Wat knap van Isis, Xanthe!
![]()
Noa doet mee met het liedje 'k zag twee beren broodjes smeren'... dan gaat ze bij 'hi hi hi, ha ha ha' mee doen... zo schattig
Zwaaien doet ze ook als we 'dagdag' tegen iemand zeggen... en ze zegt ook af en toe 'da da' als ze zwaait.
Oh, vergeet helemaal dat ze niet meer in dit topic hoort... hahaa....
Nou ja, dan ook maar iets over Emma: ze heeft vanaf gisteren weer 'echt' aan de borst gedronken!!!
![]()
Ik zag het zowaar weer zitten na drie weken kolven (en het is toch wel een stuk makkelijker ook moet ik zeggen) en ze hapte PRIMA! ik vind het knap van ons kleinste meiske...
Helaas heb ik wel een hele sterke toeschietreflex (en waarschijnlijk een beetje teveel melk ...) want de eerste minuten is het bijna ademloos drinken wegslikken en bijna niet zuigen. Daardoor natuurlijk af en toe loslaten en huilen... nu ga ik maar na de eerste toeschietreflex de melk weg laten lopen in een doekje, het loopt er met straaltjes uit als ze loslaat!
Voor de rest gaat het goed met haar, ze slaapt overdag wel redelijk lastig, maar 's nachts komt ze maar 1 keer eigenlijk en dat is heerlijk! wat een luxe zeg...bij Noa moest ik er altijd drie keer minstens uit, als het niet om de twee uur was!