Ja ik ook...net als zowat de hele kuip. Ik vond het ook leuk, dat er nog humor is en gewoon 'vrede' tussen beide supporters. Heraclessupporters waren heel relax net als de feyenoordsupporters overigens tegen hun.quote:Op maandag 28 november 2005 17:58 schreef yvette1982 het volgende:
ik moest wel hard lachen toen Heracles na de 6-1 begon te zingen "ze krijgen voetballes".
Goede zaakquote:Op dinsdag 29 november 2005 12:16 schreef Luni het volgende:
PIETER COLLEN TERUG BIJ A-SELECTIE
Erwin Koeman heeft Pieter Collen toegevoegd aan de A-selectie. De rechtsback maakte tijdens de dinsdagtraining voor het eerst zijn opwachting bij de selectie. De Belg krijgt tot het eind van het jaar de tijd zich te bewijzen. Collen traint na een schouderoperatie sinds drie maanden weer mee op Varkenoord en doet de laatste tijd ritme op met Jong Feyenoord, waar hij wekelijks tot de uitblinkers behoort. ‘Ik ben heel blij dat ik hier weer mee mag trainen’, sprak hij op dinsdagochtend voor het betreden van het trainingsveld.
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.quote:Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Louis Pedro is een speler van de B. Hij is volgensmij 16 of 17 jaar. Hij traint sinds deze week met het 1e mee en pakt af en toe zijn wedstrijdjes met het 2de mee. Tegen Heracles zat hij op de bank bij het 1e.
Dat doet ie dus bij Jong Feyenoordquote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef Kaap het volgende:
Laat Collen zich eerst maar eens bewijzen.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 14:28 schreef mister_popcorn het volgende:
Goeie zaak, want al hoewel je niets op inzet kan aanmerken op Ostlund, is voor de rest toch wel erg zwak...
klopt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 13:30 schreef rotskibo het volgende:
[..]
wat lul je nou, Sammuel zat op de bank.
Ik denk dat Kuijt zelf ook wel weet dat hij daar een 2de Owen gaat worden. Kuijt moet gewoon naar een club als Liverpool, Tottenham of Everton.quote:Kuyt in belangstelling Madrid
Nog altijd is het onzeker welke spelers Real Madrid zal aantrekken in de winterstop, alhoewel de Spaanse media weten te melden dat het waarschijnlijk gaat om een linkermiddenvelder en een aanvaller.
Arrigo Sacchi, technisch directeur van Real Madrid heeft volgens de Spaanse sportkrant Marca contact opgenomen met Ruud Gullit en Marco van Basten om informatie op te vragen over Dirk Kuyt wat door de Nederlandse media bevestigd zou zijn aldus Marca. De Katwijker zou op zijn lijst staan ook mede doordat de trainer Arsene Wenger van Arsenal meerdere malen voor hem op de tribune heeft gezeten.
De voorzitter van de Koninklijke, Florentino Pérez, wilde in eerste instantie geen aanvaller halen maar Sacchi wil de Katwijker halen als het herstel van Raúl langer duurt dan verwacht die naar alle waarschijnlijkheid pas in maart zijn rentree kan maken.
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.quote:De Braziliaanse Feyenoorder Jean Carlos Dondé keert terug naar zijn vaderland om daar vanaf januari op huurbasis te gaan spelen voor Fluminense. De 22-jarige Dondé is aan zijn derde contractjaar bezig in de Kuip, en is nog tot de zomer van 2007 Feyenoorder. De verdediger bleek al snel een dure miskoop en kwam nauwelijks in actie voor Feyenoord 1. Daarom werd hij ook tijdelijk verhuurd aan Hamburger Sv, maar ook daar speelde hij nauwelijks.
Gerson Magrao zit in dezelfde situatie. De 20-jarige Braziliaan is volgende week op proef bij de nummer zes van de Belgische Eerste klasse, Westerlo. Magrao is anderhalf jaar in Nederland en staat ook tot juni 2007 bij Feyenoord onder contract.
Laten we eens een lijstje maken met spelers die pleitte moeten.quote:Op woensdag 30 november 2005 09:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Mooi. Er wordt eindelijk begonnen met het saneren van de contractspelers.
Begint ook een duidelijke structuur naar voren te komen: De dure EU-spelers (miskopen) eruit en zo meer ruimte creëren voor de jeugdspelers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |