Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws leverquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:46 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat je maar 1 of 2 keer gereageerd hebt, maar dat je openstaande vragen neit meer beantwoord
Meki Shop met verschillende afdelingenquote:Op dinsdag 6 december 2005 23:51 schreef Dagonet het volgende:
Wat voor unieks?
Oh, ik had je post niet gezien. Ja, ik heb een vraag gesteld, en een antwoord gekregen waar ik me wel in kon vinden.quote:
over de pot die de ketel verwijt gesproken.quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
Waarom gaat R@b dan weg zonder mee te doen ?
2 posts en verdwijnen
Er staat nog steeds een vraag van mij open. Je reageert niet meer in dat topic, blijkbaar. Het kan dus volgens jouw argumenten dicht.quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:42 schreef Meki het volgende:
[..]
Tel je wel goed in dat Topic of ben je net als Zalm ???
Wil je voor mij opnieuw optellen hoeveel ik daar aanwezig was ???![]()
Ah. Maar jij mag wel voor r@b bepalen op welke posts hij moet reageren?quote:Op dinsdag 6 december 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Die vind ik offtopic vragen. en ik heb werk he dus heb niet veel tijd om te gaan reageren en ik ben met iets unieks bezig op dit moment . NWS moet blij zijn dat ik hun nieuws lever![]()
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWSquote:Op maandag 5 december 2005 12:29 schreef coz het volgende:
Plant heeft voor jullie een opzet gemaakt voor de NWS wiki
aub binnenkort een 200x200 plaatje inleveren voor de hoofdpagina
dat past nietquote:Op donderdag 8 december 2005 00:02 schreef zakjapannertje het volgende:
Maartena heeft een verzoek: Air marshall lost schoten aan boord van Boeing 747
quote:Op donderdag 8 december 2005 02:18 schreef coz het volgende:
[..]
nog even dus een toelichting op die wiki (is een beetje overbodig maybe, maar nav emails) , die is geheel voor jullie en/of de de users van NWS
het is een opzetje, met name voor de achterliggende structuren en niet de pagina zelf
invullen naar eigen inzicht er staat wel tekst en uitleg op de wiki maar mocht je er allemaal niet uitkomen hoor ik het vanzelf
Eens en gesloten.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
Jan Peter schudde hand van aanslagpleger
Het ontbreekt de openingspost aan een goede discussie-start. Met zulke topics (het is niet de eerste van meki met zo'n karige openingspost) komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
Ik vind het nieuws persoonlijk niet interessant, maar zie geen reden om het topic te sluiten. Stakingen en discussies hierover komen wel meer langs. Mensen hebben vaak over het principe zelf (staken) en/of de specifieke situatie wel een mening.quote:Op donderdag 8 december 2005 14:38 schreef natte-flamoes het volgende:
Kan best dat ik het verkeerd heb hoor, maar zulke topics zijn toch eigenlijk KLB topics?
Supermarkten Belgie vandaag dicht
Dat heeft toch eigenlijk heel weinig met nieuws zoals NWS bedoelt is te maken?
dat soort opmerkingen mag je van mij voortaan wel achterwege laten, het is nogal irritant en we (ik iig) loop er geen stap harder van ... en doe nu niet alsof er nooit dergelijke topics van bv Meki gesloten wordenquote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
...
komt het nws forum op niveau van een prive of story blad. Dat lijkt me toch niet echt wenselijk, wel?
quote:Op maandag 5 december 2005 18:34 schreef Meki het volgende:
Waarom gaat R@b dan weg zonder mee te doen ?
2 posts en verdwijnen
quote:Op donderdag 8 december 2005 14:34 schreef natte-flamoes het volgende:
en jij erbij , zielig mannetjequote:Op donderdag 8 december 2005 20:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Topic waar maar wat geroepen wordt zonder enige nieuwswaarde, bewijs, aanwijzing, bron
Volkert van der G , een AIVD infiltrant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |