Daar is vandaag een goede dag voorquote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
Wat is met meisjes op maandag?
heb je ook thee met melk? en speculaasjes zijn fijnquote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een kop koffie.. nog meer liefhebbers? Thee kan ook... ik heb zelfs speculaasjes![]()
Ow...quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar is vandaag een goede dag voor.
Túúrlijk Kimmie....quote:Op maandag 28 november 2005 11:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
heb je ook thee met melk? en speculaasjes zijn fijn
Thee en speculaasjes!!quote:Op maandag 28 november 2005 11:33 schreef _Cara_ het volgende:
* Cara is toe aan een kop koffie.. nog meer liefhebbers? Thee kan ook... ik heb zelfs speculaasjes![]()
quote:
Met slagroomquote:
zonder... is veel lekkerder!!quote:
Oh jee, fokradioquote:Op maandag 28 november 2005 11:44 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
zonder... is veel lekkerder!!
Zo ik ga weer aan de slag, dan heb ik straks tijd om naar FOK! te luisteren..
auw!quote:Op maandag 28 november 2005 11:42 schreef _Cara_ het volgende:
Ben je hard aan het werk? dan mik ik eerst een handjevol pepernoten naar je toe, als revange op je sneeuwbal van gisteren!!
En dan krijg je als je goed bezig bent ook nog een speculaasje.. déh dan!!![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij?
quote:
Dat is minder Breetai. Ik heb vannacht wel goed geslapen, alleen werd ik wakker om 4 uur en om half 7. Daarna steeds weer verder gaan slapen. Om half 9 was ik gelukkig op en ik voelde me erg goedquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef Breetai het volgende:
Goeiemiddag.
Vannacht haast niet geslapen en vanochted werd ik weer eens veel te laat wakker. Wat voel ik me weer eens brak.
Nee, hoor, het is nogal duidelijk: triestquote:Op maandag 28 november 2005 12:10 schreef Frezer het volgende:
[..], volgens mij zijn de meningen daarover nogal verdeeld?
Ik heb er 1x een stukje van geluisterd, het klonk een beetje als een lokale radiozender. Incl Brabants accentquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hoor, het is nogal duidelijk: triest
Ik ga een windows spelletje bouwen, iemand een orgineel idee?
wrom triest? ik vind het luisteren naar de stemmen ( en het erbij denken van die user) wel geinig moet ik zeggen..quote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een keer een Pong/Arkanoid spel gebouwd in Java, dat je ook over het netwerk kon spelenquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je trouwens niet aan het werk in plaats van windows spelletjes te bouwenquote:Op maandag 28 november 2005 12:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dag Sint en Pietquote:
quote:Op maandag 28 november 2005 12:48 schreef Frezer het volgende:
, ik ga maar eens een college volgen.
Ja hoorquote:Op maandag 28 november 2005 11:15 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja! Super! En geweldig!
Met jou ook alles goed, Miss BSc?
Herinner je je nog die camera die niet op de bank gericht was?quote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoe wist jij dat ik net uit bad kom??
Oh, volgens mij heb ik door waar die dan wel op gericht wasquote:Op maandag 28 november 2005 13:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Herinner je je nog die camera die niet op de bank gericht was?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |