote:Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |