quote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Gorro het volgende:
A Sound of Thunder (Peter Hyams, 2005)
Hoe lang ik ook nadenk, ik kan niets positiefs bedenken over de film... *
De verandering van die vrouwelijke dokter in een visbeestquote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Gorro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wat er niet veel mee te maken heeft, alleen het feit dat het uiteindelijk dezelfde toon heeft.
Goeie film, indrukwekkend, alleen beetje veel van al die feministische films tegenwoordig.
7.0O+ BlaBlub O+
toeval? hij komt ook nog op tvquote:Op zondag 11 december 2005 22:18 schreef Timo20 het volgende:
Vanavond:
The Boondock Saints![]()
![]()
. Wat een geweldige film. Het verhaal is net zo geweldig als dat het belachelijk is, maar de uitwerking ervan is ronduit subliem. Het acteerwerk is geweldig. Sean Patrick Flanery en Norman Reedus zijn geweldig, Willem Dafoe zet zoals altijd een super rol neer. Er komt nogal wat bloed in voor, de film is dus lekker grof. De manier van filmen is mooi en de montage is ronduit klasse. De manier waarop de harde beelden worden vermengd met de klassieke kerkmuziek is geweldig!
Niets dan lof dus over deze prent, laat deel 2 maar komen!
IMDB Cijfer: 7,7/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
ja waarschijnlijk toevalquote:Op zondag 11 december 2005 22:27 schreef pascalheister het volgende:
[..]
toeval? hij komt ook nog op tv
Ja wel... dat er ook hele hele slechte dingen gemaakt kan worden met huge budgets. En computer FX niet zo maar eventjes wat is.quote:Op zondag 11 december 2005 20:02 schreef Gorro het volgende:
Het pluspunt van de film was dat er ongeveer even veel blote tieten als in een RTL5 soft-erotische film in zaten. Maar jammer genoeg was de film verder (plot, acteerwerk etc.) ook van dezelfde kwaliteit.quote:Everything seems to be going right for young Sung-Bin. He's got looks, money, a good job, and a beautiful fiancé. Only one thing is missing: he cannot satisfy his soon-to-be wife in bed. He resolves to train in the arts of sex, and sets out to master the bedroom skills so he can return home and please her.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de film moest het imho vooral hebben van het fantastische eerste gedeelte met de kleine Salvatore, die een vriendschap opbouwt met de volwassen Alfredo. Die stukjes waren echt fantastisch. Zoals de geweldige scené dat Alfredo wil spieken bij Toro op het schoolexamen.![]()
![]()
De jonge Toro is echt geweldig lief, en grappig zoals alleen kleine kinderen dat kunnen zijn. (de film deed me soms een beetje denken aan Etre et Avoir). Jammer dat de film daarna toch wat inzakt imo. Al was de verhaallijn met de tiener Salvatore die verliefd wordt op Elena ook mooi, had dit gedeelte niet meer de magie van het eerste gedeelte.
De film wordt natuurlijk compleet gemaakt door de geweldige muziek van grootmeester Ennio Morricone.![]()
cijfer: 8.5
En ja die ronde gaat zometeen dicht.![]()
Chin bui but dzui (Drink, Drank, Drunk) (2005)
Best vermakelijke romcom uit Hong Kong over een meisje/vrouw Fung Siu-Man, die werkt bij een bier promotie team. Ze kan iedereen onder de tafel kan zuipen en wordt nooit dronken. Op een dag ontmoet ze de leuke kok, die compleet dronken is omdat zijn Franse restaurant niet loopt. Siu-Man wil niet heel haar leven bierpromo-girl blijven en heeft eigenlijk de droom om een eigen restaurantje te beginnen. Dus gaan de twee met elkaar in zee. Ze runt overdag de tent als lunchroom en hij 's avonds als Frans restaurant. De rest van film is het wachten met de gebruikelijke ups en downs tot ze ook in de liefde met elkaar in zee gaan.
Hij was best aardig. Maar ben hem morgen waarschijnlijk alweer vergeten.
cijfer: 6.5
Me and You and Everyone We Know (2005)
Leuke, goede romantische film over een net-gescheiden schoenenverkoper met kinderen en een ietswat eenzame kunstenares, die overdag werkt bij de bejaardentaxi. Al zijn de scené met de volwasenen in de film ook goed, de show in de film wordt toch vooral gestolen door de kinderen. En dan voornamelijke de jongste zoon en zijn fantastische chat sessie. ))<>((![]()
![]()
![]()
cijfer: 7
Fantastic Four (2005)
De hele film schreeuwt gewoon: "Snel cashen voor de superhelden-films hype over is!" En de film mist dan ook compleet de bezieling van de betere superhelden flicks van de afgelopen jaren. Nou zijn de Fantastic Four imho ook één van de minste en saaiste superheldenteams die er rond lopen. Maar de film weet dit nog meer te verkrachten door het gene wat het team anders maakt dan andere superhelden teams niet goed over te brengen, namelijk het feit dat de Fantastic Four voor alles toch echt een familie is. Dit komt niet goed over in de film vond ik. Maar dat was nog niet ergste. Want het allerergste aan de hele film is dat ze de allergaafste, beste, coolste schurk ooit, Dr. Doom hebben doen veranderen in een miezerige gierige zakenman.![]()
Het hoogtepunt van de film was:
![]()
![]()
cijfer: 5.5
Waarom huur/down je dan in hemelsnaam zo'n film. Als je hem na één minuut toch al uitzit omdat Nicolas Cage erin zit.quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:16 schreef a-child-in-chains het volgende:
Lord of War
Met nicolas cage..
Ik heb na de eerste minutt de film alweer afgezet.
Persoonlijk kan ik nicolas cage niet uitstaan. zijn manier van bewegen en acteren
staat me totaal niet aan. Het zou een lange zit worden tegen mijn zin.
Ik heb de rest van de (3 uur durende) film wel ff snel bekeken.
't kon me allemaal niet boeien![]()
Ik heb wel meer "nicolas cage films" gezien. En de korte beschrijving,quote:Op dinsdag 13 december 2005 00:24 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Waarom huur/down je dan in hemelsnaam zo'n film. Als je hem na één minuut toch al uitzit omdat Nicolas Cage erin zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |