quote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Gstyles het volgende:
Schijt ff lekker op jezelf schijtwijf!
quote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef EdwardSeepers het volgende:
Mensen zoals jij zouden in hun kont gerampetampt moeten worden, het scheit weg moeten zuigen en vervolgens ook nog ondergepist, gescheten en gekotst worden.
Wat een kutkloon.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:15 schreef Posdnous het volgende:
Geen idee, ik wil je wel een keer in je bek schijten als je dat tof vind.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Adwina het volgende:
Pardon? Doe even normaal zeg jemig.
[..]
vond je 't niet geil klinken dan???quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Adwina het volgende:
[..]
Daar staat een ban op he .quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef EmjaY het volgende:
Ok, ik offer me op![]()
Oplossing voor de TS.
http://images.google.com/(...)/400x300/tubgirl.jpg
en nu opbokken, kutkloontje
quote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef EmjaY het volgende:
Ok, ik offer me op![]()
Oplossing voor de TS.
http://images.google.com/(...)/400x300/tubgirl.jpg
en nu opbokken, kutkloontje
ik vind de Reacties niet zo gek van de mensen hoorquote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Adwina het volgende:
[..]
Ah, alleen scheit in je bek is een fetisj van je?quote:Op maandag 28 november 2005 17:17 schreef Adwina het volgende:
[..]
Niet als die onder een link staat en het duidelijk is wat de kijker kan verwachten. In geval van een topic met zo'n titel kan het niet duidelijker toch?quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef EdwardSeepers het volgende:
Daar staat een ban op he .
quote:Op maandag 28 november 2005 17:19 schreef RiDo78 het volgende:
Voor plassex kun je mij wel wakker maken overigens.
Hoewel ik haast zeker weet dat TS een relkloon is, toch maar iets van een serieuse reactie.
Poepsex kan mij niet opwinden, maar als een meisje dat tijdens de sex graag eens wil doen dan iig niet in of bij mijn gezicht.
Voor plassex kun je mij wel wakker maken overigens.
quote:Op maandag 28 november 2005 17:16 schreef Revenge2005 het volgende:
iedere zijn meug zeg ik altijd maar
ik vind het zelf enorm Ranzig
quote:Op maandag 28 november 2005 17:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik wil best in je bek schijte
quote:Op maandag 28 november 2005 17:22 schreef Adwina het volgende:
Je kunt het vergelijken met homo sexualiteit dat werd vroeger ook niet geaccepteerd
Voor plassex kun je mij wel wakker pissen overigens.
Lesboseks kun je dan ook prima vergelijken met het eten van een pond rosbief.quote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef Aurelium het volgende:
whehe, homoseksualiteit vergelijken met poepsex, ik voorspel mooie discussies
Lijkt me super om eens mee te maken.quote:Op maandag 28 november 2005 17:25 schreef Laton het volgende:
[...] (was aangepaste quote)
quote:Op maandag 28 november 2005 17:23 schreef Darkwolf het volgende:
Ik vindt het dapper dat je zo'n gewaagd topic durft te openen op een forum zoals deze.
Persoonlijk ben ik zeer benieuwd of hier gelijkgestemde mensen zitten.
Zelf moet ik er niet aan denken daar ik mij totaal niet kan indenken wat er zo lekker is aan puur afval wat het menselijke lichaam uitstoot.
Alleen de geur al!
Maar ja... zo gaan sommige mensen ook over hun nek van sigaretten rook of een sigaret zelf.
Zelf ben ik dus een roker en ook met passief mee roken heb ik totaal geen probleem.
Vindt het ook totaal niet smerig.
Iedereen heeft wel iets wat hem of haar laat "tikken" en dit is blijkbaar jou ding.
Nu ben ik dus heel nieuwschierig wat hier zo opwindend aan is.
En hoe je omgaat met het idee dat uitwerpselen bestaan uit een onprettige samenstelling van afvalstoffen en wat nog meer... om maar te zwijgen over de stevige geur.
Laat staan dat zoiets in je mond terecht komt...
Of vindt je het alleen opwindend als het bij je partner terecht komt in je mond en pas je er zelf voor?
ik kan me nou niet echt voorstellen dat een warme straal pis over mij heen als sexueel opgevat kan worden...quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef RiDo78 het volgende:
@sinterklaaskapoentje & Peder: er zijn zat mensen die onder de douche plassen, ook over elkaar als ze samen douchen en dat schijnen mensen wel normaal te vinden....
dus dat jullie zo afwijkend reageren kan ik niet helpen heh.
Da's tenminste een normale reactie. Als je alleen eenquote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef Peder het volgende:
ik kan me nou niet echt voorstellen dat een warme straal pis over mij heen als sexueel opgevat kan worden...Doe jij dat maar lekker met je vriendinnetje (of vriend...whatever) onder jullie douche! Ik heb een wc waar ik mijn schijt en pis kan dumpen...
![]()
quote:
Maar wel tactloosquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Da's tenminste een normale reactie. Als je alleen eensmiley plaatst.... reageer dan niet. Je doet je ondertitel dan alleen maar eer aan.
Ik krijg geen banquote:Op maandag 28 november 2005 17:37 schreef NanKing het volgende:
Was de kick van het posten de ban waard xebro?
Elke keer als ik dat plaatje zie weet ik gewoon dat er geen god bestaat.quote:Op maandag 28 november 2005 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban. Heb dit plaatje ook in FB gepost en dat leverde me ook geen ban op...
Dat is geen plassex. Het is nl. geen urine. Geloof mij, het smaakt ook anders, veel zoeter. En als je mij niet geloofd heb je OF pech OF je probeert t zelf.quote:Op maandag 28 november 2005 17:40 schreef MikeyMan het volgende:
Geen poepseks voor mij nee... Plasseks ook niet... Of het moet toevallig voorkomen dat de dame in kwestie door een overweldigend g-spott orgasme het bed volzeikt... Maar dan is de oorzaak leuker dan het gevolg...
Oh?quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu tubboy nogen daar staat niet eens een ban op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |