Speelt elke week kut ja,quote:Op donderdag 1 december 2005 11:21 schreef Kaap het volgende:
[..]
Hmm speelt elke week, totaal geen overbodige speler dus.
Ja hoor, denk dat met de verkoop van Kuijt en Kalou we Huntelaar wel 5 keer kunnen kopen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Oper, N'Kufu, Niedzielan zijn meer het type spelers dat Feyenoord zoekt oftewel kan betalen
Bedankt voor al weer een bijzonder nuttige bijdrage.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:09 schreef fernando_redondo het volgende:
Oper, N'Kufu, Niedzielan zijn meer het type spelers dat Feyenoord zoekt oftewel kan betalen
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Huntelaar naar Feyenoord!
Dan gaan we een hoop lol beleven: Schoen opeten
Hehehehequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 16:37 schreef cultheld het volgende:
Als hij [Huntelaar, DD] tussen Ajax en Feyenoord kan kiezen, dan kiest hij voor Ajax hoor. Dat weet ik 110% zeker en ik durf mijn lul er voor in het vuur te steken dat hij niet naar Rotterdam verkast.
Surf dus maar effe naar http://www.volkskrant.com/interactie/BN2005/index.php stem op Dirk.quote:Voetballer, getuigt van een tegen de tijdgeest ingaande opvatting door clubliefde en afspraken te laten prevaleren boven geldelijk gewin en persoonlijke verbetering. Scoort veel, is altruïstisch, woekert met beperkt talent. Kortom: een ideaal rolmodel.
Ik weet bijna zeker dat ie niet naar Ajax gaat.quote:
Ook als is het "maar" een wedstrijd tegen RBC, ik vind toch dat je indien mogelijk met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Aan de andere kant zou het wel klote zijn als een half fitte Kuyt een tik krijgt en daardoor Feyenoord vs. psv mist.quote:Nog altijd onzekerheid over Kuijt en Greene
[Bron: Feyenoord.nl]
Het wordt pas morgen bekend of Dirk Kuijt en Serginho Greene inzetbaar zijn tegen RBC Roosendaal. Het tweetal kampt met lichte blessures. Kuijt heeft last van een kuitblessure, maar trainde vrijdag wel met de groep mee. Greene ging net als een dag eerder halverwege de trainingssessie naar binnen door wat lichte klachten aan de heup. ‘Op zaterdag zullen we kijken hoe ze er voor staan’, aldus Erwin Koeman.
Castelen nog steeds geblesseerd? Anders zou Ali B de plek van Kuijt over kunnen nemen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ook als is het "maar" een wedstrijd tegen RBC, ik vind toch dat je indien mogelijk met je sterkste 11 aan de aftrap moet verschijnen. Aan de andere kant zou het wel klote zijn als een half fitte Kuyt een tik krijgt en daardoor Feyenoord vs. psv mist.
Saïdi zou i.p.v. Greene kunnen spelen, maar wie zet je op Kuyt z'n plaats? Kalou?
Stoerquote:Op vrijdag 2 december 2005 17:05 schreef xboxps2 het volgende:
morgen op losse kaarten naar rbc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |