wij verhuizen zo ongeveer rond de zelfde tijd, tenminste danny, de spullen en de oudste. De jongste en ik gaan een maand of 2 eerder over om te verbouwen.
Maar wij hebben de taken/leiding ook verdeeld en op voorhand geeft het me nu al een beetje rust. (al blijf ik er tuurlijk een beetje tegen opzien, en zeker de kattenverhuizing)
Wij gaan van r'dam naar zwolle, ook niet eventjes aan te rijden dus met de spullen. Ik ben nu alles al aan het inpakken en sorteren, wij werken hier met kleurcodes (mede voor alicia natuurlijk om te snappen) Iedere doos die ik inpak verft zij aan de korte kanten in een bepaalde kleur (lekker opvallend) en op de deur straks in het nieuwe huis staan die zelfde kleuren. NIemand hoeft moeite te doen om te lezen, kleuren spreken voor zich en de verhuizers kunnen op voorhand al kiezen wat ze willen doen, traplopen of niet (wij verhuizen met zeer weinig hulp helaas, wijzelf, en mijn ouders waarvan we toezegging hebben)
Wij gaan het ook met twee busjes doen, wijzelf huren een avonbd voor de verhuizing een busje en die beginnen we die avond met zijn tweetjes al in te pakken, met voornamelijk spul wat belangrijk is om te hebben na een lange dag en de oebehoren, de bedden, kleine kasten, kleding, douchespul, keuken spul en computers aangevuld met wat dan ook wat waar nog ruimte voor is. de dag van de verhuizing huurt mijn vader ook een busje in zwolle en rijdt samen met mijn broertje naar rotterdam, aangekomen in rotterdam neemt mijn vader mij en de inmiddels volgeladen bus mee naar zwolle. In zwolle moeten ik, mams en paps de bus dus uitladen (vandaar ook dat daar de eerst benodigde spullen inzitten en de niet te zware spullen. We hebben dik 2 uur voor dat er ook maar kans is dat de tweede bus aankomt, dus kunnen we redelijk ver komen met het al ingericht raken van de meubelen (hopen we) we hebben verdeeld dat mijn moeder beneden blijft en de keuken, douche uitpakt en inpakt, mijnvader gaat naar boven voor de bedden en kasten en ik ruim die weer in.
Ondertussen is Danny met mijn broertje de zwaardere spullen aan het inladen, kwa meubelen, kwa boekendozen en apparatuur. en tuft ook naar zwolle toe, daar aangekomen helpt hij een tijdje met uitladen en rijdt vervolgens met de al lege bus (die oorspronkelijk ook uit r'dam komt) terug naar r'dam, levert die in, pakt zijn eigen auto, zijn dochter die bij andere oma logeert en de katten en tuft weer terug. In zwolle levert mijn vader de auto in en haalt zoonlief op *ergens* (we weten nog niet waar hij mag
![]()
Mams broertjelief en ik ruimen verder uit zorgen dat de slaapkamers begaanbaar zijn en er een zit hoekje is. De dag(en) erna de laatste dozen uitpakken met prut en boeken.
ow en op je laatste vraag, waarom dacht je dat wij terug gaan ?? Buiten de veiligheidsgevoel om dat wij graag willen hebben met de kids, vind ik het een zalig idee om weer terug te gaan die kant op, woon hier nu bijna 6 jaar en begin me toch behoorlijk eenzaam te voelen, in 6 jaar tijd op een enkel contact na niks verworven (tuurlijk wel de pech gehad dat dik 2 jaar ik niet de deur uit kon vanwege gezondheid en dat werkte er natuurlijk ook niet aan mee) en gewoon niet echt kunnen aarden helaas.