dank voor de uitlegquote:Op donderdag 1 december 2005 09:38 schreef worsie het volgende:
Wave height is de gemiddelde golfhoogte. Dat is dus de gemiddelde hoogte van de golven die de boo tegen komt gedurende de laatste 24 uur.
quote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef WEST het volgende:
om 12:38 wordt de AAB1 verwacht in de haven en om 16:45 wordt de AAB2 verwacht
net optijd voor een gezamelijk feestmaalquote:Op donderdag 1 december 2005 11:19 schreef WEST het volgende:
1. AAB1 nog 24 mijl te gaan
2 AAB2 +93
3. Brasil1 + 187
4. Eric +450
5. Sunergy +2153
om 12:38 wordt de AAB1 verwacht in de haven en om 16:45 wordt de AAB2 verwacht
http://team.abnamro.com/web/show/id=44970/contentid=1766quote:Check here between noon and 1pm GMT for further news on the arrivals.
Ik kan me voorstellen dat er teamorders zijn geweest, maar ik vroeg me af of dit mag. Dus vandaar de vraag...quote:Already, teams are sharing key information on likely problems, setting aside competitive differences. There can be nobody in this race who would wish a serious gear failure on any rival entry in the icy wastes to the north of Antarctica. While legendary rescues abound, it is the stories of those who do not come home which are uppermost in everyone’s minds. In as much as this race is about pushing limits, the crews are already finding that this competition is about knowing when the maximum has been reached and then backing off from it.
But secrecy remains an essential element of delivering a winning edge. The cut-off point on information sharing between teams will remain, but if it is a life-threatening issue, the information is passed around.
snap hem niet... Key Performance Indicator?quote:Op donderdag 1 december 2005 13:49 schreef franssie het volgende:
@sandman, daarnaast: hoeveel wil je weggeven binnen je team, wat is je PKI![]()
Spuit 11quote:Op donderdag 1 december 2005 14:04 schreef Sandworm het volgende:
12/1/2005 1:03:39 PM
Two miles to go for ABN AMRO one, speed now up to 9.7knts.
In de race is hulp van buitenaf niet toegestaan. Geen sleepjes, teamgenoten uitwisselen, tijdens de race, etc. Ook mogen ze niet vlak voor de finish nog even overboord springen of zo om de boot een paar honder kilo livchter te maken het laatste stukkie. Je moet met evenveel en ook dezelfde mensen finishen als waarmee je gestart bent.quote:Op donderdag 1 december 2005 13:46 schreef Sandworm het volgende:
Even een vraagje tussendoor, is het toegestaan om onderling samen te werken als teams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |