abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:16:00 #51
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32678291
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader werkt in een magazijn, en had voor de boeken kleinere dozen dan voor andere spullen. Dan voorkom je dat je dozen echt megazwaar inpakt. En noppenfolie, dat is ook echt extreem handig. Zeker wat servies betreft enzo.

Jullie hebben nu 2 huishoudens hè? Kijk dan vantevoren wat je dubbel hebt. Verkoop dat of doe het weg. Maar ga het niet allemaal meeslepen. Een vuilnisbak is sowieso geen overbodige luxe, dit is de tijd om allerlei zooi weg te mikken.
Ja, dat laatste is een goede Zijn we ook al aan het doen Al is er nog een aantal meubelstukken van mon amour dat ik nog subtiel op de dubbel/overbodig/typisch-vrijgezellen-mannen-meuk-lijst moet zien te krijgen

Ik heb bijvoorbeeld wasmachine, - droger en koelkast aan de koper van mijn huis cadeau gedaan, want Arty heeft daar nieuwere en betere varianten van.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:18:10 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32678345
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:13 schreef Conflict het volgende:
krijg ik reiskostenvergoeding
Ja!

Ik ga je er aan houden hoor Conflict!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32678418
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja!

Ik ga je er aan houden hoor Conflict!
Is goed, voor jou doe ik alles!

Check FC ff dametje!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:23:38 #54
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32678488
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:20 schreef Conflict het volgende:

[..]

Is goed, voor jou doe ik alles!

Check FC ff dametje!
Zo hoor ik het graag

Will do!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:29:54 #55
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32678644
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
En dan koop ik er lichtjes in voor op het dashboard en een nummerplaat met daarop 'ARTYSHOCK' en dan hamburgers met patat eten bij een truckerscafé

Ik ben gek op vrachtwagens En deze komt het dichtste bij een echte

Toen wij vanuit Gouda naar Drenthe gingen kwam er de grootste vrachtwagen van de bakkerij waar mijn vader ging werken. Echt een mega ding. Het hele huis (eengezinswoning) ging er in een keer in!
En ik mocht meerijden naar Drenthe!
*zucht*
We zijn idd een patatje en zo'n echte truckers-bal gaan eten onderweg!
pi_32679171
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Toen wij vanuit Gouda naar Drenthe gingen kwam er de grootste vrachtwagen van de bakkerij waar mijn vader ging werken. Echt een mega ding. Het hele huis (eengezinswoning) ging er in een keer in!
En ik mocht meerijden naar Drenthe!
*zucht*
We zijn idd een patatje en zo'n echte truckers-bal gaan eten onderweg!
Woon je nu in Drenthe??? JIJ???
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:55:24 #57
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32679293
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wist je dat niet?

Stinkie en zij hebben een kippenboerderij gekocht en zoeken gewoon wat meer rust in hun leven na een tijd in de hectische Randstad te hebben gewoond.
Ik snap dat best. Gewoon weer een beetje dichter bij moeder natuur willen leven.
Be gaat kipfiletjes aan elkaar binden met een elastiekje (één of andere nieuwe onderneming van haar) en stinkie stort zich op het ei-schilderen. Best dapper, zo het roer omgooien!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 november 2005 @ 19:58:01 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32679366
quote:
Neeheeeee... ik ben toch net verhuisd met mijn echtgenoot naar dat prachtige liefdesnestje in Gouda joh!

Lang, lang geleden toen BE nog een BE-tje was hebben we een blauwe maandag in Nieuw-Amsterdam gewoond.

Voor het geld van dit liefdesnestJE hadden we in Drenthe een vrijstaand liefdesnest kunnen kopen.
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:01:24 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32679448
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Wist je dat niet?

Stinkie en zij hebben een kippenboerderij gekocht en zoeken gewoon wat meer rust in hun leven na een tijd in de hectische Randstad te hebben gewoond.
Ik snap dat best. Gewoon weer een beetje dichter bij moeder natuur willen leven.
Oh ja shit... dat was het.
quote:
Be gaat kipfiletjes aan elkaar binden met een elastiekje (één of andere nieuwe onderneming van haar)
Shhhh... ik heb de octrooien nog niet helemaal rond.
quote:
en stinkie stort zich op het ei-schilderen. Best dapper, zo het roer omgooien!
Mijn bodypaintende vingervervende held!
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:33:44 #60
80382 manny
30 is best veel
pi_32679750
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oeh die's cool

Met de vlam in de pijp
Rij ik door de Brennerpas
Met mijn dertig tonnen diesel
Ver van huis
Maar in mijn sas
als je via de Brennerpas rijdt dan gaat die verhuizing echt heel lang duren.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:34:58 #61
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32679779
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:33 schreef manny het volgende:

[..]

als je via de Brennerpas rijdt dan gaat die verhuizing echt heel lang duren.
Des te langer mag ik voorin de truck zitten
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:37:25 #62
80382 manny
30 is best veel
pi_32679844
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Des te langer mag ik voorin de truck zitten
Goed punt !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  dinsdag 29 november 2005 @ 20:44:50 #63
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32680040
quote:
Maar trouwens... als ik daar werk had en mijn ook zou ik niet weten hoe snel ik daarheen zou moeten verhuizen hoor.
We hebben er maar 14 maanden gewoond maar ik heb gejankt toen we er weer weg gingen.
Heerlijk... de ruimte, de mensen... Heel prettig.

Maar goed... voorlopig maar even niet. 4 keer verhuizen in 6 jaar tijd is zat. Hier krijg je me de eerstkomende 10 jaar niet weg. *knock on wood*
pi_32680599
volgens mij zijn de meeste dingen wel gezegd, maar ik zou even van te voren een soort van personeelsplanning maken, zodat jij niet constant iedereen aan het werk aan het zetten bent

en ik zou één iemand de overallleiding in het oude huis, en één iemand in het nieuwe huis geven.

en ik zou even kijken of je mensen meelaat gaan van den haag naar groningen met verhuizen, dan zou ik proberen of die mensen met een aanhanger kunnen rijden en daar ook wat spullen in mee kunnen nemen
pi_32681285
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Gurb het volgende:

en ik zou één iemand de overallleiding in het oude huis, en één iemand in het nieuwe huis geven.
Oeh! Ja! Verhuizen volgens Prince-2!

Hebben jullie al aan Project Assurance gedacht? En faseplannen? Risico Logs? Issue Logs?
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:21:59 #66
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32682870
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Gurb het volgende:
volgens mij zijn de meeste dingen wel gezegd, maar ik zou even van te voren een soort van personeelsplanning maken, zodat jij niet constant iedereen aan het werk aan het zetten bent

en ik zou even kijken of je mensen meelaat gaan van den haag naar groningen met verhuizen, dan zou ik proberen of die mensen met een aanhanger kunnen rijden en daar ook wat spullen in mee kunnen nemen
Niet?

Dat iemand anders in het andere huis iets doet dat ik uiteraard beter kan?

Wat een zepert, zo'n verhuizing Dingen uit handen geven is niet mijn sterkste punt, zeg maar
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:28:15 #67
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32683065
Tsja... het is niet zo dat je 'even' op en neer gaat naar het nieuwe huis om daar even te kijken of alles goed gaat. Je zal dus toch idd iig 'iets' uit handen moeten geven!
  dinsdag 29 november 2005 @ 22:29:35 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32683101
Even een vraag van een iets ander gehalte (de stoere mannen alhier moeten maar even een bizon gaan schieten in de tussentijd):

Diegenen die van woonplaats zijn gewisseld: hoe ging dat? Niet alleen praktisch (inschrijven bij gemeente, woonvergunning - dit is overigens in mijn geval geen probleem), maar ook gevoelsmatig. Vonden jullie het lastig om ergens opnieuw te moeten aarden, of juist spannend? Hoe krijg je een nieuwe stad in de vingers?

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 29-11-2005 22:37:19 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32689150
wij verhuizen zo ongeveer rond de zelfde tijd, tenminste danny, de spullen en de oudste. De jongste en ik gaan een maand of 2 eerder over om te verbouwen.

Maar wij hebben de taken/leiding ook verdeeld en op voorhand geeft het me nu al een beetje rust. (al blijf ik er tuurlijk een beetje tegen opzien, en zeker de kattenverhuizing)

Wij gaan van r'dam naar zwolle, ook niet eventjes aan te rijden dus met de spullen. Ik ben nu alles al aan het inpakken en sorteren, wij werken hier met kleurcodes (mede voor alicia natuurlijk om te snappen) Iedere doos die ik inpak verft zij aan de korte kanten in een bepaalde kleur (lekker opvallend) en op de deur straks in het nieuwe huis staan die zelfde kleuren. NIemand hoeft moeite te doen om te lezen, kleuren spreken voor zich en de verhuizers kunnen op voorhand al kiezen wat ze willen doen, traplopen of niet (wij verhuizen met zeer weinig hulp helaas, wijzelf, en mijn ouders waarvan we toezegging hebben)

Wij gaan het ook met twee busjes doen, wijzelf huren een avonbd voor de verhuizing een busje en die beginnen we die avond met zijn tweetjes al in te pakken, met voornamelijk spul wat belangrijk is om te hebben na een lange dag en de oebehoren, de bedden, kleine kasten, kleding, douchespul, keuken spul en computers aangevuld met wat dan ook wat waar nog ruimte voor is. de dag van de verhuizing huurt mijn vader ook een busje in zwolle en rijdt samen met mijn broertje naar rotterdam, aangekomen in rotterdam neemt mijn vader mij en de inmiddels volgeladen bus mee naar zwolle. In zwolle moeten ik, mams en paps de bus dus uitladen (vandaar ook dat daar de eerst benodigde spullen inzitten en de niet te zware spullen. We hebben dik 2 uur voor dat er ook maar kans is dat de tweede bus aankomt, dus kunnen we redelijk ver komen met het al ingericht raken van de meubelen (hopen we) we hebben verdeeld dat mijn moeder beneden blijft en de keuken, douche uitpakt en inpakt, mijnvader gaat naar boven voor de bedden en kasten en ik ruim die weer in.

Ondertussen is Danny met mijn broertje de zwaardere spullen aan het inladen, kwa meubelen, kwa boekendozen en apparatuur. en tuft ook naar zwolle toe, daar aangekomen helpt hij een tijdje met uitladen en rijdt vervolgens met de al lege bus (die oorspronkelijk ook uit r'dam komt) terug naar r'dam, levert die in, pakt zijn eigen auto, zijn dochter die bij andere oma logeert en de katten en tuft weer terug. In zwolle levert mijn vader de auto in en haalt zoonlief op *ergens* (we weten nog niet waar hij mag Mams broertjelief en ik ruimen verder uit zorgen dat de slaapkamers begaanbaar zijn en er een zit hoekje is. De dag(en) erna de laatste dozen uitpakken met prut en boeken.

ow en op je laatste vraag, waarom dacht je dat wij terug gaan ?? Buiten de veiligheidsgevoel om dat wij graag willen hebben met de kids, vind ik het een zalig idee om weer terug te gaan die kant op, woon hier nu bijna 6 jaar en begin me toch behoorlijk eenzaam te voelen, in 6 jaar tijd op een enkel contact na niks verworven (tuurlijk wel de pech gehad dat dik 2 jaar ik niet de deur uit kon vanwege gezondheid en dat werkte er natuurlijk ook niet aan mee) en gewoon niet echt kunnen aarden helaas.
pi_32689155
quote:
Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Danny het volgende:
enorme tvp
Idem ja. Ik ga over 21 dagen verhuizen naar Utrecht.
For great justice!
pi_32689188
Probeer alles in 1 keer in autos, busjes, karretjes te krijgen. Er vreet niks zoveel tijd als heen en weer rijden voor een nieuwe lading (plus dat de 'sjouwploeg' ook weer over moet). Dit geldt ook als je maar een kort stukje moet verhuizen.
Honey ! Take me drunk, i am home !
  woensdag 30 november 2005 @ 08:38:00 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_32689314
Een KAV met laadklep is heerlijk

Iedereen trouwens heel veel sterkte met verhuizen. Ik hoop er voor de komende jaren vanaf te zijn.

