Doe ik een keer wat de moderator vraagt, is het weer niet goedquote:Op maandag 5 december 2005 18:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat een gelul SCH. Valt me op dat jij wel erg snel naar de FB gaat om jou beklag te doen.
Nee hoor, die zijn verboden. Feedback over de Frontpage - hoe en wat?quote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Taboe? Ik zie dagelijks topics over R@b is FB.
In dat topic basht hij echter niet, hij geeft zijn mening op een manier die wat mij betreft gewoon moet kunnen. Het meest kritisch is hij in zijn OP ook over de regering aldaar.quote:Op maandag 5 december 2005 18:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij users basht dan hele bevolkingsgroepen.
Jij weet donders goed waar het over gaat.quote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe ik een keer wat de moderator vraagt, is het weer niet goed
Daar ben ik het dus duidelijk niet mee eens. Mensen zouden veel vaker hiernaartoe moeten komen in plaats van topics alle kritiek, gefundeerd of niet maar in topics neer te gooien. Het verziekt topics alleen maar en lost helemaal niets op.quote:Op maandag 5 december 2005 18:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Doe ik een keer wat de moderator vraagt, is het weer niet goed
Wat is er mis aan de manier waarop hij dat presenteert en waarom post je niet een dergelijk beargumenteerd stukje kritiek in dat topic i.p.v. nietszeggende troll berichten die binnen twee tellen verwijderd worden?quote:Op maandag 5 december 2005 18:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel op de manier waarop R@b het presenteert ja.
Er is volgens hem maar 1 schuld van alle wereldproblemen: de islam. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo obsessief en ziekelijk en drammerig de moslims van alles de schuld geeft.quote:Op maandag 5 december 2005 18:30 schreef kLowJow het volgende:
[..]
In dat topic basht hij echter niet,
Hele goed opmerking. Want zo gaat het iedere keer,in feite is hij ook hier een soort nieuwsposter.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
Waarom gaat R@b dan weg zonder mee te doen ?
2 posts en verdwijnen
Ook al zou dit 100% waar zijn, het staat verder los van het topic. Daarin gaat het om één specifiek probleem en daar gaat zijn commentaar ook over. Zoals ik al eerder zei, het maakt geen reet uit wat iemands mening is, zolang die persoon deze hier op het forum maar op een normale manier weet te formuleren.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Er is volgens hem maar 1 schuld van alle wereldproblemen: de islam. Ik heb zelden iemand meegemaakt die zo obsessief en ziekelijk en drammerig de moslims van alles de schuld geeft.
Ik zal het eens aan hem vragen.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
Ik vind dat je een topic best kan sluiten als een FP-poster het louter als nieuwsdump gebruikt en niet aan een discussie deelneemt.quote:
Deelname van een TS is uiteraard wenselijk, maar niet verplicht. Als iemand wordt geband, op vakantie gaat, geen zin meer heeft om te discussiëren enz. enz. gaan ook niet ineens alle topics van die user op slot.quote:Op maandag 5 december 2005 18:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind dat je een topic best kan sluiten als een FP-poster het louter als nieuwsdump gebruikt en niet aan een discussie deelneemt.
Wel iets meer dan wenselijk toch? Het gaat toch om een discussie.quote:Op maandag 5 december 2005 18:54 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Deelname van een TS is uiteraard wenselijk, maar niet verplicht.
Dat zijn redenen die deels ook in de OP of in het topic vermeld kunnen worden. Geen zin na 2 posts is wel een beetje gek toch?quote:Als iemand wordt geband, op vakantie gaat, geen zin meer heeft om te discussiëren enz. enz. gaan ook niet ineens alle topics van die user op slot.
Ja, zeer wenselijk.quote:Op maandag 5 december 2005 19:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Wel iets meer dan wenselijk toch? Het gaat toch om een discussie.
Ja, daarom heb ik de vraag ook bij hem neergelegd. Als ik het onzin vond had ik de vraag wel genegeerd.quote:Dat zijn redenen die deels ook in de OP of in het topic vermeld kunnen worden. Geen zin na 2 posts is wel een beetje gek toch?
nee, jaquote:Op maandag 5 december 2005 14:50 schreef Mutant01 het volgende:
Hebben we al een plaatje of moek even op pad gaan!
Heb je al iets vernomen?quote:Op maandag 5 december 2005 19:03 schreef kLowJow het volgende:
Ja, daarom heb ik de vraag ook bij hem neergelegd. Als ik het onzin vond had ik de vraag wel genegeerd.
Het is natuurlijk onzin om het bestaansrecht van een topic af te schrijven op de aan/afwezigheid van de topicstarter. Ook al reageert die persoon maar 1 of 2 keer. Het feit dat er een discussie ontstaat geeft het topic voldoende bestaansrecht.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
2 posts en verdwijnen
Ik dacht aan zoiets voor NWSquote:Op maandag 5 december 2005 23:57 schreef coz het volgende:
[..]
nee, ja
200x200 aub. plak ik hem er wel op
Goed zo, knip de telegraaf er maar af.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:30 schreef coz het volgende:.. maar dan maak ik hem wel 200x200
[afbeelding]
want dan past ie beter in de hoofdpagina
Tel je wel goed in dat Topic of ben je net als Zalm ???quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:14 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Het is natuurlijk onzin om het bestaansrecht van een topic af te schrijven op de aan/afwezigheid van de topicstarter. Ook al reageert die persoon maar 1 of 2 keer. Het feit dat er een discussie ontstaat geeft het topic voldoende bestaansrecht.
Ook jij reageert niet meer op vragen in het zalm topic wat je zelf geopend hebt, ondanks dat je toch tijdens het posten van mijn vraag op dit forum online was. Moet dat topic dan ook maar gesloten worden?
Hij zegt niet dat je maar 1 of 2 keer gereageerd hebt, maar dat je openstaande vragen neit meer beantwoordquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Tel je wel goed in dat Topic of ben je net als Zalm ???
Wil je voor mij opnieuw optellen hoeveel ik daar aanwezig was ???![]()
Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws leverquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat je maar 1 of 2 keer gereageerd hebt, maar dat je openstaande vragen neit meer beantwoord
Meki Shop met verschillende afdelingenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor unieks?
Oh, ik had je post niet gezien. Ja, ik heb een vraag gesteld, en een antwoord gekregen waar ik me wel in kon vinden.quote:
over de pot die de ketel verwijt gesproken.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
2 posts en verdwijnen
Er staat nog steeds een vraag van mij open. Je reageert niet meer in dat topic, blijkbaar. Het kan dus volgens jouw argumenten dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Tel je wel goed in dat Topic of ben je net als Zalm ???
Wil je voor mij opnieuw optellen hoeveel ik daar aanwezig was ???![]()
Ah. Maar jij mag wel voor r@b bepalen op welke posts hij moet reageren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws lever![]()
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWSquote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de NWS wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
dat past nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Maartena heeft een verzoek: Air marshall lost schoten aan boord van Boeing 747
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:18 schreef coz het volgende:
[..]
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWS
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
Eens en gesloten.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
Jan Peter schudde hand van aanslagpleger
Het ontbreekt de openingspost aan een goede discussie-start. Met zulke topics (het is niet de eerste van meki met zo'n karige openingspost) komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
Ik vind het nieuws persoonlijk niet interessant, maar zie geen reden om het topic te sluiten. Stakingen en discussies hierover komen wel meer langs. Mensen hebben vaak over het principe zelf (staken) en/of de specifieke situatie wel een mening.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Kan best dat ik het verkeerd heb hoor, maar zulke topics zijn toch eigenlijk KLB topics?
Supermarkten Belgie vandaag dicht
Dat heeft toch eigenlijk heel weinig met nieuws zoals NWS bedoelt is te maken?
dat soort opmerkingen mag je van mij voortaan wel achterwege laten, het is nogal irritant en we (ik iig) loop er geen stap harder van ... en doe nu niet alsof er nooit dergelijke topics van bv Meki gesloten wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
...
komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
2 posts en verdwijnen
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
en jij erbij , zielig mannetjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |