(Al jaren geleden dit..)quote:Op woensdag 7 december 2005 11:27 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Heb het gewoon voor elkaar gekregen om in 2 weken tijd 3x het zusje van een vriend van mij aan te wijzen als "Hee leuke meisje daarzo!"
je bent in ieder geval goed bezig met je studiequote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef Qyuip het volgende:
Samen huiswerk doen, op de grond met de rug tegen de muur. Niemand verder in huis aanwezig. Lekker muziekje aan.
Legt ze opeens haar hand op mijn been.
Oen die ik was leg ik die terug omdat ik te geconcentreerd bezig was. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat ik het doorhad, maar toen was het al te laat.
Ober en verlegen,..??quote:Op woensdag 7 december 2005 17:06 schreef Gronnaephos het volgende:
Vanwege mijn beperkTe erVaringen met versieren, heb ik nog maar weinig blunders, toch lees ik dit toPic met plezier.
-verhaal-
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
*leuk verhaaltje*
quote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
Ik zou ook lachen....domme muts hahaquote:Op donderdag 8 december 2005 19:40 schreef Rianne_lovezz_ajax het volgende:
Ik dan ook maar..
Ging uit met een paar vriendinnen. Op een gegeven moment zagen we wel een leuk exemplaar staan. Een van die vriendinnen ging er op af en besloot een praatje met hem te maken.
Hij keek een beetje onbegrijpend en zei dat ie haar niet kon verstaan, want hij kwam namelijk uit Engeland. Naja zij dus in haar beste engels tegen hem praten de hele avond. En tegen ons gewoon in het nederlands praten. Over hemNa een hele tijd zegt ie "I'll tell you a little secret". Dus zei kijkt hem een beetje vragend aan. Zegt ie: "Ik ben gewoon Nederlands hoor
" Ze kreeg een knalrood hoofd en is weg gerend, voor de rest is het ook helemaal niks meer geworden.
Heb me wel kapot gelachen om hoe ze toen keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |