Nu wordt het helemaal lollig. Trollen, roddelquote:Op maandag 28 november 2005 14:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee..jij verwerpt mijn inhoud.. en zelf blijf je maar door trollen mij een anti-semiet te noemen.
Jij begon met die roddel...
Het blijkt nergens uit dat topic ..het blijkt ook niet uit elk ander topic.
Daarom ben je ook niet in staat met quotes uit andere topics te komen als bewijsvoering.
Het is gewoon schelden en demoniseren wat je doet, in reactie op mijn verwijt aan je dat pleiten voor massamoord op de Palestijnen smerig is van je.
Ga wel door zo.... je weet niet dat je voor openmindede users zo overkomt als onbetrouwbaar en extremistisch.
Van wie weet jij datquote:
Het is in principe wel interessante info, met die kennis kunnen we voorkomen dezelfde fouten te maken, dus wat datte gaat kan ik het best hebben die info.quote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
dat lijken mij jouw zaken niet
Ik zit op mijn werk, is erg rustig nu.quote:Op maandag 28 november 2005 17:36 schreef natte-flamoes het volgende:
niks te doen, bansheeboy?
quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?
Ik zie het nl. nooit.˛
Moslims zijn betrokken bij hun medemens, neem er een voorbeeld aanquote:Op maandag 28 november 2005 17:20 schreef sp3c het volgende:
dat lijken mij jouw zaken niet
Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.quote:Op maandag 28 november 2005 17:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik zie dat SCH regelmatig een ban heeft, en dat velen een hekel aan hem (haar?) hebben, maar wat doet hij nou eigenlijk concreet fout?
Ik zie het nl. nooit.˛
Ik bagatelisseer jou helemaal nietquote:Op maandag 28 november 2005 19:00 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Om met Johan te spreken: dat is logisch. Jullie vertonen namelijk nogal wat overeenkomsten, en dan met name waar het rellen, trollen en extremisten bagatelliseren betreft. Alleen heeft SCH wat minder humor.
Nazisme trok heilsoldaten aanquote:Op maandag 28 november 2005 18:39 schreef sp3c het volgende:
als ik om mijn medemens betrokken was werkte ik wel bij het leger des heils
Daar heb je het al.quote:
dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen naziquote:Op maandag 28 november 2005 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Nazisme trok heilsoldaten aan
AMSTERDAM - Het idee van verzet van het Leger des Heils moet bijgesteld. Alleen majoor Bosshardt wist te voorkomen dat haar tehuis werd ingelijfd. Andere officieren waren niet zulke helden.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/1133071289654.html
Nee man, jij bent een echte (heils) soldaatquote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef sp3c het volgende:
[..]
dat ik niet betrokken ben maakt me nog geen nazi![]()
ik ben vet okquote:Op maandag 28 november 2005 22:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee man, jij bent een echte (heils) soldaat![]()
Ik had een voorsprongetjequote:Op dinsdag 29 november 2005 01:09 schreef sp3c het volgende:
whehe ik zat ook al te zoeken, kwam niet verder dan 5 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |