abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 23:23:10 #151
39604 SouthernSun
het zonnetje in huis
pi_33002737
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:05 schreef Mute_Me het volgende:
ik hoef geen blunders meer te maken
ik ook niet nou zat het versierniveau de laatste tijd toch weer op n dieptepunt maar goed
pi_33003098
Ik meld mezelf dan ook even.

Ik ben dit weekend in Praag geweest. Staan we daar in zo'n discotheek, komt er ineens een best wel mooie meid bij me staan. Beetje tegen me aan dansen en wat praten enzo. Maarja, ik was klote zat en ik snapte niet waarom ze nou ineens zo bij me kwam staan uit het niks. Dat soort dingen overkomen mij sowieso nooit. Ik dacht dus dat het een hoer was ofzo, daar moet ik niks van hebben. Dus uiteindelijk niks gebeurd.

Bleek achteraf dat ze met een vriend van me had staan lullen en zij had gezegd dat ze mij leuk vond. Hij had toen gezegd, ga maar bij hem staan en hij doet wel mee (of iets in die strekking). Vandaar dus dat ze ineens aan me hing.
Ze bleek gewoon een Slowaakse Geneeskundestudente te zijn die in Praag studeert.

Kortom, ik heb weer een leuke avond om zeep geholpen...
pi_33004246
way to go rojo_negro
Capoeira is like fire...some people can hold on to it and encompass it and it will be a part of their life...and some people, they touch it and get too hot and they drop it.
  maandag 12 december 2005 @ 12:11:26 #154
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33010832
Nou okee, mijn meest erge versierblunder.

Via internet een meisje ontmoet, afspraakje mee gemaakt etc etc.
De dag dat we afgesproken hadden vroeg ze aan me of ik het erg vond als ze een vriendin mee nam
Nouja liever niet maargoed als jij dat wilt, vooruit.

Nou de rest hoef ik hier niet echt neer te zetten denk ik, die vriendin was leuker dan mijn date maar ze vonden mij allebei niet leuk auw, keihard blauwtje dus. ben ook direct maar weer weggegaan. Geen zin om nog een hele avond met die 2 opgescheept te zitten ookal wilden ze dat wel graag.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_33011417
Niet echt een versierblunder maar ik vond het wel grappig. Ik was met mijn vrienden uit. En op een gegeven moment zat een maat van mij met 2 meiden te buurten die ik niet ken. Ik stond er een beetje bij in de buurt, wat bier te drinken Komt opeens 1 meidje op mij af. Piet kan alleen maar over voetbal blessures praten Alsjeblieft red mij! Ik: Ik zo naar dat andere meisje, praat Piet tegen jou ook alleen over voetbal blessures? Meidje: ja Ik: Maar hij was ze volgens mij niet aan het versieren maar ik von het toch wel grappig
  maandag 12 december 2005 @ 12:48:46 #156
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33011788
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.

Tot een paar jaar geleden.

Toen was ik nog mooi en jong en deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop

Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.

Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan

We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schoot Helaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.

Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "

jeeej
  maandag 12 december 2005 @ 12:50:22 #157
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_33011819
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:48 schreef SHE het volgende:

Waarop hij de legendarische woorden sprak: "Ik vind je een schatje, maar het is denk ik wel handig om te weten dat ik gay ben "

jeeej

Als die vriend van hem nu bi was, had het nog een leuk samenzijn kunnen zijn...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_33011834
quote:
Ik heb nooit echt blunders gehad, ondanks dat ik een "if you want something, go get it " type ben.
Heb er als vrouw geen moeite mee, om een man in een uitgaansgelegenheid te versieren.

Toen was ik nog mooi en jong en deed modellenwerk , voornamelijk in het clubcircuit.
Tijdens een shoot in een foute club, was daar Ed, uit Haarlem. Een goddelijk blonde god, met onvoorstelbaar brede schouders, een mooie atletische rug en een schattig klein kontje. Daarbovenop een vreselijk geile kop

Ik dacht wel even subtiel te werk te gaan en dartelde als een jong hertje om hem heen de hele middag. Uiteindelijk wierp het zijn vruchten af, want Ed knoopte een gesprek aan, we lachten en hadden het heel gezellig samen.

Ik dacht, kat in 't bakkie en besloot door te gaan naar fase 2. Ik stelde voor wat te gaan drinken na de shoot en daar had meneer wel oren naar; hij zou 1 van de andere aanwezige jongens ook vragen.
En aangezien ik nog een DP fantasietje open had staan vond ik dat best een puik plan

We kwamen aan in de kroeg en ik schoof steeds verder naar hem toe...en zat nog net niet op zijn schoot Helaas ging de drank ook werken en dus werd ik steeds directer en besloot ik er op een gegeven moment geen doekjes meer om te winden en hem een ongepast voorstel te doen.

jeeej
*PROEST* hahahaha ik moest lachen
  maandag 12 december 2005 @ 12:54:04 #159
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33011904
Lachen?

Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten

Dit was zo'n moment
  maandag 12 december 2005 @ 12:54:29 #160
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_33011917
quote:

jeeej
echt goed gewoon
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  maandag 12 december 2005 @ 13:03:47 #161
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33012179
quote:
Op maandag 12 december 2005 12:54 schreef SHE het volgende:
Lachen?

Er zijn weinig momenten in mijn leven geweest, waarop ik door de grond wilde zakken en in de glibberige spelonken van de rottende hel in een onophoudelijk janken wilde uitbarsten

Dit was zo'n moment
Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 12 december 2005 @ 13:05:58 #162
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33012246
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:03 schreef sanger het volgende:

[..]

Tja, je had op ze minst kunnen vragen of hij je een gunst kunt doen, anaal is anaal toch?
Mijn idee!! Maar het werd al snel duidelijk dat hij vrouwen niet als sexuele wezens zag
  maandag 12 december 2005 @ 13:06:31 #163
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_33012261
Zeg

JIj heb mijn ondertitel gejat!
  maandag 12 december 2005 @ 13:07:50 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_33012298
quote:
Op maandag 12 december 2005 13:06 schreef SHE het volgende:
Zeg

JIj heb mijn ondertitel gejat!
Zeg, deze heb ik al een jaar of wat zowel hier als op MSN! Jij hebt die van mij gejat !
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_33019972
quote:
Op zondag 11 december 2005 22:09 schreef Aurelium het volgende:
Ben gisteren aangerand door een lelijk wijf en een dik wijf in de kroeg.
Serieus te fout, zaten ze eerst een of andere foute gast te schuren, kwamen ze vervolgens naar mij toe klagen waarom ik ze niet kwam redden (ondertussen aan mn kont zitten en arm omheen enzo ) En toen ik ze wegduwde ook nog zeggen "dat een beetje plezier toch wel mag?"
ik: jawel, maar niet met jullie 2
blunder van hun dus trouwens.
Afstraffen die gore slettebakken Laat ze maar op zoek naar een lekker antipathieke boerenknul met een kop als een grindtegel en dito intelligentie
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_33020508
quote:

jeeej
Beetje arrogant, maar wel leuk!
pi_33022982
Onder invloed wordt ik eigenlijk vooral lief en wat minder bot.
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.

Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo van Wat doe ik fout?
Inmiddels wist de complete provincie dus dat ik een meisje had gehoekt.
Zeeland
  maandag 12 december 2005 @ 20:00:07 #168
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_33024327
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:
Anyway, boerentent in Zeeland, zelf ook zwaar van de kaart. Er liepen wel wat bekenden rond dus hier en daar ff wat geouwehoerd. Op den duur begint er een ongelofelijk dronken miep tegen me aan te rijden. Ik kon `t niet al te erg vinden en deed een beetje mee enzo, zelf tenslotte ook niet meer een van de heldersten. Het volgende moment zie ik een lading kots voorbij komen en schampt het nog net een deel van m`n t-shirt. Tot m`n stomme verbazing haalde ik direct - zonder de minste twijfel - vol uit. Na wat hulp te hebben gehaald om de muts naar de ehbo te laten brengen maar opgezout naar huis.

Een weekje later: dezelfde tent. Beetje lullen met een meisje van daar, maar ze was nogal afwijzend. Dat gebeurde een keer of drie dus ik zo van Wat doe ik fout?
Zeeland
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_33026349
quote:
Op maandag 12 december 2005 19:18 schreef Autoreply het volgende:

Zeeland

Wakker worden naast een dik vatsig wijf wat er niet uitziet is ook niet alles.
pi_33036478
Whahahaha!!!
Der vol op der bek slaan was miss iets te,.. maar dat gekke wijf had opzeker me t-shirt schoon gelikt,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_33036566
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op dinsdag 13 december 2005 09:35 schreef het.ismij het volgende:
T zal je gebeuren,.. zie je een vriendin voorkomen gedragen door paar gasten omdat ze klap op der bek heb gehad...
Ik betwijfel of ze `t überhaupt nog gemerkt heeft, ze was zó lam.
quote:
Wonderbaarlijk dat jij trouwens geen klappen heb gehad,..
Dát zeker. Als ze hier een gast eruit slaan gaat dat niet al te zachtzinnig.

In `t vervolg kijkt AR uit met dronken vrouwen
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:24:25 #174
122397 sciscens
mysterious power source
pi_33130254
Ik begeleidde ooit en introgroepje samen met een goed vriend. Onder de kids één meisje waar ik aanvankelijk geen plannen mee had, maar situaties veranderen...

Die avond hadden we kroegentocht en we raakten wat meer aan de praat. Nou dat klikte wel. Ik 'begreep haar zo goed'. Terwijl ze woordelijk zei dat ze zo blij was dat ik er niet alleen maar op uit was om haar te versieren, kwam het op mij over alsof ze wel degelijk plannen met me had. Het werd gedurende de avond gezelliger en gezelliger. Na afloop liepen we samen nog steeds leuk in gesprek een eindje voor de rest van de groep uit. Ze pakt m'n hand en we gaan hand in hand lopen. Als ze zoveel hints geeft ben ik er ineens wél op uit om haar te versieren. Vreemd hè...

Ik herinnerde me vaag dat een van de meisjes in het introgroepje had verteld dat ze een vriend had alleen wist niet meer zeker welke van de drie. Maar zij kon het in elk geval niet zijn, begreep ik. Tja... Zij was dus wél degene die al een vriend had.

Enfin, we liepen er nog steeds behoorlijk klef uit te zien. Het hele introgroepje zag overduidelijk dat ik haar aan het versieren was. Nee, andersom was daar natuurlijk geen sprake van... Krijg van m'n medebegeleider een sms-je dat ik d'r niet op de eerste avond moet gaan doen. Er zijn nog meer kids te begeleiden.

Ik sein hem dat ik het begrepen heb en hij op me kan rekenen. We lopen verder en er gaat een arm om haar schouder een hand door haar haar en ze vindt het allemaal best. Erg best...

Maar goed het verhaal ging na de wandeling verder in de kroeg van mijn vereniging. Die vriend van me neemt me apart en vraagt me wat ik met haar van plan ben en herinnert me eraan dat zij een vriend heeft. Hij en die vriendin van haar zijn dus duidelijk van mening dat ik haar probeerde te versieren en zij de onschuld zelve was. Sure! Hints te over, anders had ik echt niks geprobeerd en ik was nog steeds behoorlijk voorzichtig.

Haar vriendin herinnerde haar er even aan dat ze een vriend had en daarna ging ze me de rest van de intro behoorlijk uit de weg. Beetje jammer. Het was gewoon gezellig en waarschijnlijk zou ik haar toch niet hebben kunnen versieren, maar omdat de anderen dat dus dachten, was ik dus wel de rest van de intro de klootzak.
  vrijdag 16 december 2005 @ 12:49:10 #175
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_33130977
Genaaid
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')