Ow en Qyr, als je dan in Utrecht zit, kom je dan een keer een biertje drinken in IJsselstein?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_32691520
Denk je er ook aan om bij de wasmachine de trommel vast te zetten; anders is de kans groot dat ie kapot is.
Verder inderdaad van kasten doie je uit elkaar haalt alle schroeven en andere onderdelen in een zakje met erop waar het van is; ik had deze zakjes weer bij elkaar in een doosje; ook de gebruiksaanwijzing van hoe je het spul weer in elkaar zet is handig.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 30 november 2005 @ 11:05:36 #74
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_32691608
Wasmachine: onderin zit ergens een zwaar blok (beton?) voor ballast, zodat de machine niet gaat wandelen. Zeker als je trappen op en af moet (meestal wel met zo'n ding) is het handig om dat blok eruit te halen vantevoren.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 30 november 2005 @ 18:53:54 #75
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32704082
quote:
Op woensdag 30 november 2005 08:11 schreef knorretje het volgende:
wij verhuizen zo ongeveer rond de zelfde tijd, tenminste danny, de spullen en de oudste. De jongste en ik gaan een maand of 2 eerder over om te verbouwen.

knip
Knorretje wat een strakke planning voor de verhuisdag zeg! Maar met zo'n afstand tussen oud en nieuw huis moet dat ook wel.

Ik zit er zelf aan te denken om het over twee of desnoods drie dagen uit te smeren, omdat het heen en weer rijden me zo'n opgave lijkt voor de chauffeur (dat zal Arty wel zijn). Maar ja, dat kost ook weer meer duiten qua autohuur.

O trouwens: leuk hoe je je dochtertje bij de verhuizing betrekt door haar de dozen te laten schilderen! Voor kinderen is het ook niet niks natuurlijk, zo'n verhuizing. Volgens mij is het heel goed om ze er een rol in te geven.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 november 2005 @ 19:13:33 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32704685
Oh, ook handig (mss niet voor Dude aangezien ze een TV zonder heeft ) maar stop alle afstandsbedieningen van wat dan ook bij elkaar in 1 (herkenbare) plastic zak of doos. Dan grijp je nooit mis. Wij hadden in dat tasje ook bijvoorbeeld de telefoon gestopt. Gewoon zo'n dingetje dat je snel weer bij de hand wil hebben als je eenmaal over bent.
  woensdag 30 november 2005 @ 19:15:48 #77
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32704763
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ook handig (mss niet voor Dude aangezien ze een TV zonder heeft ) maar stop alle afstandsbedieningen van wat dan ook bij elkaar in 1 (herkenbare) plastic zak of doos. Dan grijp je nooit mis. Wij hadden in dat tasje ook bijvoorbeeld de telefoon gestopt. Gewoon zo'n dingetje dat je snel weer bij de hand wil hebben als je eenmaal over bent.
Ja maar dit topic gaat ook over Arty natuurlijk. En die heeft 17 afstandsbedieningen ongeveer. En we willen natuurlijk niet dat die zoek raken
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 30 november 2005 @ 19:18:35 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32704856
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dit topic gaat ook over Arty natuurlijk. En die heeft 17 afstandsbedieningen ongeveer. En we willen natuurlijk niet dat die zoek raken
Oh, maar dan zou ik die voor de zekerheid nog even extra omwikkelen met 20m plakband.
Duct tape is daar ook heel handig voor!
pi_32704999
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Even een vraag van een iets ander gehalte (de stoere mannen alhier moeten maar even een bizon gaan schieten in de tussentijd):

Diegenen die van woonplaats zijn gewisseld: hoe ging dat? Niet alleen praktisch (inschrijven bij gemeente, woonvergunning - dit is overigens in mijn geval geen probleem), maar ook gevoelsmatig. Vonden jullie het lastig om ergens opnieuw te moeten aarden, of juist spannend? Hoe krijg je een nieuwe stad in de vingers?
[naïefmodus]

Woonvergunning?

[/naïefmodus]
  woensdag 30 november 2005 @ 19:26:27 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32705098
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

[naïefmodus]

Woonvergunning?

[/naïefmodus]
In sommige gemeenten moet je een 'woonvergunning' aanvragen voor je je er mag vestigen. Soms is dat weer louter in bepaalde omstandigheden (bijvoorbeeld: als je een huis onder de zus-en-zoveel euro hebt gekocht in die gemeente). Het is dus een soort toestemming om naar die stad te verhuizen en volgens mij doen vooral steden dat die ernstig woningtekort hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 30-11-2005 20:09:35 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32705141
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

In sommige gemeenten moet je een 'woonvergunning' aanvragen voor je je er mag vestigen. Soms is dat weer louter in bepaalde omstandigheden (bijvoorbeeld: als je een huis onder de zus-en-zoveel euro hebt gekocht in die gemeente). Het is dus een soort toestemming om daar die stad te verhuizen en volgens mij doen vooral steden dat die ernstig woningtekort hebben.
Dat is vooral in de grote steden, in Utrecht heb ik er last van. Groningen zal je dat niet hebben.
For great justice!
pi_32705217
We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in Lent (over de waal bij Nijmegen). Ik heb in ieder geval nog nooit van een woonvergunning gehoord. Iemand uit die omgeving die weet of je in gemeente Nijmegen zoiets nodig hebt?

Is straks mijn huis klaar, en dan mag ik er niet wonen?
pi_32705300
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef _Arual_ het volgende:
We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in Lent (over de waal bij Nijmegen). Ik heb in ieder geval nog nooit van een woonvergunning gehoord. Iemand uit die omgeving die weet of je in gemeente Nijmegen zoiets nodig hebt?

Is straks mijn huis klaar, en dan mag ik er niet wonen?
quote:
U heeft geen huisvestingsvergunning nodig om in Nijmegen een woning te huren of kopen. De gemeente Nijmegen heeft deze vergunning in 2002 afgeschaft.
http://www.nijmegen.nl/gns/index/pdc2/pdc2.asp?req=toon_product&productid=339
For great justice!
pi_32705339
U heeft geen huisvestingsvergunning nodig om in Nijmegen een woning te huren of kopen. De gemeente Nijmegen heeft deze vergunning in 2002 afgeschaft.

Oh, qyroz, jij bent sneller.

huisvestingsvergunning is naar ik aanneem hetzelfde. Pff, ik schrok net al.
pi_32705368
Zoals ik zei, het is vooral in de Randstad. En als je economische of sociale binding hebt met de regio (contract of er 3 jaar woont volgens de GBA) dan is het al niet eens meer nodig.
For great justice!
  woensdag 30 november 2005 @ 19:40:38 #86
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32705555
quote:
Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zoals ik zei, het is vooral in de Randstad. En als je economische of sociale binding hebt met de regio (contract of er 3 jaar woont volgens de GBA) dan is het al niet eens meer nodig.
Nou, ze wisten me hier toch mooi 48 euro armer te maken... En dat terwijl ik toch echt al weer 6 jaar in Gouda woon.
Hiervoor heb ik het bij de 3 keer verhuizen niet nodig gehad vanwege huurhuizen met economische binding en dus 1 keer een koopprijs boven die grens.
Maar nu moest het dus wel. Samen met manlief die zeg maar op mijn woonrecht erbij zou kunnen maar we konden toch mooi betalen.

Oh, en normaal gesproken is het de makelaar die je zou moeten vertellen of je dat wel of niet nodig hebt... Maar goed, het is dus niet in alle steden/gebieden nodig.
  vrijdag 2 december 2005 @ 15:17:47 #87
120777 Saabmobiel
Hopsieflopsie!
pi_32756259
quote:
Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:

Gewoon over je heen laten komen. Ik ben zelf 3 jaar gelden verhuisd naar de plaats waar ik werk, dus ik kende de plaats al een beetje.

Maar het leukste is om er op de fiets of lopend doorheen te gaan. Heb je genoeg tijd om de leuke dingen te bekijken. Verder heeft mijn huidige woonplaats rondleidingen door de stad voor nieuw ingezetenen. (heb ik maar niet aan meegedaan ) maar wellicht een idee?

Trouwens al gedacht aan genoeg vrije dagen? Vooral bij het laten bezorgen van artikelen heb je ze hard nodig, omdat men niet zo nauw is met bezorgtijden (Ja ik weet het, je hebt ontslag genomen, dus vrije dagen genoeg )

U geeft mij het gevoel alsof ik met één been in de stijgbeugel ben blijven hangen en mijn paard me door een met wilde bijen bevolkt brandnetelveld sleurt.
The pain was enough to make a shy bald buddhist reflect and plan a mass murder.
  vrijdag 2 december 2005 @ 16:20:14 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32758034
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Saabmobiel het volgende:

[..]

Gewoon over je heen laten komen. Ik ben zelf 3 jaar gelden verhuisd naar de plaats waar ik werk, dus ik kende de plaats al een beetje.

Maar het leukste is om er op de fiets of lopend doorheen te gaan. Heb je genoeg tijd om de leuke dingen te bekijken. Verder heeft mijn huidige woonplaats rondleidingen door de stad voor nieuw ingezetenen. (heb ik maar niet aan meegedaan ) maar wellicht een idee?

Trouwens al gedacht aan genoeg vrije dagen? Vooral bij het laten bezorgen van artikelen heb je ze hard nodig, omdat men niet zo nauw is met bezorgtijden (Ja ik weet het, je hebt ontslag genomen, dus vrije dagen genoeg )

Ik kan toch bij een nieuwe baas niet meteen vrije dagen gaan opnemen Er zal vanaf 1 maart ook niets meer bezorgd worden denk ik (behalve bossen rozen van jullie allemaal) omdat we geen nieuwe meubels nodig hebben. Overigens zijn Arty en ik de hele maand februari beiden vrij (dan neem ik de vakantiedagen op die ik nog bij de oude werkgever had staan, snap je het nog?), dus dat is wel prettig natuurlijk. Gaan we klussen en verhuizen dus.

Naar die rondleidingen ga ik informeren in Grunn. In Den Haag doet het Gilde (stel actieve bejaarden) historische wandelingen. Erg leuk.
En je hebt gelijk: veel door de stad banjeren en fietsen is een goede manier om haar je eigen te maken. Nou wonen we straks in het centrum, dus ik zal al snel voor de boodschappen ed. het oude stadscentrum in wandelen. Verder maar eens in de zomer Groningen-stad uitfietsen (al zit er volgens mij niets meer tussen Stad en Denemarken, zo ongeveer )

Voorts dacht ik: ik moet toch echt proberen werk te krijgen in Grunn zelf. Eerst leek me Zwolle bijvoorbeeld ook wel prima. Maar dan word ik zo'n forens die nauwelijks in eigen stad verkeert. We gaan voor Groningen dus.

O en werken zal deeltijd zijn, dus als jullie op maandagen die rozen kunnen laten bezorgen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32760684
Oooh wat een goede tips allemaal!
Wij gaan binnen nu en een half jaar samenwonen. Ik ga van een piepklein dorpje bij Nijmegen naar Amsterdam verhuizen. Zie er best tegenop, laat alles en iedereen achter.. Maaaar heb er ook érg veel zin in.

En de verhuistips ga ik allemaal eens opschrijven
Pom.. Pom.. Tiedom..
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:06:29 #90
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32760800
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:01 schreef RedRoses het volgende:
Als je het over de duivel hebt..!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32760907
Hahahahha.. Lol had er nog niet eens zo bij nagedacht hahaha..
Dacht "wat bedoelt ze toch?"
Pom.. Pom.. Tiedom..
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:15:35 #92
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32760994
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:11 schreef RedRoses het volgende:
Hahahahha.. Lol had er nog niet eens zo bij nagedacht hahaha..
Dacht "wat bedoelt ze toch?"
Voortaan op maandagen langskomen graag!

Spannend hoor, van dorp naar Amsterdam! Hoe ben jij van plan je daar thuis te gaan voelen? Werk of studeer je er ook, heb je er bijv. al vrienden wonen?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32761543
Alleen mijn vriend en zijn vrienden (waar ik wel mee overweg kan). En ik moet daar nog een baan vinden.
Ben gewoon voor mijn ventje overstag gegaan haha.. Hij wilde écht niet naar het oosten komen.

En sja hoe ik me daar thuis ga voelen..... Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af. Maarja sportschool, collega's, internetcontacten.. Vriendinnetjes van vrienden van mijn vriend.. Ga het gewoon proberen.

Hoe ga jij dat doen?
(Enne, sorry maandag geen tijd lol)
Pom.. Pom.. Tiedom..
pi_32761567
En het scheelt dat ik er al 3 jaar elk weekend kom, ik ken de stad (of, de wijk waar mijn vriend nu woont) wel een beetje..
Pom.. Pom.. Tiedom..
  vrijdag 2 december 2005 @ 18:50:07 #95
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32761778
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef RedRoses het volgende:
Alleen mijn vriend en zijn vrienden (waar ik wel mee overweg kan). En ik moet daar nog een baan vinden.
Ben gewoon voor mijn ventje overstag gegaan haha.. Hij wilde écht niet naar het oosten komen.

En sja hoe ik me daar thuis ga voelen..... Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af. Maarja sportschool, collega's, internetcontacten.. Vriendinnetjes van vrienden van mijn vriend.. Ga het gewoon proberen.

Hoe ga jij dat doen?
(Enne, sorry maandag geen tijd lol)
Ik heb geen idee hoe ik het ga doen.

Veel de kroeg in om contacten te leggen denk ik
En ik ben een slet. Ik sleep rustig halve vreemden mee om gezellig thuis mee te eten.
Dus de plaatselijke daklozengemeenschap zal wel blij met me zijn
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_32762040
Haha slét..
Sja dat is ook een manier. Ik ben ook erg makkelijk hoor, maar dan wel met mensen die er een beetje verzorgd uitzien
Pom.. Pom.. Tiedom..
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 19:05:07 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32762098
Trouwens, let goed op het feit dat alles wel door DE DEUR of de trap ofzo moet kunnen, onze grote kast pastte amper

EN maak foto's!!!!
Ik verwacht een minstens zo mooi verslag als van BE

En sluit je internet gelijk over
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 2 december 2005 @ 19:11:36 #98
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32762219
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:05 schreef Renesite het volgende:

En sluit je internet gelijk over
Afdeling Arty

Ja foto's maken we zeker! Al zal de keukenmetamorfose ooit het spectaculairste zijn, maar dat duurt nog even
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 2 december 2005 @ 19:19:12 #99
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_32762402
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Afdeling Arty

Ja foto's maken we zeker! Al zal de keukenmetamorfose ooit het spectaculairste zijn, maar dat duurt nog even
Is die keuken zo erg?
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 2 december 2005 @ 20:21:10 #100
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_32763884
quote:
Op vrijdag 2 december 2005 19:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Is die keuken zo erg?

Ja, zo erg. En: Zonder Vaatwasser
Maar gelukkig kan de deur dicht en kunnen we rustig wachten op de mooie dag dat we er zoiets

in kunnen laten gooien (Ikea Faktum Abstrakt hoogglans ) Met Vaatwasser

Maar tot die tijd hebben we het hier nog maar even over de verhuizing.

Maar voor de nieuwsgierigen: huisje.
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')