Oh, wacht...het is een topic voor Duiveltja en die houdt toch niet van mooie OP's.quote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Sven is jaloers.
Ofzo.
Anyway, een felicitatietopic mag wel een leukere OP.!
Het was niet als een compliment bedoeld!quote:Op maandag 28 november 2005 16:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nederlandse Dr. Phil
Bedankt hee!
![]()
Nou, neem maar van mij aan: het spel hier staat geheel los van de waarheid.quote:Ik wil overigens best erkennen dat je het heel goed speelt. Maar een spel hoeft niet geheel los te staan van de waarheid. Sterker nog: de 'rol' die je aanneemt in een spel zegt vaak wat over jezelf, of je verlangens.
Waarom denk je dat ik zoveel stemmen voor de meest cynische user heb?
Jaloers waaropquote:Op maandag 28 november 2005 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Sven is jaloers.
Ofzo.
Anyway, een felicitatietopic mag wel een leukere OP.!
En die is niet eens een nieuwkomerquote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Een stem van Sven.![]()
Maar Copycat gaat er met mijn Chico-award vandoor.![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 16:23 schreef Zhenar het volgende:
voor CDP?)
Ja. Het is allemaal niet eerlijk.quote:Op maandag 28 november 2005 16:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die is niet eens een nieuwkomer.
Bupie moet gewoon niet zo zeuren.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Maar Buup! Bupie! Bupa!?!?!?Je vindt jezelf toch wel grappig?!!?!??!? Of vind je jezelf eigenlijk maar een suffe drol?
![]()
Jezelf grappig vinden staat niet gelijk aan arrogantie.quote:Op maandag 28 november 2005 16:27 schreef Zhenar het volgende:
Maar Buup! Bupie! Bupa!?!?!?Je vindt jezelf toch wel grappig?!!?!??!? Of vind je jezelf eigenlijk maar een suffe drol?
![]()
Ik zeur dan ook niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bupie moet gewoon niet zo zeuren.
Wie de FOK! is Chico?quote:Op maandag 28 november 2005 16:21 schreef alwaysthebest het volgende:
Maar Copycat gaat er met mijn Chico-award vandoor.![]()
Tssk! Zelfs ik weet datquote:Op maandag 28 november 2005 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie de FOK! is Chico?
[afbeelding]
Ik ben 13 juni jarig...
valsspelen én zielig doen?????????quote:Op maandag 28 november 2005 16:28 schreef alwaysthebest het volgende:
Ja. Het is allemaal niet eerlijk.![]()
![]()
![]()
Dat klopt!quote:Op maandag 28 november 2005 16:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jezelf grappig vinden staat niet gelijk aan arrogantie.
Regelmatig.quote:Op maandag 28 november 2005 16:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat klopt!
Maar vind je jezelf grappig of niet?
ALWEER OP JEZELF :R :R :Rquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |