Zeker niet die versie met harrison ford en Jeroen Krabbe ..?!?. die is juist een uitermate spannende thriller.quote:Op vrijdag 2 december 2005 08:29 schreef dolle_hond het volgende:
The Fugitive
tamelijk flauwe en ongeloofwaardige film, maar toch blijf je kijken.
ook al heb je m al eens gezien.
want de film is matig en daarom vergeet je snel weer hoe de clou in elkaar steekt.
tjaquote:Op vrijdag 2 december 2005 09:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zeker niet die versie met harrison ford en Jeroen Krabbe ..?!?. die is juist een uitermate spannende thriller.
We hadden je nog gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:24 schreef RuneRose het volgende:
War of the Worlds (2005) - Wat een poep. Ik ging 'm zonder hoge verwachtingen kijken, en ik heb echt geprobeerd het leuk te vinden. Het ging gewoon niet. Ik heb me op de eerste 25 minuten na constant lopen ergeren aan vanalles en nog wat, het koste me erg veel moeite om het niet na een uur uit te zetten. Nee, dit was echt helemaal niks. 4./10.
Ongeïnspireerde film waarbij het lijkt alsof elke scene wel uit een andere film is gehaald, terwijl het verhaal ook al niet bijster origineel of verrassend is. Zo is het concept van het vakantie-oord "Island" wel erg hetzelfde als bij The Running Man, komen o.a. Minority Report en Blade Runner voorbij en doet Michael Bay schaamteloos de achtervolgingsscene op de snelweg uit Bad Boys 2 nog eens over. En dan zelfs ook nog twee keer. Verder zijn de komische "tussen-momenten" nogal afgezaagd en mag uiteraard de verplichte liefdesscene niet ontbreken. <vul hier het verplichte "maar gelukkig is Scarlett Johansson erg lekker" in>quote:Lincoln Six-Echo (McGregor) is a resident of a seemingly utopian but contained facility in the mid 21st century. Like all of the inhabitants of this carefully controlled environment, Lincoln hopes to be chosen to go to the "The Island" - reportedly the last uncontaminated spot on the planet. But Lincoln soon discovers that everything about his existence is a lie. Lincoln makes a daring escape with a beautiful fellow resident named Jordan Two-Delta (Johansson).
en daarom heeft de film zeker een 7.7quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:27 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tja
er zit wel spanning in idd
maar ook een hoop onzin en veel fouten en veel totaal ongeloofwaardige scenes.
en je wil idd wel weten hoe t afloopt, ook al heb je de film al eens gezien. want eigenlijk is t zo matig dat je die afloop een jaar later niet meer weet (op zich een voordeel voor de makers)
dat heb ik gelezen jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
het was een aardige thriller die menig in het genre ontstijgt.
bv die Trein scene is ECHT .. ze hebben echt een trein laten ontsporen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, typisch Greenawayquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Cook the Thief His Wife & Her Lover (1989)
Snobistische, pretentieuze, elitaire, zogenaamd cultuur en intellectuele voorantwoorde crap vond ik het.
cijfer: 4
Als dit typisch Greenaway is, komt die er voorlopig niet meer in bij mij.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:06 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, typisch Greenaway.
Deze valt dan nog mee.
Ik ben eigenlijk helemaal geen Greenawaykenner, maar 8 ½ Women (de enige van hem die ik naast TCTTHWAHL heb gezien) vond ik bijzonder vervelend. Maar dat schijnt dan ook z'n slechtste te zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als dit typisch Greenaway is, komt die er voorlopig niet meer in bij mij.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. met het laatste halfuur als climax, verder ook erg goed camerawerk. Deze film verdient een hoger cijfer![]()
Ik sluit me hier grotendeels bij aan, alhoewel ik er dan nog een 5½ van maakte...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:03 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Cook the Thief His Wife & Her Lover (1989)
Snobistische, pretentieuze, elitaire, zogenaamd cultuur en intellectuele voorantwoorde crap vond ik het.
cijfer: 4
greenaway kan goede met hele matige films afwisselen, al vond ik TCTTHWAHL wel een behoorlijke film.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk helemaal geen Greenawaykenner, maar 8 ½ Women (de enige van hem die ik naast TCTTHWAHL heb gezien) vond ik bijzonder vervelend. Maar dat schijnt dan ook z'n slechtste te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |