Ja het was heel leukquote:Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondjeen spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
![]()
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen ideequote:Op maandag 28 november 2005 04:33 schreef Lamon het volgende:
[..]
Inderdaad niet nee, sterker nog, dat kan ze een finaleplek kosten als ze te doorzichtig zijn. Maar het zou wel weer een leuke karaktertest zijn.
[..]
Dat is een vraag waar ze idd geen duidelijkheid over hadden, ze dachten 5 of 4 geloof ik.
Als ze weten dat het er gewoon drie zijn, kunnen ze misschien ook meteen daar uit afleiden dat ze nog wel een tijdje in het huis moeten blijven zitten.
[undercovermode]Dan heeft 'ie mij nog niet ontdekt denk ik..... [/undercovermode]quote:Op maandag 28 november 2005 04:26 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ook, maar die kale neet van een APK kwam voorbij en die heeft een neus voor newbies, dus dan weet je het wel
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik nietquote:Op maandag 28 november 2005 04:29 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, hoi ikben nieuw en gooi me maar voor de haaien, ben gewoon mee gaan kletsen maar ZE hebben er een neus voor![]()
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebrachtquote:
Zal Dido donderdag naar huis gaan? Roel en Dido deden vandaag wel een stuk leuker met de groep mee. Heb hen geen een keer in de slaapkamer zien liggen, alleen tijdens het rukaffaire gesprekquote:Op maandag 28 november 2005 04:35 schreef MrObjective het volgende:
Roel moet weer in zijn rol komen, maar heb begrepen, dat hij verloren is. Hummie wil een "FUCK THE ROELSSS" maar schoothondje is nu helemaal tam. Alleen een exit van Dildo kan hem in zijn oude vertrouwde rol terugbrengen.
Truste SuperMAMAquote:Op maandag 28 november 2005 04:34 schreef SuperMOM het volgende:
Nou, ik ga mijn bedje eens opzoeken (ja ja staat in de slaapkamer) schoen gevuld van zoonlief (sssst) , het was een leuk avondjeen spreek jullie morgen (euhm straks) wel weer! Alvast welterusten!!!
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 04:38 schreef doka het volgende:
[..]
LOL, deze opmerking en de hoeveelheid bier die ik inmiddels op heb hebben me in totale staat van verwarring gebracht![]()
![]()
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.quote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef melke het volgende:
Ben benieuwd wanneer die vragen in de uitzending komen. Wil eigenlijk ook wel weten wie wat gevraagd heeft. Mis ook wel een stream van de dagboekkamer. Morgen komt denk ik sowieso de discussiee van Lieske en de rest van de groep in de uitzending, voor de rest geen idee
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?quote:Op maandag 28 november 2005 04:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Ingrids wilde avonturen in het huisje, terugkeer van Ingrid, de vragen in de DBK, ruzie Roel - Dido, het immer lollige verkleedpartijtje van Joost....... daar vullen ze wel een uitzending mee.
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op users waarvan ik weet dat ik hum humor al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallenquote:Op maandag 28 november 2005 04:37 schreef Sjet het volgende:
Dat geloof ik wel ja....... maar ik 'ruik' denk ik nietof ik ben gewoon totaal niet interessant
![]()
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?quote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef melke het volgende:
Ach ja Ingrid natuurlijk! Ook leuk! De ruzie van Roel en Dido zit er denk ik dinsdag pas in. Of zou de uitzending van morgen nog niet klaar zijn?
Je valt zeker op PC eend! Zeker met je leuke Beasty Boys mixquote:Op maandag 28 november 2005 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik merk ook wel eens dat ik een beetje te gefixeerd ben op mensen waarvan ik weet dat ik ze al jaren leuk vind, maar als je altijd goeie of leuke posts hebt, moet het toch wel een keer gaan opvallen
Ach ja dat ook nog! Pff toch best wel genoeg voor dat half uurtje. Hoop wel dat ze morgen weer 'n weekopdracht krijgen. Iets met kerstkaarten/pakketen misschien. Kan me herinneren dat dat in BB1 ook zo wasquote:Op maandag 28 november 2005 04:43 schreef Wup het volgende:
[..]
ja ze hebben ook nog iets met Sinterklaaslootjes gedaan toch?
dan kan Dido-Roel wel naar dinsdag idd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |