Daar is vandaag een goede dag voorquote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
Wat is met meisjes op maandag?
heb je ook thee met melk? en speculaasjes zijn fijnquote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een kop koffie.. nog meer liefhebbers? Thee kan ook... ik heb zelfs speculaasjes![]()
Ow...quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is vandaag een goede dag voor.
Túúrlijk Kimmie....quote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
heb je ook thee met melk? en speculaasjes zijn fijn
Thee en speculaasjes!!quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een kop koffie.. nog meer liefhebbers? Thee kan ook... ik heb zelfs speculaasjes![]()
quote:
Met slagroomquote:
zonder... is veel lekkerder!!quote:
Oh jee, fokradioquote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zonder... is veel lekkerder!!
Zo ik ga weer aan de slag, dan heb ik straks tijd om naar FOK! te luisteren..
auw!quote:Op maandag 28 november 2005 11:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je hard aan het werk? dan mik ik eerst een handjevol pepernoten naar je toe, als revange op je sneeuwbal van gisteren!!
En dan krijg je als je goed bezig bent ook nog een speculaasje.. déh dan!!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij?
quote:
Dat is minder Breetai. Ik heb vannacht wel goed geslapen, alleen werd ik wakker om 4 uur en om half 7. Daarna steeds weer verder gaan slapen. Om half 9 was ik gelukkig op en ik voelde me erg goedquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef Breetai het volgende:
Goeiemiddag.
Vannacht haast niet geslapen en vanochted werd ik weer eens veel te laat wakker. Wat voel ik me weer eens brak.
Nee, hoor, het is nogal duidelijk: triestquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef Frezer het volgende:
[..], volgens mij zijn de meningen daarover nogal verdeeld?
Ik heb er 1x een stukje van geluisterd, het klonk een beetje als een lokale radiozender. Incl Brabants accentquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is nogal duidelijk: triest
Ik ga een windows spelletje bouwen, iemand een orgineel idee?
wrom triest? ik vind het luisteren naar de stemmen ( en het erbij denken van die user) wel geinig moet ik zeggen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Pong/Arkanoid spel gebouwd in Java, dat je ook over het netwerk kon spelenquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet aan het werk in plaats van windows spelletjes te bouwenquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dag Sint en Pietquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Frezer het volgende:
, ik ga maar eens een college volgen.
Ja hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Super! En geweldig!
Met jou ook alles goed, Miss BSc?
Herinner je je nog die camera die niet op de bank gericht was?quote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik net uit bad kom??
Oh, volgens mij heb ik door waar die dan wel op gericht wasquote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herinner je je nog die camera die niet op de bank gericht was?.
Nou moet je hem nog vinden en niet uitpakken voor 5 decemberquote:Op maandag 28 november 2005 13:05 schreef Christine het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik door waar die dan wel op gericht was
Werkquote:Op maandag 28 november 2005 12:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet aan het werk in plaats van windows spelletjes te bouwen![]()
Steek mij eens aanquote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ is in griepmodus nu, officieel.
Beterschap...quote:Op maandag 28 november 2005 13:35 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ is in griepmodus nu, officieel.
Cup a soup stilt honger?quote:Op maandag 28 november 2005 13:50 schreef _Cara_ het volgende:
OK... wie van jullie badjes heeft mn laatste chinese tomaat Cup-a-soup opgedronken???..![]()
Nu val ik straks om van de honger..![]()
Ik zou flauw vallen, wat is het ook alweer, 1 calorie?quote:Op maandag 28 november 2005 13:55 schreef _Cara_ het volgende:
De mijne iig wel....ben maar een matig eter...
Tis nog geen vier uur hoor!quote:Op maandag 28 november 2005 13:50 schreef _Cara_ het volgende:
OK... wie van jullie badjes heeft mn laatste chinese tomaat Cup-a-soup opgedronken???..![]()
Nu val ik straks om van de honger..![]()
35? o_Oquote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef _Cara_ het volgende:
Nee joh... héél véél.. wel 35 calorieën..![]()
Ik ben hier een bus pringles naar binnen aan het werken. Daar zouden zo'n 1000 calorieën in moeten zittenquote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef _Cara_ het volgende:
Ik merk er anders weinig vanquote:
Aaarrggh !! niet zeggen.. dan krijg ik visioenen van Pringles...vorige week begon een gek over chocolade...quote:Op maandag 28 november 2005 14:07 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik ben hier een bus pringles naar binnen aan het werken. Daar zouden zo'n 1000 calorieën in moeten zitten
35, dat is dan toch wel weer genoeg voor 2 weken tochquote:Op maandag 28 november 2005 14:05 schreef _Cara_ het volgende:
Ik ga straks flensjes met chocolade etenquote:Op maandag 28 november 2005 14:10 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Aaarrggh !! niet zeggen.. dan krijg ik visioenen van Pringles...vorige week begon een gek over chocolade...![]()
En waarom zou je dat meoten doen?quote:Op maandag 28 november 2005 14:19 schreef _Cara_ het volgende:
Ik zou nu eigenlijk de zwarte piet met zn zak en zn roe moeten gebruiken hoor!!!
Maar ik doe het lekker niet...![]()
Lekker puh.. laat het je vooral smaken....![]()
Ik ook niet.quote:Op maandag 28 november 2005 14:13 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ik heb in enen geen zin meer om te werken...![]()
Zullen we een last minute pakken vanaaf en er gewoon lekker vandoor gaan met z'n tweetjes?quote:Op maandag 28 november 2005 14:34 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Ik kom er echt niet meer uit.
Ik heb het er helemaal mee gehad!![]()
Dan mag je ook niet mee met Mokster en mij!quote:
Ik heb wel betere dingen te doenquote:Op maandag 28 november 2005 14:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet mee met Mokster en mij!![]()
Oeh, zoals?quote:Op maandag 28 november 2005 14:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik heb wel betere dingen te doen
Waar we het laatst over haddenquote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oeh, zoals?
Overtuig me, en ik laat Moks lekker in d'r eentje op Schiphol staan vanaaf...![]()
Ook een geschikte bezigheid voor een lastminute vakantie!quote:Op maandag 28 november 2005 14:47 schreef Christine het volgende:
[..]
Waar we het laatst over hadden
Niet geschikt voor op een forum.
Volgens mij wil jij iets té graag dat de ladies om jou vechten...quote:Op maandag 28 november 2005 14:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook een geschikte bezigheid voor een lastminute vakantie!![]()
Niks vechten, delen is het toverwoord hier!quote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Volgens mij wil jij iets té graag dat de ladies om jou vechten...
Kom Moks, wij gaan lekker met z'n twee
Neem nog iemand mee uit FOT en post hier een linkje. Bij voorbaat dankquote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
Geen tijd = geen interessequote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Mokster het volgende:
Ik heb deze week geen tijd voor last-minutes...![]()
Zou je wel willen hequote:Op maandag 28 november 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem nog iemand mee uit FOT en post hier een linkje. Bij voorbaat dank.
Maar voor jou maak ik wel tijdquote:Op maandag 28 november 2005 14:50 schreef Christine het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij iets té graag dat de ladies om jou vechten...
quote:
Het leek me het meest faire compromis voor alle betrokkenen.quote:
Nee, hoezo?quote:Op maandag 28 november 2005 12:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja hoor
Op een beetje oververmoeidheid na, maar dat komt ook allemaal wel weer goed.
Ben je in luuuuuuv?????
Ik eet een zak nootjes. 2180 kJquote:Op maandag 28 november 2005 14:53 schreef nixxx het volgende:
KILOcalorieen...en eigenlijk moeten jullie kilojoules gebruiken... SI eenheden!!!
[/technerdmodus]
Dat krijg je ervan...quote:
Ik drink een glas water....nix geen kilojoulesquote:
De inspiratie tot een gevat antwoord ontbreekt... Ik kan dus niks anders dan jullie een prettige last-minute te wensen...quote:Op maandag 28 november 2005 15:01 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan...
Had je me maar niet eerst moeten uitnodigen, vervolgens (zonder het mij te vragen) bepalen dat Chris niet meemocht, om me daarna weer te willen inruilen voor Chris![]()
Mannen![]()
Ik een pak ijstheequote:Op maandag 28 november 2005 15:03 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik drink een glas water....nix geen kilojoules![]()
![]()
Doet dat nou pijn zo je hoofd ronddraaien?quote:
En dat lange haar van jou dan?quote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef GF het volgende:
[..]
Ik een pak ijsthee![]()
Geen idee hoeveel kJ. Ben geen vrouw![]()
Weet je hoeveel vrouwen dat mooi vindenquote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Mokster het volgende:
[..]
En dat lange haar van jou dan?
You could have fooled me
![]()
Nope.. dat is wat mannen met ons doen...quote:Op maandag 28 november 2005 15:13 schreef marcb1974 het volgende:
Doet dat nou pijn zo je hoofd ronddraaien?
je bent toch naar de kapper geweest?quote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef GF het volgende:
[..]
Weet je hoeveel vrouwen dat mooi vinden![]()
Nee, vertel !quote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef GF het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet wakker wordenquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nope.. dat is wat mannen met ons doen...Af en toe zou je ze eens flink door elkaar willen rammelen...en wakker schudden..
![]()
(en jullie met ons vrouwen.. ik zeg het maar alvast...)
Jij mag blijven slapen....quote:Op maandag 28 november 2005 15:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar ik wil helemaal niet wakker worden![]()
Heb vrij hoor, hoef niet te werken enzo![]()
Klopt. Maar dan hoef je toch niet kaal te zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 15:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
je bent toch naar de kapper geweest?![]()
Nou, ja. Best wat geloof ikquote:
Not mequote:Op maandag 28 november 2005 15:20 schreef GF het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.. draag jij lekker je haren zoals jij dat wil...quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef GF het volgende:
[quote]
Klopt. Maar dan hoef je toch niet kaal te zijn?
en soms zou je vrouwen aan het werk willen zettenquote:Op maandag 28 november 2005 15:26 schreef _Cara_ het volgende:
Nope.. dat is wat mannen met ons doen...Af en toe zou je ze eens flink door elkaar willen rammelen...en wakker schudden..
![]()
(en jullie met ons vrouwen.. ik zeg het maar alvast...)
Dies te moeilijk hoor voor vandaagquote:
Zie jequote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef Christine het volgende:
[..]
Not me
Edit na in fotoboek gespiekt te hebben: oh wacht, dat van jou is dan weer niet écht heel lang, dus dit vind ik dan wél mooi
Ieegghh...quote:Op maandag 28 november 2005 15:32 schreef GF het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan hoef je toch niet kaal te zijn?
[..]
Nou, ja. Best wat geloof ikZe willen er vaak aanzitten ofzo, of een staart maken.. Vlecht..
![]()
Hoiquote:Op maandag 28 november 2005 15:16 schreef Jumparound het volgende:
ik gooi er een "hoi" tegenaan!
heb hier zelf ook speculaasbrokkenquote:Op maandag 28 november 2005 15:37 schreef _Cara_ het volgende:
Géén zwarte piet! en anders géén speculaasjes meer![]()
En ik zit half en half met mnn neus in de boeken hoor... echt waar..half dan..
quote:Op maandag 28 november 2005 15:36 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ieegghh...
De dag dat ik een staart of vlecht ga maken in het haar van een man![]()
Ik ga toch meer voor iets korter denk ik![]()
Maar wel lang genoeg om goed te kunnen vastpakken tijdens een euh... amoureuze worsteling![]()
Ben nog niet geheel overtuigd voor wat betreft het esthetische aspect, maar ik zie wel wat praktische mogelijkheden inderdaadquote:
Het is vermoedelijk meer een esthetisch aspect voor dichtbij, lijkt me zo.quote:Op maandag 28 november 2005 15:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ben nog niet geheel overtuigd voor wat betreft het esthetische aspect
quote:
vernederlandst beamen natuurlijk.. _Cara_ is een stralend vrouwbeestquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 16:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
vernederlandst beamen natuurlijk.. _Cara_ is een stralend vrouwbeest![]()
Hey jij daarquote:
Ha Gyrosquote:Op maandag 28 november 2005 17:18 schreef QyRoZ het volgende:
Ha.
Dat is waarquote:Op maandag 28 november 2005 18:14 schreef QyRoZ het volgende:
Plato is nooit kwaad. Hooguit kwaadaardig./
Ik ben de goedheid zelve, dat weet je toch broertje.quote:Op maandag 28 november 2005 18:14 schreef QyRoZ het volgende:
Plato is nooit kwaad. Hooguit kwaadaardig./
Heyquote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Hey jij daar
Bevalt het werkende leven nog ??![]()
naar mijn idee hoort ie er niet te zitten??? Heb ik ookwel gehad en ging vanzelf weer weg. Wel ff in de gaten houden.quote:Op maandag 28 november 2005 18:54 schreef GF het volgende:
Ik heb een knobbel in m'n oorlel, al dagen..
Is dat gezond?
Jij wilde het anders ook! Patseren!quote:
Gaat vanzelf wel weer wegquote:Op maandag 28 november 2005 18:54 schreef GF het volgende:
Ik heb een knobbel in m'n oorlel, al dagen..
Is dat gezond?
Ervaring mee?quote:Op maandag 28 november 2005 19:22 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Gaat vanzelf wel weer weg
Nee, hij hoort er niet..quote:Op maandag 28 november 2005 19:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
naar mijn idee hoort ie er niet te zitten??? Heb ik ookwel gehad en ging vanzelf weer weg. Wel ff in de gaten houden.
Heb wel eens een keer een dikke puist in m'n oor gehad, dat was wel pijnlijk. Trouwens, heb er ook een keer een gehad op m'n oorlel inderdaad. Het kan dus wel. Als het aanhoud, gewoon mee naar de dokterquote:
Niet op he, echt erin. Onderhuids, en pijnlijkquote:Op maandag 28 november 2005 19:24 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Heb wel eens een keer een dikke puist in m'n oor gehad, dat was wel pijnlijk. Trouwens, heb er ook een keer een gehad op m'n oorlel inderdaad. Het kan dus wel. Als het aanhoud, gewoon mee naar de dokter
Volgens mij kan het dan nog steeds een ontstoken talkkliertje of iets dergelijks zijn. Het is alleen de plaats die het zo verrot pijnlijk maaktquote:Op maandag 28 november 2005 19:26 schreef GF het volgende:
[..]
Niet op he, echt erin. Onderhuids, en pijnlijk
Ach ja, dood ga ik tochquote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Volgens mij kan het dan nog steeds een ontstoken talkkliertje of iets dergelijks zijn. Het is alleen de plaats die het zo verrot pijnlijk maakt
Jaaa, maar ik kan het dus niet.quote:Op maandag 28 november 2005 19:19 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij wilde het anders ook! Patseren!
Jij wilde met mij en mijn geld patserenquote:Op maandag 28 november 2005 19:35 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Jaaa, maar ik kan het dus niet.
Whehehe, morgen! Big pimpin' met jou!quote:Op maandag 28 november 2005 19:38 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij wilde met mij en mijn geld patseren
Cool!quote:Op maandag 28 november 2005 19:53 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Whehehe, morgen! Big pimpin' met jou!
Bling bling![]()
Ah, nog meer schoonheden in dit topic dusquote:Op maandag 28 november 2005 20:08 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond....Zegt een fris gedouchte Cara..![]()
Nou dat weet ik niet hoor.. iig fris, fruitig en schoon...quote:Op maandag 28 november 2005 20:27 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ah, nog meer schoonheden in dit topic dus.
Slet.quote:Op maandag 28 november 2005 20:10 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik heb morgen gewoon 2 dates, en overmorgen ook. Whehehe.
Water meloenquote:Op maandag 28 november 2005 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor.. iig fris, fruitig en schoon...![]()
Is dat niet een beetje dubbelop? doodvermoorden...quote:Op maandag 28 november 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
, grrrrrrrr, ik wil UPC doodvermoorden.
'N avond dames en heren,.
Droogkloot... en nee het is wat anders...quote:
Alleen als je foto's maakt jaquote:Op maandag 28 november 2005 20:31 schreef Frezer het volgende:
, grrrrrrrr, ik wil UPC doodvermoorden.
'N avond dames en heren,.
We hebben hier telefonie en i-net van ze, maar door een of andere storing is de telefoon al sinds zaterdag in gesprek kwam ik net achter. Na een telefoon gesprek (10ct/m) van een half uur blijkt dat ze vervolgens nog 48 uur nodig om het weer op te lossen.quote:Op maandag 28 november 2005 20:33 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje dubbelop? doodvermoorden...![]()
Hoezo? is dat een slechte provider dan?
Foto's van een doodvermoorde UPC moeten wel wat waard zijn. Hosten bij de concurrent voor extra stijlpuntenquote:
quote:
Leuks.quote:Op maandag 28 november 2005 20:41 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat leuks te vertellen?
Das wel weer leuk speelgoed jaquote:Op maandag 28 november 2005 20:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
, ik heb sinds afgelopen weekend de beschikking over een nieuwe digicam.
quote:Op maandag 28 november 2005 20:44 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb nix leuks te vertellen... ik luister liever...![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Buiten dat ik zaterdag een verjaardag heb.. en ik nu al een domnkerbruin vermoeden heb dat daar weer enkele koppelpogingen door mn neef worden ondernomen...
quote:
Hoe bedoel je? Ik snap het niet..quote:
Daar zou ik me opgelaten onder voelen,quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef _Cara_ het volgende:
Buiten dat ik zaterdag een verjaardag heb.. en ik nu al een domnkerbruin vermoeden heb dat daar weer enkele koppelpogingen door mn neef worden ondernomen...
En dit is dus eigenlijk helemaal nix leuks!![]()
Dat dacht ik ook.. maar op de een of ander manier blijft ie doorgaan..quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
Koppelpogingen, dat was toch over?
Jij luisterd toch Fok!? Daar zit toch een Brabander tussen, zo klonk het in elk geval wel (een half jaar geleden).quote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik snap het niet..![]()
Das wel jammer dat hij het toch niet snapt....quote:Op maandag 28 november 2005 20:53 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.. maar op de een of ander manier blijft ie doorgaan..![]()
That's an understatement.!!quote:Op maandag 28 november 2005 20:52 schreef Frezer het volgende:
Daar zou ik me opgelaten onder voelen,.
Ja ik zit idd naar FOK! te luisteren..maar dat heb ik ook nog niet zo vaak gedaan hoor. Nu zit yvonne te vertellen..ze hadden het over topics die bij SEX lopen...quote:Op maandag 28 november 2005 20:54 schreef Frezer het volgende:
Oi Godt.
[..]
Jij luisterd toch Fok!? Daar zit toch een Brabander tussen, zo klonk het in elk geval wel (een half jaar geleden).
Nee.... laat maar is een lang en ingewikkeld verhaal..quote:Op maandag 28 november 2005 20:57 schreef Frezer het volgende:
Ik geloof niet dat ik dan nog naar gelegenheden zou gaan waar ze die mogelijkheid hebben.Ben je al zo lang vrijgezel ofzo?
Marc..gaat het wel? en schieten.brrrrrrrrquote:Op maandag 28 november 2005 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga maar een tijdje schieten, misschien lucht dat even op
quote:Op maandag 28 november 2005 21:02 schreef _Cara_ het volgende:
Bon Jovi -- Bed of Roses
Dat heb je helemaal goed gezien hoor!!! Maar zo nu en dan verkeer ik in deze mood..quote:Op maandag 28 november 2005 21:04 schreef Frezer het volgende:, ik dacht dat jij meer van het stevigere werk was?
Bij zo'n mood is een wederhelft anders wel handig,quote:Op maandag 28 november 2005 21:06 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat heb je helemaal goed gezien hoor!!! Maar zo nu en dan verkeer ik in deze mood..![]()
+1 subtielquote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef Frezer het volgende:
[..]
Bij zo'n mood is een wederhelft anders wel handig,.
Ja goed hé.quote:
yep... maar dan wel eentje die je zelf uitzoekt..toch?quote:Op maandag 28 november 2005 21:08 schreef Frezer het volgende:
Is het de rest van de dag niet alleen muziek ofzo![]()
[..]
Bij zo'n mood is een wederhelft anders wel handig,.
Jup. Ik zeg al, ik zou er niet blij van wordenquote:Op maandag 28 november 2005 21:11 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
yep... maar dan wel eentje die je zelf uitzoekt..toch?
Voor jou zal ik voortaan het woord "partner" gebruiken dan.quote:
De wat?quote:
Hey GF, hoe gaat het met je wederhelft?quote:
Zoek je een rel?quote:Op maandag 28 november 2005 21:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey GF, hoe gaat het met je wederhelft?
![]()
Hoe kommut? Dat ga je niet volhouden btw.quote:
Weer een nieuw woord,quote:
Ze is nog niet eens 18quote:Op maandag 28 november 2005 21:19 schreef _Cara_ het volgende:
Je ega is je vrouw ( als in getrouwd zijn met)
Ach joh, in sommige landen....quote:
vind ik ook..quote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
Eigenlijk zijn de enige leuke omschrijvingen vriend(in) of minnaar(es) vind ik.
quote:Op maandag 28 november 2005 21:23 schreef Frezer het volgende:
Eigenlijk zijn de enige leuke omschrijvingen vriend(in) of minnaar(es) vind ik.
Wat is dat ? Een koosnaampje..?quote:
Als een eventuele vriendin serieus met dat soort woorden aan komt vraag ik me af of een relatie stand houdt,quote:
Ja. Voor mijquote:Op maandag 28 november 2005 21:29 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Wat is dat ? Een koosnaampje..?
* Cara gaat naar Csi kijken.. dusssss..
Fok!radio blijft op de achtergrond aanstaan..![]()
Vanaf nu noem ik je dus Poelewoepquote:
Daar kan ik ook heel goed mee leven,quote:Op maandag 28 november 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ga hem Blaagje Poelewoep noemen denk ik.
Ookquote:Ik ga ook slapen
Het gaat niet echt lekker vandaag?quote:
quote:Op maandag 28 november 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was aan het schieten, maar de enige die doodging was ik, een keer of 33
Ja....en??quote:
jij wel.. ik nietquote:
Marc.. hoe is het? gaat het nu?quote:Op maandag 28 november 2005 21:57 schreef marcb1974 het volgende:
Ik was aan het schieten, maar de enige die doodging was ik, een keer of 33
ja.. al een hele tijd.. en ze draaien hem nietquote:
Ik schijn nog te leven zeggen ze, en baal nog steeds heel ergquote:
Arme ziel , ik heb met je te doen.. Misschien komt het nog goed.. ?quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik schijn nog te leven zeggen ze, en baal nog steeds heel erg
Ik ga uit van niet, zoals altijd...quote:Op maandag 28 november 2005 22:38 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Arme ziel , ik heb met je te doen.. Misschien komt het nog goed.. ?
Welkom bij de club, heb dat gevoel al voor bijna 10 jaar . . .quote:Op maandag 28 november 2005 22:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik schijn nog te leven zeggen ze, en baal nog steeds heel erg![]()
hmmmm vreselijk hoor..* Cara geeft hug Niet dat je er veel aan hebt, maar het is goed bedoelt..quote:Op maandag 28 november 2005 22:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Welkom bij de club, heb dat gevoel al voor bijna 10 jaar . . .![]()
Trusten iedereen...quote:Op maandag 28 november 2005 22:54 schreef nixxx het volgende:
ik ga nog even iets doen en dan slapenNature calls!!!!
Ik zeg: tmi.quote:Op maandag 28
november 2005 22:54 schreef nixxx het volgende:
ik ga nog even iets doen en dan slapenNature calls!!!!
quote:
nee.. da's moeilijkquote:
Dat malen ken ik wel.quote:Op maandag 28 november 2005 23:03 schreef Breetai het volgende:
Na een aikido les valt het leven mestal wel mee op andere momenten ook wel eigenlijk. De rest van de tijd blijft m'n kop altijd malen.
De laatste tijd slaap ik juist verdacht goedquote:Op maandag 28 november 2005 23:11 schreef GF het volgende:
[..]
Dat malen ken ik wel.
Slaap niet voor niks slecht
Jij zit vast niet op je werk...quote:
Net op tijd!quote:Op dinsdag 29 november 2005 09:08 schreef Breetai het volgende:
Laat ik er ooknog een soort vantussen gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |