Temp is 37.6quote:Op woensdag 7 december 2005 14:00 schreef Githa het volgende:
Ik weet eigenlijk niet goed wat je met reutelen bedoeld![]()
36.7 is een mooie temp. hoor, dat zit wel goed.
Alert zijn is idd wel erg belangrijk bij kleintjes, maar goed dat je even naar de huisarst gaat als je het niet vertrouwd. Beter zeker van je zaak
Sara dikkeen beterschap
jahquote:
Babyluuf, werkt dat een beetje ? Anders ga ik dat ook eens halen.quote:Reutelen, uhm, hoe leg je dat uit. Alsof ze inderdaad hoesten moet maar dat het nog in d;r luchtwegen zit.. je hoort dan slijm 'reutelen'.. Kweet niet hoe ik het anders moet uitleggen.
Mannetje neemt zo babyluuf mee van de drogist en dan zien we morgen wel verder. Thnx meis!
Jah, nog een beetje hetzelfde.quote:
quote:Op zondag 19 september 2004 17:19 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
In Luuf voor babies zit o.a. kamfer en dat is erg gevaarlijk voor kinderen onder de 2 jaar. Ik heb dit ooit al in een ander topic gepost. Kijken of ik het nog kan vinden.
Middelen met menthol zijn trouwens ook af te raden.
Wat bij Indy de laatste keer goed heeft geholpen is Nissikind van VSM. (ben niet 100% zeker van de naam)
quote:Op zondag 19 september 2004 18:47 schreef Tinkepink het volgende:
De posts waar ik het over heb staan in het topic Swets vs Bloem.
Ik schreef daar o.a.:
Van http://www.kring-apotheek.nl/zz/mainzz40.html
......en producten als menthol of kamfer kunnen, bij kinderen tot twee jaar leiden tot zeer ernstige benauwdheidklachten.
Van: https://www.medlook.nl/en(...)ctname=Otrivin%C2%AE
De producten met menthol zijn niet geschikt voor kinderen onder de 12 jaar. Menthol kan vooral bij kinderen overgevoeligheids-reacties met acute ademhalings-problemen teweeg brengen.
Gebruik voor kinderen bij voorkeur uitsluitend fysiologisch zout. Het smeren of indruppelen met menthol of kamfer bevattende producten kan bij jonge kinderen acute ademhalings-problemen teweeg brengen ('glottis kramp').
quote:Op zondag 19 september 2004 19:35 schreef Tinkepink het volgende:
[linkje werkt schijnbaar niet meer]
Oh, dat is balen. Ik ging er eigenlijk vanuit dat alles nog gewoon zou werken.
vervangend linkje: https://www.medlook.nl/encyclopedia/detailMedicine.jsp?pk=1006370805269&productname=Otrivin®
Ja nou ja, dat is misschien beetje misplaatst, en eventueel zou dat nog van pas kunnen komen ofzow mocht je niks anders in huis hebbenquote:Op woensdag 7 december 2005 20:34 schreef Lishe het volgende:
Maar tex, achterop de paracetamol van 0 tot 1 jarigen staat ook: werkt bij menstruatiepijn... Dus tja..![]()
Jaaah soort rochelen, maar ook niet helemaalquote:
kdenk het welquote:Op donderdag 8 december 2005 23:10 schreef bixister het volgende:
ik denk gewoon dat 't regionale verschillen zijn.
jaaa, dat wel, maar met de zachte G hehquote:Op donderdag 8 december 2005 23:13 schreef bixister het volgende:
de mijne spreekt dagelijks apentaal.
I knowquote:
Typisch gevalletje van op het juiste moment wegbrengenquote:Op zaterdag 10 december 2005 18:01 schreef Githa het volgende:
Vanmiddag was hij trouwens even bij zijn Tante, terwijl mama bij de kapper zat.
Nu heeft hij daar een spuitbroek gehad![]()
Alles zat onder incl. de tante, het liep zo vanuit zijn broekspijpen zijn schoenen in.
Een stank vertelde ze, een super zure lucht!
Dankje voor het oppassen![]()
![]()
Heel goed!!!quote:
ik zag eerst alleen maar schattige gekleurde sokjes, een mutsje, en toen: he, nee toch, zou het echt? en ja hoor, het was hem echtquote:Op zaterdag 10 december 2005 21:48 schreef renzell het volgende:
Jee, ik schrik ervan zeg!Iemand die mij zomaar 'live' spotte in tjokvolle AH met scheve herniapatient en superchaggerijnige kop. Gek!
En ook leuk. Lief is ie he?!
![]()
![]()
![]()
Oeh dat vind ik ook zooooo superleuk hier! En Morris doet het nog steedsquote:Op zondag 11 december 2005 18:28 schreef renzell het volgende:
Echt feest ja! Klein jongetje dat zit te dansen in zijn kinderstoel. Super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |