quote:Op maandag 5 december 2005 12:17 schreef kinky_queen het volgende:
Ik ben zwaar geraakt door emoties door deze mischien wel ultieme horrorfilm naast APOCALYPSE NOW.
Kuchje.quote:Op maandag 5 december 2005 14:05 schreef Chielus het volgende:
8 MM
2de keer dat ik deze film zag. Op een of andere manier vond ik hem beter als de eerste keer. Het blijft een leguber verhaal, maar het blijft Redelijk voorspelbaar allemaal.Cage speelt een aardige rol, maar de show wordt gesteeld door stormage. een 6.5
quote:
Ach, bij ons zeggen ze meestal gestolen.quote:Op maandag 5 december 2005 14:23 schreef Chielus het volgende:
[..]
Had ik weer eens geen correct nederlands gebruikt
'leguber' vond je wel door de beugel kunnen?quote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ach, bij ons zeggen ze meestal gestolen.
Jullie Belgen zeggen altijd alles verkeerdquote:Op maandag 5 december 2005 14:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, bij ons zeggen ze meestal gestolen.
Die zie ik als typo, dat kan iedereen overkomenquote:Op maandag 5 december 2005 14:34 schreef Mike het volgende:
[..]
'leguber' vond je wel door de beugel kunnen?
Dat heeft niks met dyslexie te maken en het maakt ook niet uit verder.quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef Chielus het volgende:
ach, fijn he dyslectie.
Ik zat je niet af te zeiken of zo, hoor, mijn intenties waren eerbaar, gewoon een opmerking.quote:Op maandag 5 december 2005 14:44 schreef Chielus het volgende:
ach, fijn he dyslectie.
Weet ik, no offence.quote:Op maandag 5 december 2005 15:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik zat je niet af te zeiken of zo, hoor, mijn intenties waren eerbaar, gewoon een opmerking.
WTF?quote:Op maandag 5 december 2005 16:00 schreef kinky_queen het volgende:
Ed Wood leerling Fred Olen Ray
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |