quote:
Jaaah soort rochelen, maar ook niet helemaal
![]()
Enniewees, Sara is vanmorgen met papa naar de dokter geweest. Ze vond het allemala heel gezellig en dok was heeeeeel interessant
![]()
. Haar longetjes zijn helemaal schoon, het is idd slijm in d;r luchtpijp en ze kan zelf nog niet hoesten (alleen met hoestreflex). Haar temp was vandaag weer normaal. Dok zei wel dat als ze idd echt koorts krijg of gaat piepen dat we dan weer moeten komen. En ook als ze volgende week nog groene poep heeft.
Leah, happy wheezer
![]()
Klinkt wel heel schattig. Wat jij beschrijft heeft Sara idd ook.
Githa, ik denk dat de luuf wel helpt, ook tegen de verstoptheid! Ze gaat er niet echt van hoesten, maar we smeren sinds gister en ze krijgt makkelijker lucht en het lijkt inderdaad alsof ze minder reutelt. Dus ik vind het wel een aanrader
![]()
. Jij ook beterschap met je mannetje!
Tex, hahahaha dan vergeet hij waarschijnlijk te slikken :d Bezigheidsrocheltje hihihi
![]()
Lishe, hopelijk eet Luuke snel weer normaal! Geen tips helaas...
Sugar, dat wist ik dus niet! Dokter heeft er ook niets over gezegd. Het probleem met Sara is dat de zoutoplossingen niet echt werken (5 minuutjes en dan zit ze weer vol). Maar jeetje, ik ga wel ff goed in de gaten houden of ze er geen last van heeft! Thnx voor de info meis!
Suzanna, jullie ook allemaal beterschap!
Renz, hopelijk is Julius snel weer de oude
![]()
.
Bix, oei wat sneu dat Anna zo hard viel! Knuf voor je meisje.
Libel, super dat je ventje op z;n eigen kamer slaapt!
Ladybos, hopelijk slaapt je meiske vannacht goed door!
DaantjeBanaantje, veel plezier in Washington!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
SaraMerel Ukje