Volgens mij zijn er inderdaad een aantal mensen die het erg leuk vindenquote:
Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijnquote:Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk. Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft![]()
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.quote:Op maandag 28 november 2005 04:13 schreef Wup het volgende:
[..]
dat bedoelde ik maar ik ben soms wat te kort van stof
ze gaan er misschien juist onnodige bokkesprongen door maken
daarom begrijp ik de post van PieddeNaat ook niet helemaal...... het lijkt me juist de bedoeling van BB.
wat zouden ze anders moeten vragen?
tenzij iemand gevraagd heeft: wanneer is BB afgelopen, want dat weet ook nog niemand zeker
Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..quote:Op maandag 28 november 2005 04:16 schreef PC eend het volgende:
[..]
Fok is wel wat harder geworden ja, ik ben hier een hele tijd niet geweest en merk het verschil echt wel, ik hou niet zo van dat gescheld maar als het met een beetje humor gaat kan het wel eens leuk zijn
Wanneer mochten ze die vragen stellen?quote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek.
Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfdquote:Op maandag 28 november 2005 04:15 schreef doka het volgende:
[..]
Het is me al altijd opgevallen (ik lurk al heel lang) en heb daarom nooit de behoefte gevoeld me te registreren. Maar het BB5 forum kan ik niet weerstaan. En gelukkig zitten hier ook mensen die wel normaal kunnen reageren.
Wat ik heb kunnen lezen wel, in het begin van BB5 was het wel weer even welke ouwe trouwe schrijvers/sters terug kwamen ( 1 trouwe heeft helaas de pijp weer aan Maarten gegeven)quote:Op maandag 28 november 2005 04:12 schreef SuperMOM het volgende:
Ik weet niet of het met het SERvival game is begonnen hoor Henk.
Zal wel aan de leeftijd liggenquote:Die negatieve sfeer hangt hier al langer, het elkaar de grond in trappen, elkaar belachelijk maken enzzzz Ik begrijp werkelijk niet waarom dit zonodig moet hier? Is dit het imago van Fok! of zo? Je weet wel , rebels zijn? Nou rebels heeft niets te maken met onbeschoft![]()
ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zitquote:Op maandag 28 november 2005 04:05 schreef melke het volgende:
[..]
Christiaan, voor alle duidelijkheid, ik bedoelde er niets lulligs mee. Maar dat weet je denk ik wel toch?
Volgens mij mochten ze dat niet vragen. Mochten ook niets over het nomineren of de populariteit van de bewoners vragen. Alleen over de gang van zaken in het huis. Ingrid had bijvoorbeeld kunnen vragen of welke spelletje Rob met haar speelt. Als het antwoord negatief is kan nomineren makkelijker voor haar worden. Denk dat dat de bedoeling is geweestquote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze denken allemaal dat ze over drie weken naar huis mogen geloof ik. Ik denk niet dat iemand slim genoeg is geweest om dat te vragen.
Andere vragen kan ik me ook niet bedenken. Zeker aangezien er op de Talpa site staat dat het kan helpen in de tactiek. Wat zou nou anders nog kunnen helpen?
Ja heb je gelijk in. Best wel jammer eigenlijk..quote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef ChristiaanG het volgende:
[..]
ik voel het net als dat je aan een Turk vraagt of hij Turk is, ik zie het als een gewone vraag, daar heb ik geen moeite mee. Maar ik kan me voorstellen dat iemant denkt dat je dan wilt discrimineren, het is alsof er een taboe op dat soort dingen zit
Daar kom ik nooit maar het zal daar ook wel erger zijn geworden, alhoewel ik me het moeilijk kan voorstellen, want het was volgens mij altijd al erg daarquote:Op maandag 28 november 2005 04:18 schreef melke het volgende:
[..]
Wat ik vooral belachelijk vind zijn de berichtjes op de frontpage. Sommige mensen zetten berichtjes waar m'n mond van open valt. Ik denk dan altijd maar aan pubers of hersenloze mensen. Maar ja, schijnt normaal te zijn en helaas kun je er niets aan doen..
Ik ook!quote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Haha en zo denk ik preciesssssssssssss hetzelfde erover doka!!!! Ik lurk al jaaaaaaaaaaaaren mee hier en eigenlijk alleen voor BB eindelijk het aangedurfdom me aan te melden!
Daar zijn de kutoldies ook schuldig aanquote:Op maandag 28 november 2005 04:20 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nee, gewoon omdat jullie kutnewbies altijd zo tergend off-topic blijven gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |