Hij blijft heb ik t idee, laat em maar t seizoen verknallen, volgend jaar beter dan maar. Tis misschien ook wel es goed om een trainer ook de tijd te geven om er echt ZIJN team van te maken, alleen twijfel ik eraan of Blind daar de kwaliteiten voor heeft.. Maar we zullen zien.quote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef devv05 het volgende:
De kneusjes hebben nu wel weer genoeg aandacht gehad, terug ontopic!
Verwachten we de bezem al in de winterstop of pas na dit seizoen? Gaat Blind het uberhaupt zolang volhouden?
Tot nu toe heeft ie van mij al het vertrouwen gehad, maar ik begin langzaam toch wel een beetje twijfels te krijgen. Maarja, wéér een trainer weg, maakt het wel iets uit?
Blind heeft mazzel dat alle frustratie zich nu op Jaakke richt, anders was hij al aardig in de problemen gekomen denk ik.quote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef devv05 het volgende:
De kneusjes hebben nu wel weer genoeg aandacht gehad, terug ontopic!
Verwachten we de bezem al in de winterstop of pas na dit seizoen? Gaat Blind het uberhaupt zolang volhouden?
Tot nu toe heeft ie van mij al het vertrouwen gehad, maar ik begin langzaam toch wel een beetje twijfels te krijgen. Maarja, wéér een trainer weg, maakt het wel iets uit?
Voor de mensen die t niet gezien hadden.quote:Verbist heeft spreekkoren 'niet gehoord'
Maandag 28 november, door SV, Amsterdam, 08.05u GMT+01.00, NHD
De Belgische scheidsrechter Johan Verbist heeft gezegd dat hij de spreekkoren over Wesley Sneijder tijdens FC Utrecht-Ajax (1-0) niet heeft gehoord.
De supporters zongen minstens een uur lang de spreekkoren jegens de Utrechter in Amsterdamse dienst. Naast 'Wesley Sneijder je moeder is een hoer' zongen de fans ook 'joden aan het gas ole ole'. Volgens de reglementen van de KNVB, had de arbiter de wedstrijd moeten staken. Verbist wist overigens ook niet dat Sneijder een Utrechter was.
Sneijder zelf liet zich niet van de wijs brengen door het verbale geweld. 'Ik hoor ze wel, maar ze doen me niets. Ik vind het randdebielen en laat me niet beinvloeden', aldus de middenvelder.
Verbist analyseerde inderdaad dat hij dacht dat Nigel de Jong een duw gaf bij het afgekeurde doelpunt. 'Zeker de omgekeerde wereld in Belgie', was de reactie van De Jong over de dwaling.
Bedankt voor de bevestiging.quote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef -Vaduz- het volgende:
De posts van JFH zijn niet zo erg, maar ik irriteer me wel aan termen als 'pleur op' en '... graftopic' huilsmileys en dergelijke. En dat er dan op elkaar gereageerd wordt. Laat toch gaan denk ik dan en probeer niet ten koste van alles je gelijk te halen.
Dit is dus echt onbegrijpelijk....quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef Jajong het volgende:
[..]
Voor de mensen die t niet gezien hadden.
Dat hij zich niet ergert betekent niet dat . . . .quote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging.![]()
Blind kan ze blijkbaar dus absoluut niet motiveren.quote:Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Cheiron het volgende:
Valt Blind daadwerkelijk iets te verwijten? Ja, zijn opstel en wisselbeleid is af en toe dubieus, maar hij heeft ook laten zien dat hij goed voetbal uit de ploeg kan krijgen (in het begin van het seizoen vond ik het voetbal goed). Als ik naar de spelers en het spel kijk zie ik een soort van onwil. Je ziet zelden nog een speler een extra stap doen om toch nog net de bal te halen. Nee, beetje dom staan kijken en je schouders ophalen.
Het is nog maar een handjevol spelers dat inzet toont... althans, zo zie ik dat
Prima, aan het einde van het seizoen.quote:Op maandag 28 november 2005 12:29 schreef Robar het volgende:nieuw topic, nieuwe discussie.
Laatste vraag was of de bezem er in de winterstop doormoest of na het seizoen?
Mijn antwoord:
Ik denk dat dit aan het einde van het seizoen gebeurt.
In de winterstop zou het voor te veel onrust kunnen gaan zorgen. (voor zo ver die er al niet is uiteraard)
Prima. Ik ga aan 't werk trouwens. Meng me later wel even in de -ontopic- discussie.quote:Op maandag 28 november 2005 12:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Dat hij zich niet ergert betekent niet dat . . . .
OK, zand erover en verder discussieren dan maar?
Ik snap wel dat er iets moet gebeuren, maar waar ik bang voor ben is dat er in de winterstop weer van die paniekaankopen gedaan worden. Want dan moet alles snel gebeuren. Vlaar en Huntelaar zijn een zekerheid wat mij betreft, daar moet Ajax alles aan doen. En ik ga er nog steeds vanuit dat Ajax wat betreft selectie bij de top 4 hoort. Ik geloof ook nog steeds dat ze wel bij die top 4 komen (zei het met een flinke achterstand). Maar het tij zal keren.quote:Op maandag 28 november 2005 12:35 schreef devv05 het volgende:
[..]
Prima, aan het einde van het seizoen.
Maar wat is dan het gevolg voor dit seizoen? De prestaties zullen dan waarschijnlijk niet veel beter worden en met de huidige trend zouden we dan nacompetitie moeten spelen zo ongeveer.
Is het niet noodzakelijk dat er eerder ingegrepen wordt om te redden wat er te redden valt?
De vraag was wanneerquote:
Oh was ik maar Blind of Van Geel. Dan waren er al een aantal verbannen en voorlopig niet meer gespeeld.quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De vraag was wanneer
Maar ik neem aan dat jij nu gelijk bedoelt?
Ik weet het niet, ik ben nu blij geen Blind of van Geel te zijn
Kijk eerst eens naar jezelf man, Ajax supporters deden net zoveel aan spreekkoren als het Utrecht-publiek, en een vak slopen uit frustratie, vreemd dat de Telegraaf bv. daar helemaal geen aandacht aan besteed....quote:Op maandag 28 november 2005 12:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dit is dus echt onbegrijpelijk....
Als we "Verbist teringlijer" hadden gezongen, zou het dan ook niet gehoord hebben
Het zou een beetje raar zijn als Huntelaar en Vlaar - 2 jonkies - ineens een enorme impuls aan Ajax geven.quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Robar het volgende:
[..]
De vraag was wanneer
Maar ik neem aan dat jij nu gelijk bedoelt?
Ik weet het niet, ik ben nu blij geen Blind of van Geel te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |