ik kan me nou niet echt voorstellen dat een warme straal pis over mij heen als sexueel opgevat kan worden...quote:Op maandag 28 november 2005 17:24 schreef RiDo78 het volgende:
@sinterklaaskapoentje & Peder: er zijn zat mensen die onder de douche plassen, ook over elkaar als ze samen douchen en dat schijnen mensen wel normaal te vinden....
dus dat jullie zo afwijkend reageren kan ik niet helpen heh.
Da's tenminste een normale reactie. Als je alleen eenquote:Op maandag 28 november 2005 17:30 schreef Peder het volgende:
ik kan me nou niet echt voorstellen dat een warme straal pis over mij heen als sexueel opgevat kan worden...Doe jij dat maar lekker met je vriendinnetje (of vriend...whatever) onder jullie douche! Ik heb een wc waar ik mijn schijt en pis kan dumpen...
![]()
quote:
Maar wel tactloosquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Da's tenminste een normale reactie. Als je alleen eensmiley plaatst.... reageer dan niet. Je doet je ondertitel dan alleen maar eer aan.
Ik krijg geen banquote:Op maandag 28 november 2005 17:37 schreef NanKing het volgende:
Was de kick van het posten de ban waard xebro?
Elke keer als ik dat plaatje zie weet ik gewoon dat er geen god bestaat.quote:Op maandag 28 november 2005 17:37 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ik krijg geen ban. Heb dit plaatje ook in FB gepost en dat leverde me ook geen ban op...
Dat is geen plassex. Het is nl. geen urine. Geloof mij, het smaakt ook anders, veel zoeter. En als je mij niet geloofd heb je OF pech OF je probeert t zelf.quote:Op maandag 28 november 2005 17:40 schreef MikeyMan het volgende:
Geen poepseks voor mij nee... Plasseks ook niet... Of het moet toevallig voorkomen dat de dame in kwestie door een overweldigend g-spott orgasme het bed volzeikt... Maar dan is de oorzaak leuker dan het gevolg...
Oh?quote:Op maandag 28 november 2005 17:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nu tubboy nogen daar staat niet eens een ban op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |