Ja, dat laatste is een goedequote:Op dinsdag 29 november 2005 18:55 schreef _Arual_ het volgende:
Mijn vader werkt in een magazijn, en had voor de boeken kleinere dozen dan voor andere spullen. Dan voorkom je dat je dozen echt megazwaar inpakt. En noppenfolie, dat is ook echt extreem handig. Zeker wat servies betreft enzo.
Jullie hebben nu 2 huishoudens hè? Kijk dan vantevoren wat je dubbel hebt. Verkoop dat of doe het weg. Maar ga het niet allemaal meeslepen. Een vuilnisbak is sowieso geen overbodige luxe, dit is de tijd om allerlei zooi weg te mikken.
Is goed, voor jou doe ik alles!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik ga je er aan houden hoor Conflict!![]()
Zo hoor ik het graagquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:20 schreef Conflict het volgende:
[..]
Is goed, voor jou doe ik alles!
Check FC ff dametje!
quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
En dan koop ik er lichtjes in voor op het dashboard en een nummerplaat met daarop 'ARTYSHOCK'en dan hamburgers met patat eten bij een truckerscafé
![]()
Ik ben gek op vrachtwagensEn deze komt het dichtste bij een echte
![]()
Woon je nu in Drenthe??? JIJ???quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen wij vanuit Gouda naar Drenthe gingen kwam er de grootste vrachtwagen van de bakkerij waar mijn vader ging werken. Echt een mega ding. Het hele huis (eengezinswoning) ging er in een keer in!
En ik mocht meerijden naar Drenthe!
*zucht*
We zijn idd een patatje en zo'n echte truckers-bal gaan eten onderweg!
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Woon je nu in Drenthe??? JIJ???
Neeheeeee... ik ben toch net verhuisd met mijn echtgenoot naar dat prachtige liefdesnestje in Gouda joh!quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Oh ja shit... dat was het.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:55 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wist je dat niet?
Stinkie en zij hebben een kippenboerderij gekocht en zoeken gewoon wat meer rust in hun leven na een tijd in de hectische Randstad te hebben gewoond.
Ik snap dat best. Gewoon weer een beetje dichter bij moeder natuur willen leven.
Shhhh... ik heb de octrooien nog niet helemaal rond.quote:Be gaat kipfiletjes aan elkaar binden met een elastiekje (één of andere nieuwe onderneming van haar)
Mijn bodypaintende vingervervende held!quote:en stinkie stort zich op het ei-schilderen. Best dapper, zo het roer omgooien!![]()
als je via de Brennerpas rijdt dan gaat die verhuizing echt heel lang duren.quote:Op dinsdag 29 november 2005 19:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oeh die's cool![]()
Met de vlam in de pijp
Rij ik door de Brennerpas
Met mijn dertig tonnen diesel
Ver van huis
Maar in mijn sas
Des te langer mag ik voorin de truck zittenquote:Op dinsdag 29 november 2005 20:33 schreef manny het volgende:
[..]
als je via de Brennerpas rijdt dan gaat die verhuizing echt heel lang duren.
Goed punt !quote:Op dinsdag 29 november 2005 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Des te langer mag ik voorin de truck zitten![]()
Maar trouwens... als ik daar werk had en mijnquote:Op dinsdag 29 november 2005 19:50 schreef zwaaibaai het volgende:
Oeh! Ja! Verhuizen volgens Prince-2!quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Gurb het volgende:
en ik zou één iemand de overallleiding in het oude huis, en één iemand in het nieuwe huis geven.
Niet?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:06 schreef Gurb het volgende:
volgens mij zijn de meeste dingen wel gezegd, maar ik zou even van te voren een soort van personeelsplanning maken, zodat jij niet constant iedereen aan het werk aan het zetten bent
en ik zou één iemand de overallleiding in het oude huis, en één iemand in het nieuwe huis geven.
en ik zou even kijken of je mensen meelaat gaan van den haag naar groningen met verhuizen, dan zou ik proberen of die mensen met een aanhanger kunnen rijden en daar ook wat spullen in mee kunnen nemen
Idem ja. Ik ga over 21 dagen verhuizen naar Utrecht.quote:Op maandag 28 november 2005 16:11 schreef Danny het volgende:
enorme tvp
Knorretje wat een strakke planning voor de verhuisdag zeg!quote:Op woensdag 30 november 2005 08:11 schreef knorretje het volgende:
wij verhuizen zo ongeveer rond de zelfde tijd, tenminste danny, de spullen en de oudste. De jongste en ik gaan een maand of 2 eerder over om te verbouwen.
knip
Ja maar dit topic gaat ook over Arty natuurlijk. En die heeft 17 afstandsbedieningen ongeveer. En we willen natuurlijk niet dat die zoek rakenquote:Op woensdag 30 november 2005 19:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, ook handig (mss niet voor Dude aangezien ze een TV zonder heeft) maar stop alle afstandsbedieningen van wat dan ook bij elkaar in 1 (herkenbare) plastic zak of doos. Dan grijp je nooit mis. Wij hadden in dat tasje ook bijvoorbeeld de telefoon gestopt. Gewoon zo'n dingetje dat je snel weer bij de hand wil hebben als je eenmaal over bent.
Oh, maar dan zou ik die voor de zekerheid nog even extra omwikkelen met 20m plakband.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja maar dit topic gaat ook over Arty natuurlijk. En die heeft 17 afstandsbedieningen ongeveer. En we willen natuurlijk niet dat die zoek raken![]()
[naïefmodus]quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Even een vraag van een iets ander gehalte (de stoere mannen alhier moeten maar even een bizon gaan schieten in de tussentijd):
Diegenen die van woonplaats zijn gewisseld: hoe ging dat? Niet alleen praktisch (inschrijven bij gemeente, woonvergunning - dit is overigens in mijn geval geen probleem), maar ook gevoelsmatig. Vonden jullie het lastig om ergens opnieuw te moeten aarden, of juist spannend? Hoe krijg je een nieuwe stad in de vingers?
In sommige gemeenten moet je een 'woonvergunning' aanvragen voor je je er mag vestigen. Soms is dat weer louter in bepaalde omstandigheden (bijvoorbeeld: als je een huis onder de zus-en-zoveel euro hebt gekocht in die gemeente). Het is dus een soort toestemming om naar die stad te verhuizen en volgens mij doen vooral steden dat die ernstig woningtekort hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:23 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
[naïefmodus]
Woonvergunning?
[/naïefmodus]
Dat is vooral in de grote steden, in Utrecht heb ik er last van. Groningen zal je dat niet hebben.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In sommige gemeenten moet je een 'woonvergunning' aanvragen voor je je er mag vestigen. Soms is dat weer louter in bepaalde omstandigheden (bijvoorbeeld: als je een huis onder de zus-en-zoveel euro hebt gekocht in die gemeente). Het is dus een soort toestemming om daar die stad te verhuizen en volgens mij doen vooral steden dat die ernstig woningtekort hebben.
quote:Op woensdag 30 november 2005 19:30 schreef _Arual_ het volgende:
We hebben een nieuwbouwhuis gekocht in Lent (over de waal bij Nijmegen). Ik heb in ieder geval nog nooit van een woonvergunning gehoord. Iemand uit die omgeving die weet of je in gemeente Nijmegen zoiets nodig hebt?
Is straks mijn huis klaar, en dan mag ik er niet wonen?
http://www.nijmegen.nl/gns/index/pdc2/pdc2.asp?req=toon_product&productid=339quote:U heeft geen huisvestingsvergunning nodig om in Nijmegen een woning te huren of kopen. De gemeente Nijmegen heeft deze vergunning in 2002 afgeschaft.
Nou, ze wisten me hier toch mooi 48 euro armer te maken... En dat terwijl ik toch echt al weer 6 jaar in Gouda woon.quote:Op woensdag 30 november 2005 19:34 schreef QyRoZ het volgende:
Zoals ik zei, het is vooral in de Randstad. En als je economische of sociale binding hebt met de regio (contract of er 3 jaar woont volgens de GBA) dan is het al niet eens meer nodig.
Gewoon over je heen laten komen. Ik ben zelf 3 jaar gelden verhuisd naar de plaats waar ik werk, dus ik kende de plaats al een beetje.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:29 schreef Duderinnetje het volgende:
Even een vraag van een iets ander gehalte (de stoere mannen alhier moeten maar even een bizon gaan schieten in de tussentijd):
Diegenen die van woonplaats zijn gewisseld: hoe ging dat? Niet alleen praktisch (inschrijven bij gemeente, woonvergunning - dit is overigens in mijn geval geen probleem), maar ook gevoelsmatig. Vonden jullie het lastig om ergens opnieuw te moeten aarden, of juist spannend? Hoe krijg je een nieuwe stad in de vingers?
Ik kan toch bij een nieuwe baas niet meteen vrije dagen gaan opnemenquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:17 schreef Saabmobiel het volgende:
[..]
Gewoon over je heen laten komen. Ik ben zelf 3 jaar gelden verhuisd naar de plaats waar ik werk, dus ik kende de plaats al een beetje.
Maar het leukste is om er op de fiets of lopend doorheen te gaan. Heb je genoeg tijd om de leuke dingen te bekijken. Verder heeft mijn huidige woonplaats rondleidingen door de stad voor nieuw ingezetenen. (heb ik maar niet aan meegedaan) maar wellicht een idee?
Trouwens al gedacht aan genoeg vrije dagen? Vooral bij het laten bezorgen van artikelen heb je ze hard nodig, omdat men niet zo nauw is met bezorgtijden (Ja ik weet het, je hebt ontslag genomen, dus vrije dagen genoeg)
Als je het over de duivel hebt..!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:01 schreef RedRoses het volgende:
Voortaan op maandagen langskomen graag!quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:11 schreef RedRoses het volgende:
Hahahahha.. Lol had er nog niet eens zo bij nagedacht hahaha..
Dacht "wat bedoelt ze toch?"
Ik heb geen idee hoe ik het ga doen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:39 schreef RedRoses het volgende:
Alleen mijn vriend en zijn vrienden (waar ik wel mee overweg kan). En ik moet daar nog een baan vinden.
Ben gewoon voor mijn ventje overstag gegaan haha.. Hij wilde écht niet naar het oosten komen.
En sja hoe ik me daar thuis ga voelen..... Dat vraag ik mezelf ook nog steeds af. Maarja sportschool, collega's, internetcontacten.. Vriendinnetjes van vrienden van mijn vriend.. Ga het gewoon proberen.
Hoe ga jij dat doen?
(Enne, sorry maandag geen tijd lol)
Afdeling Artyquote:
Is die keuken zo erg?quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Afdeling Arty![]()
Ja foto's maken we zeker! Al zal de keukenmetamorfose ooit het spectaculairste zijn, maar dat duurt nog even![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |