quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:01 schreef Clint_Eastwood het volgende:
[..]
Watje je moet meer zingen ook![]()
Ik vind Broerse ook zo fijn de laatste tijdquote:Op zondag 22 januari 2006 19:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Beetje jammer alleen dat we 2 van die fijne keepers hebben.
Utrecht speelt gewoon rommelig en soort van zenuwachtig ofzo weet niet hoe ik het moet omschrijvenquote:Op zondag 22 januari 2006 22:03 schreef zatoichi het volgende:
We hadden gewoon een penalty moeten krijgen, maar ja als je daar afhankelijk van ben om te winnen.....
Mooi doelpunt van Diba, tering, ammer dat NAC hem zo maakt, en wij niet
Sterk in de opbouw ook ja...en die Nelisse, wat een ideaal kaatspunt, geweldig..bal aanemen, half uur vasthouden, dan terugtikken...pefecto zeg!!quote:Op zondag 22 januari 2006 20:55 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik vind Broerse ook zo fijn de laatste tijd![]()
Hij is al 200% beter dan een wedstrijd of 5 terug. Pakt zijn doelpunten, veel meer balvast, aanspeelpunt, betere passes.. Al met al is de huidige speelwijze met de versterkingen in mijn ogen een goed punt. Voor het eerst sinds tijden durf ik zelfs te zeggen dat het deze wedstrijd niet aan de aanval maar aan de verdediging ten onder is gegaan. En dat is lange, lange tijd anders geweest!quote:Op maandag 23 januari 2006 09:49 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Sterk in de opbouw ook ja...en die Nelisse, wat een ideaal kaatspunt, geweldig..bal aanemen, half uur vasthouden, dan terugtikken...pefecto zeg!!![]()
Ja we missen ook een bep. persoonquote:Op maandag 23 januari 2006 14:27 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hij is al 200% beter dan een wedstrijd of 5 terug. Pakt zijn doelpunten, veel meer balvast, aanspeelpunt, betere passes.. Al met al is de huidige speelwijze met de versterkingen in mijn ogen een goed punt. Voor het eerst sinds tijden durf ik zelfs te zeggen dat het deze wedstrijd niet aan de aanval maar aan de verdediging ten onder is gegaan. En dat is lange, lange tijd anders geweest!
volgens mij is dat nog niet bekendquote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef zatoichi het volgende:
Mag het al, het was vorig jaar, de eerste grap?
Waar blijft die transfersom van god?![]()
Weet iemand overigens wanneer Alje Schut weer kan spelen? Ik meen in maart, maar ik heb zelf geeneens een idee waar ik dat op basseer. Iemand anders info?
Hij zou in januari komen maar dat bleek te vroeg. Volgens mij traint hij al wel weer, apart van de groep.quote:Op maandag 23 januari 2006 17:32 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog niet bekend
Nee, mag niet nee...quote:Op maandag 23 januari 2006 17:20 schreef zatoichi het volgende:
Mag het al, het was vorig jaar, de eerste grap?
Waar blijft die transfersom van god?![]()
Ja maar het is dus nog niet bekend wanneer hij komt het duurt allemaal langer dan gedachtquote:Op maandag 23 januari 2006 17:53 schreef thaduck het volgende:
[..]
Hij zou in januari komen maar dat bleek te vroeg. Volgens mij traint hij al wel weer, apart van de groep.
Cornelisse is volgens mij nu weer bij de groep, maar weet ik ook niet zeker.
Maar én Cornelisse én Tiendalli missen is teveel. Daarom beide svp zo snel mogelijk weer op het veldquote:Op maandag 23 januari 2006 18:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Goh ja, ik heb Cornelisse eigenlijk niet zo gemist. Hij is ook wel vervangbaar gebleken.
Ramzi viel iets meer op dan Caluwé, maar beide zeer zeker goede spelers voor de FCquote:Op maandag 23 januari 2006 19:53 schreef methodmich het volgende:
Goeie staart van Ramzi. Volgens mij debuteerden hij en Caluwé niet slecht toch?
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.quote:
Ok, overdrijven is ook een vak. Ik bedoel iedereen mij incluus was geschokt. Maar je zag het zondag ook; het aantal spandoeken was alweer gehalveerd. Leven gaat door, en grappen maken kan.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.
Het wil niet zeggen dat ik geen respect heb voor Dito, maar je moet er ook niet te lang buij blijven hangen. Straks verzand je er nog in, en daar schiet niemand wat mee op. Zoals Foeke zegt, we moeten verder. Tot 29 november had ik nooit een signature hier op Fok... Verder moest ik ook even slikken toen ik dit weekend het aankondigingsfilmpje van eurogoals zag waarin Dito voorkwam, maar ja ik heb het ondertussen verwerkt.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 08:58 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Het nog steeds een zeer smakeloze grap is die refereert aan het verlies van één van de grotere voetballers van de FC.
Kwam gister een zeer oude Utreg Magazine o.i.d. tegen "DiTo voetballer van het jaar"
foto??quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Lady-MOH het volgende:
Fc utrecht is zo cool!! Een van me vrienden heeft tattoo er van echt vet
ben je toevallig lid van de junior tigers of niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:00 schreef Lady-MOH het volgende:
Fc utrecht is zo cool!! Een van me vrienden heeft tattoo er van echt vet
Pas je op met je avatar?quote:
Bron: nu.nlquote:Aanklager eist straffen tegen Ajax en Utrecht
Uitgegeven: 24 januari 2006 14:51
Laatst gewijzigd: 24 januari 2006 14:51
ZEIST - De aanklager betaald voetbal heeft Ajax en FC Utrecht strafvoorstellen gedaan naar aanleiding van ongeregeldheden tijdens hun onderlinge duel in Stadion Galgenwaard op 27 november vorig jaar. De aanklager eist van FC Utrecht een boete van 10.000 euro voor kwetsende spreekkoren van de eigen aanhang. Ajax mag naar één uitwedstrijd geen supporters meenemen omdat de Amsterdamse fans van alles vernielden in het stadion.
Ajax en Utrecht hebben tot 30 januari de tijd om de schikking te accepteren. Doen zij dat niet, dan komen hun zaken voor de tuchtcommissie van de KNVB. Volgens het speelschema van de voetbalbond krijgt Ajax geen kaarten voor de uitwedstrijd tegen Heracles Almelo op zondag 26 februari.
Heb je ook zo'n brief gehadquote:Op dinsdag 24 januari 2006 14:38 schreef thaduck het volgende:
[..]
Pas je op met je avatar?
Een of andere randdebiel bij Utreg (Venneman ofzo) heb bedacht dat je geen Utreg logo's meer mag voeren.. Te GEK voor woorden weer![]()
Ikke nie hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n brief gehad![]()
kan je daar geen topic over maken ?
Check Utregforum.nl, je lacht je kapotquote:Op dinsdag 24 januari 2006 21:51 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n brief gehad![]()
kan je daar geen topic over maken ?
Ja daar las ik hetquote:Op dinsdag 24 januari 2006 22:12 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Check Utregforum.nl, je lacht je kapot
check: http://www.utregforum.nl/forum/showthread.php?t=20881quote:Op woensdag 25 januari 2006 00:22 schreef TerroRobbie het volgende:
Triest zeg, het moet toch niet gekker worden
quote:SPOED!
Utrecht, 23 januari 2006
Geachte heer ,
Hierbij benader ik u met betrekking tot het volgende.
Football Club Utrecht B.V., verder te noemen “FC Utrecht”, is (onder meer) houdster van de merknaam FC Utrecht. FC Utrecht is terzake al jaren bezig met de naamsopbouw/merkopbouw, oftewel de ‘branding’ van voornoemd merk. Dit merk is (onder andere) ingeschreven bij het Benelux Merkenbureau. Op basis van deze inschrijvingen kan FC Utrecht met succes elk gebruik stopzetten door een ander van ieder identiek of overeenstemmend merk of handelsnaam, waarvoor zij inschrijvingen verkregen heeft en ook voor overeenstemmende waren en diensten.
FC Utrecht heeft geconstateerd dat u gebruik maakt van het beeldmerk van FC Utrecht (het FC Utrecht logo).Het spreekt voor zich dat FC Utrecht u geen toestemming heeft gegeven om deze handelsnaam te gebruiken.
In het onderhavige geval is er door uw toedoen sprake van het gebruik van (vrijwel) identieke namen , die zowel auditief als qua schrijfwijze tot verwarring leiden in het handelsverkeer. De overeenstemming tussen de handelsnaam enerzijds en de overeenstemming tussen de diensten en/of producten anderzijds kunnen niet los van elkaar gezien worden.
Door het gebruik van de handelsnaam ontstaat verwarring bij het publiek nu het publiek zal denken dat Utregforum iets met FC Utrecht te maken heeft , welke verwarring c.q. associatie FC Utrecht absoluut onacceptabel vindt. Er heeft zich inmiddels ook daadwerkelijk verwarring voorgedaan. Bovendien geldt dat met het gebruik van voornoemde handelsnaam ongerechtvaardigd voordeel wordt getrokken uit en afbreuk wordt gedaan aan de reputatie en het onderscheidend vermogen van de (beschermde) merken van FC Utrecht. Kortom: u pleegt een grove inbreuk op de merkrechten van FC Utrecht.
Door het gebruik van de handelsnaam lijdt FC Utrecht (forse) schade en dreigt zij in de toekomst verdere schade te lijden.
Gelet op het vorenstaande is FC Utrecht gerechtigd om u aansprakelijk te stellen en u te sommeren om voornoemde inbreuken terstond te (doen) staken en gestaakt te (doen) heden.
FC Utrecht geeft er echter in beginsel de voorkeur aan om u in de gelegenheid te stellen binnen 7 dagen na dagtekening dezes met ondergetekende telefonisch contact op te nemen teneinde te trachten om voornoemde problemen in onderling overleg, derhalve op minnelijke wijze, uit de wereld te helpen. Indien ik niet binnen voornoemde termijn van u verneem, dan laat u FC Utrecht geen andere keus dan deze kwestie uit handen te geven aan haar advocaat en deze te instrueren over te gaan tot het (doen) nemen van rechtsmaatregelen. Hopelijk laat u het zover niet komen.
Volledigheidshalve merk ik op dat FC Utrecht de onderhavige brief aan meerdere (rechts)personen, die inbreuk maken op haar merkrechten, doet toekomen.
Graag verneem ik van u.
Onder voorbehoud van alle rechten en weren.
Hoogachtend,
R. Venneman
Financieel directeur
De brief die verstuurd werd naar een aantal websites, en fora. Bestuur dit kan niet. Ik geloof niet dat ik dit ooit eerder heb gehoord, we gaan als club de goed verkeerde kant op zo. Supporters zijn trots op de club, willen dat laten zien, en nu zou dat ineens niet meer mogen wat betreft het logo. Jullie zijn niet goed daar.
Mocht er 1 of andere halfjoodse instantie zijn die hier stappen tegen wil ondernemen wegens het publiceren van dit bericht dan moeten jullie dat vooral niet nalaten. Het is een schande!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |