Ik ben van dat andere geslachtquote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef jorryt het volgende:
Gebeurtenis Datum
meXXmo is toegetreden tot de alliantie. 27.11.05 22:03
Inigo heeft meXXmo uitgenodigd voor de alliantie. 27.11.05 22:02
snelle jongen meid
vanmiddag maak ik de ambassade hoger en stuur ik je een invitequote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef Orealo het volgende:
tvp, gaat lekker hier
Mag ik misschien ook een invite voor de FOK! alliance?
Gamename is hetzelfde als username
De tijd doet het welquote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef sk888er het volgende:
jorryt wil je wat duidelijker zijn over de upgrade van de ambassade?
(wat heb je hoeveel nodig?)
Thanksquote:Op maandag 28 november 2005 07:59 schreef jorryt het volgende:
[..]
vanmiddag maak ik de ambassade hoger en stuur ik je een invite
En het gaat maar door,quote:Op maandag 28 november 2005 15:11 schreef Zebbie het volgende:
PIA heeft vanacht zo'n 30 aanvallen op ons gedaan, inclusief met catapulten...
Bij mij vertrekken ze weer metquote:Op maandag 28 november 2005 15:18 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
En het gaat maar door,
Bij mij staan er over ~7 uur weer PIA gasten voor me deur
Het is oorlog!quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Hamotje het volgende:
Waarom valt PIA jullie dan aan ?
Heb 250 graan naar je gestuurdquote:Op maandag 28 november 2005 08:00 schreef jorryt het volgende:
[..]
De tijd doet het wel![]()
als je het toch wilt weten
Kosten voor volgend level 12:
2720 | 1965 | 2265 | 1210 | 3 | 3:20:00
Random gekozen...quote:Op maandag 28 november 2005 17:41 schreef Hamotje het volgende:
Waarom valt PIA jullie dan aan ?
Ik heb er 3 van 10...quote:Op maandag 28 november 2005 17:42 schreef DeHovenier het volgende:
Bij mij altijd
Heb gewoon goede schuilplaatsen
Het is toch zo dat een schuilplaats op level 10 2k van iedere grondstof kan verbergen?
Ik heb nl. 2 schuilplaatsen van lvl 10 en eentje van lvl 6
Heb geen leger meer...quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef jorryt het volgende:
Niks zeggen over je leger, dit forum kan iedereen lezen
Is da niet toegestaan, of is t slim omt niet te doen?quote:Op dinsdag 29 november 2005 21:32 schreef jorryt het volgende:
Niks zeggen over je leger, dit forum kan iedereen lezen
Dus ik dacht, laat ik dat maar ff doenquote:1 schuilplaats lvl 10 is voor galliers wel genoeg op het begin, als poppetjes raad ik Cavalerie aan (je hebt dus een stal nodig)
Raad eens wat er over 3 minuut 50 af is?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:05 schreef ZigoSOS het volgende:
Grondstoffen kan je alleen naar mensen sturen als je een marktplaats hebt
Okay, waarschijnlijk heb ik mijn vraag niet duidelijk gesteld. Hoe je grondstoffen verstuurt snap ik wel; wat ik wil weten is hoe ik mijn account ophefquote:Op donderdag 1 december 2005 12:11 schreef ZigoSOS het volgende:
Via de marktplaats kan je dus die grondstoffen versturen
Highscores en daar op je naam klikken. Daar kun je bij account 'm opheffen.quote:Op donderdag 1 december 2005 12:14 schreef Frollo het volgende:
[..]
Okay, waarschijnlijk heb ik mijn vraag niet duidelijk gesteld. Hoe je grondstoffen verstuurt snap ik wel; wat ik wil weten is hoe ik mijn account ophef
Zo'n ramp is dat toch ook weer niet?quote:Op donderdag 1 december 2005 12:13 schreef ZigoSOS het volgende:
Oops...![]()
Heb per ongeluk nu voor de tweede keer een klei veld een level omhoog gedaan in plaats van een bos.![]()
Hout: 60 per uur
Klei: 81 per uur
LICK MEINE ARSCH DU MUTTERFICKER!!11!!11~quote:Op donderdag 1 december 2005 14:53 schreef jorryt het volgende:
OMFG
--
Vaganer schreef:
hallo
ich wollte fragen ob ich in deine ally kann?
--
3x raden wat ik antwoordde
DaDaanquote:Op donderdag 1 december 2005 12:26 schreef Frollo het volgende:
LostFormat, er is wat naar je onderweg
Maniack28, jouw portie komt ook, moet nog ff mijn markplaats upgraden
ZigoSOS, wat is je ingame nick?
quote:Op donderdag 1 december 2005 14:56 schreef LostFormat het volgende:
[..]
LICK MEINE ARSCH DU MUTTERFICKER!!11!!11~
Dat?
quote:Productie:
Hout: 110 per uur
Klei: 110 per uur
IJzer: 88 per uur
Graan: 32 per uur
quote:Hout: 132 per uur
Klei: 132 per uur
IJzer: 132 per uur
Graan: 57 per uur
Half drie pasquote:Op donderdag 1 december 2005 15:39 schreef Frollo het volgende:
Tyfus wat duurt dat lang zeg!
LostFormat, jij krijgt je spulletjes om 23.18 vanavond, en maniack28 pas om half drie
Morgenochtend, als m'n handelaren terug zijn, stuur ik datgene wat nog niet gestolen is naar ZigoSOS en dan is het schluss met Travian wat mij betreft
En hij is ook nog lid van de SINT alliantiequote:beste Pjotr,
Sint loopt je dorpje heus niet voorbij
en brengt je graan en enkele brokken klei
want in deze barre winterse tijden
wordt het vast moeilijk om oorlogen te vermijden
en daarom voor de strijd die komen gaat
deze grondstoffen voor een extra soldaat
Sint alliantie is een rename van OLDER. Tijdelijke grap.quote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
Lol, kijk wat ik krijg van die gast waarmee ik een persoonlijke NAV heb:
[..]
En hij is ook nog lid van de SINT alliantie![]()
Heb 50 klei en 50 graan gekregen
hij's wel creatief zegquote:Op donderdag 1 december 2005 22:11 schreef DeHovenier het volgende:
Lol, kijk wat ik krijg van die gast waarmee ik een persoonlijke NAV heb:
[..]
En hij is ook nog lid van de SINT alliantie![]()
Heb 50 klei en 50 graan gekregen
quote:Hout: 445 per uur
Klei: 445 per uur
IJzer: 400 per uur
Graan: 222 per uur
'Deze speler DaDaan bestaat niet!'quote:
Uitgespeeld met Morrowind?quote:Op vrijdag 2 december 2005 09:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik request ook een inviteIngame name: Moredhel
Wederom bedankt!quote:Op vrijdag 2 december 2005 17:22 schreef Frollo het volgende:
Sorry, jorryt en DaDaanjr, ik heb al mijn handelaren reeds naar LF gestuurd en heb nu geen grondstoffen meer over om m'n marktplaats te upgraden.
Misschien heb ik in het weekend nog ff tijd maar ik beloof niks
1000 hout onderwegquote:Op zaterdag 3 december 2005 18:51 schreef jorryt het volgende:
De alliance raakt te vol.. Daarom ben ik van plan iemand Fok2 op te laten richten, de lageren gaan dan hiernaartoe zodat ze in een officiėle wachtlijst komen te staan voor Fok!. Zie het niet dat we je niet meer willen, maar de ambassadekosten worden gewoon te hoog.
Als iemand hem wil stichten.. graag
Wat laf van hunquote:Op zaterdag 3 december 2005 22:15 schreef dubidub het volgende:
WoN, zebbies, tharoop's en mijn alliantie is niet meer, afgelopen nacht heeft pia ff 3 graanveldjes van niveau 7 naar 0 geholpen... paar katapultjes![]()
Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zitquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Hoezo speel ik gewoon goed dan? Ik snap niet wat ik goed doe dan
Tsja.... dat is niet zo moeilijk... ik sta op met internet en ga naar bed met internetquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zit
check de gebouwenboomquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef maniack28 het volgende:
En btw, hoe hoog moet mn Academie zijn voor ik mooie paardjes kan maken? Ik kan nu alleen maar padvinders uitvinden
Laat maar, mn stal moet niveau 5 zijn
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelenquote:Op zondag 4 december 2005 18:28 schreef maniack28 het volgende:
en btw... waarom zijn er uberhaupt mensen met een populatie lager dan 100? Ik speel 2 weken en ik zit op 100
Zeker wel, ik zie mensen staan zoals Supamario die blijft maar op 45 staanquote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelen![]()
Residentie is goedkoper, je kan daarmee een nieuw dorp oprichten als hij in lvl 10 of 20 zit (dus ergens daar tussen niet) en hij levert weinig cultuurpunten (nodig voor nieuwe dorpen)quote:Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef LostFormat het volgende:
Hier ook nog maar eens m'n vraag: Residentie of paleis? Wat zijn precies de voor en nadelen van beide? En wat zou dus de beste keuze zijn?
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527quote:Op zondag 4 december 2005 19:59 schreef LostFormat het volgende:
Ik las ook al zoiets over cultuurpunten op het forum van travian. Maar dat speelt in de NL versie helemaal nog niet toch? Wat houdt het precies in?
Thanks, helder. Paleis dan maar.quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527
Heb je al een ambassade? Hoeveel inwoners heb je?quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik de fok! alliantie joinen? Of moet ik dan iets speciaals doen?
Leuk spelletje jongens.
Je hebt sowieso een ambassade nodig. En je kan waarschijnlijk gewoon terecht bij fok2 dan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Laat maar.
Ik ga straks ambassade proberen te bouwen.
Heb nu maar pop: 4, maar net een minuutje bezig
Voor "insiders" is het voor meer dan 100 inwoners, als er nu nog outsiders willen joinnen moet hun populatie boven het gemiddelde zitten voor Fok! (1)quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef LostFormat het volgende:
Fok1 is voor meer dan 100 inwoners.
vraag Mavius ingame voor een invite (zeg gewoon dat je van het forum bent enz)quote:
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef sk888er het volgende:
En je kunt met je wapensmit de wapens van je soldaten upgraden waardoor ze een hoger level krijgen
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armoryquote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?
Yepquote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef Zebbie het volgende:
Zijn er hier mensen die ook op s3 spelen?
Oftewel je kan beter gewoon meer units maken dan upgraden, tenzij je echt resources overhebt.. Dat duurt nog wel effe...quote:Op maandag 5 december 2005 11:09 schreef sk888er het volgende:
[..]
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armory
trade post in .com volgens mij> je handelaren kunnen meer dragen: reqs hoofdgebouw 20 market 20quote:Op maandag 5 december 2005 09:53 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Wasda? Die beschrijvingen van de gebouwen klopt voor geen zak op het eind...
Dat ziet er smeuig uit.quote:Productie van dit dorp: 102 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 102 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2980 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pnedquote:Productie van dit dorp: 147 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 147 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 4613 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pwndquote:Je dorpen hebben 10148 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
quote:Je dorpen hebben 1666 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Alleen dan moet hij nog naar lvl 10... lukt me noooitquote:Productie van dit dorp: 98 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 98 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2158 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Jij hebt je ambassadequote:
Ghčhčquote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef LostFormat het volgende:
Jongens, ik wilde er echt geen 'meet hier je lul'-wedstrijdje er van maken. Ik was alleen maar blij dat ik eindelijk snapte waar ik die cultuurpunten vandaan haal en kon bekijken.
Zoals ik het begrijp is het nu nog lang niet van belang maar later in het spel gaat het pas meespelen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
GhčhčIk snap alleen nog niet hoe je die krijgt en wat je der nogmeer mee kan doen maar okej.. Iemand uitleg...?
![]()
Mag ik vragen wat voor programma dat is?quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
check de gebouwenboom
[afbeelding]
Hier moet alles op staan en anders kom je het ook op het travianforum wel tegen
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.quote:Graanveld Niveau 6
Ąl het graan voor de bevolking wordt hier geproduceerd. Door het niveau te verhogen wordt de productie ook verhoogd.
Productie op het moment: 50 per uur
Productie op niveau 7: 70 per uur
Kosten voor volgend level 7:
1520 | 1950 | 1520 | 435 | 1 | 1:45:10
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.
Dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets van![]()
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Ook niet. Jij focust op zo snel mogelijk nieuwe gebouwen neerzetten. Mijn focus ligt op uitbreiding van de resourcevelden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?
Mwoah, als ik jouw lijstje van gebouwen zie dan heb jij meer dan dat ik nu heb en ik heb 60/70 inwoners meer... Op hoeveel staan je velden dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Nee, ik heb eerst gefocused op velden, nu gebouwen, zodra ik wat ridders heb ga ik voor de velden weer
Hehe. Ik was degene die ontdekte dat machiel weinig verdediging meer had staan, maar mijn troepen waren weg. Hij is gisteren volledig leeggehaaldquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef jorryt het volgende:
Motrax viel machiel aan ZAFT - Fok! 06.12.05 11:23
lurker
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Motrax het volgende:
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.
Er heeft iemand zitten berekenen dat vanaf 5 levels 5 graan een lvl 1 Korenmolen rendabel is. Hogere lvls weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.
Vanaf hoofdgebouw lvl 10 kan je gebouwen verwijderen. Wel per lvl, dus een lvl 10 gebouw moet je 10x de opdracht geven om te verwijderen, heel irritant.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef maniack28 het volgende:
Kan je btw ook bouwen verwijderen? En is er plek genoeg om van alles 1 neer te zetten?
Overmorgen zit hij op 100+ popquote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef jorryt het volgende:
netjes, in Fok2 is nog plaats voor hem
Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook meequote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaa, waarom rush je hem omhoogRush mij dan ook ff omhoog
Maviusquote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Dark_Killah het volgende:
5593. Dark_Killah - 23 1
Wie moest ik nou msgen voor fok2?
Ah ok, dan ist goedquote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook mee
Chunthekiller van het dorp THE ONE AND ONLY, bijna buurman van mij... kwam aanzetten met 20 leggionairs en 1 imperatoris paardje..quote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef jorryt het volgende:
Door wie? Dan vallen we die eens ffkes aan
Een programmatje geschreven door iemand uit WoN (onze oude clan) zodat je van daaruit veel sneller kan navigeren, en met elkaar kan chattenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef Motrax het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor programma dat is?
Edit:
-verhaal-
Oewquote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef jorryt het volgende:
alle veldjes naar 6 ?
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef Platina het volgende:
Alle veldjes naar 9 \o/
ga ik doen thnx voor de tipquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Motrax het volgende:
[..]
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.
Zorg er gewoon voor dat er niks bij je te halen valt. Dus schuilplaatsen bouwen en je resources laag houden door het zo snel mogelijk uit te geven.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:51 schreef Demonikaan het volgende:
Nu is er weer een andere gast die me constant blijft aanvallen, namelijk TOOL town van de alliantie SD. Is er iemand die me kan helpen hiermee oid?
Overloperquote:Op maandag 12 december 2005 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben dan ook al weer met een ander webbased spel begonnen:
http://www.torncity.com/register.php?XID=206055![]()
Wat is dat dan voor spel?quote:Op maandag 12 december 2005 18:15 schreef LostFormat het volgende:
Ik ben dan ook al weer met een ander webbased spel begonnen:
http://www.torncity.com/register.php?XID=206055![]()
Soort omerta maar dan uitgebreider bijv ook met banen, huisdieren, opleidingen. Ben net begonnen maar is tot nu toe best okay.quote:
Als jullie het zo saai vinden, dan wilt ZAFT vast wel wat leven in de brouwerij brengenquote:Op maandag 12 december 2005 18:06 schreef DeHovenier het volgende:
Zelfde voor mij
Vind travian niet zo leuk meer
De alli heeft nu precies 6666 punten
Wat de neuk is een NAV?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:20 schreef jorryt het volgende:
Gaan we trouwens nog een NAV ofzo tussen GoT en Fok! sluiten?
Check http://www.darkthrone.com . Het is een mmorpg waarbij je je eigen ras kunt bepalen. Door de inzet mijnwerkers krijg per half uur een x bedrag waarvan je weer wapens kunt kopen zodat je sterker wordt.quote:
Een soort Kings of Chaos dus?quote:Op woensdag 14 december 2005 20:55 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Check http://www.darkthrone.com . Het is een mmorpg waarbij je je eigen ras kunt bepalen. Door de inzet mijnwerkers krijg per half uur een x bedrag waarvan je weer wapens kunt kopen zodat je sterker wordt.
Bovenstaande is wel heel kort beschreven, mischien dat ik binnenkort een Darkthrone topic ga maken maar daar heb ik even tijd voor nodig. Zit nu met een verhuizing ed..
Dat kan niet.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:42 schreef Dark_Killah het volgende:En dan als ik alles vol heb een paleisje en een residentie bouwen
Wat moet ik hiermee?quote:rients 14.12.05
geen onderwerp 20:30:39
Hallo jullie aliantie heeft kort geleden een NAV gesloten met aliantie zuplap en ik ben een bekende van alliantie zuplap ik heb zelfs in hun aliantie gezeten en nu wou ik vragen of jij en de rest van jullie aliantie,bastet van aliantie oma willen aanvallen want die zijn in oorlog met aliantie zuplap. Ik ken nickpunk uit jullie aliantie ook wel.
bij voorbaat bedankt voor het aanvallen
groeten,
een vriend van aliantie zuplap
Klopt ja. Persoonlijk vind ik Darkthrone leuker.quote:Op woensdag 14 december 2005 21:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een soort Kings of Chaos dus?
Whehehe, sorry hoor. Zal ik je anders gewoon wat grondstoffen sturen?quote:Op woensdag 14 december 2005 15:12 schreef Motrax het volgende:
Wil Machiel even zijn verdediging verminderen120 Praetorianen is toch teveel van het goede
t/m level 10 en dan heb je er ook nog speciale gebouwen voor.quote:Op donderdag 15 december 2005 07:54 schreef Silver_Shark het volgende:
hoe hoog kan je je resourch velden hebben ik heb bijna alles lvl 5
Wat is je ingame nick dan?quote:Op donderdag 15 december 2005 20:49 schreef wc-eend het volgende:
Jorryt kan jij ROG1ER van het dorp Rogieropolis (89|-3) niet eens aanpakken voor mehij blijft me aanvallen..
Zie het als een complimentquote:Op donderdag 15 december 2005 07:42 schreef Torath het volgende:
[..]
Whehehe, sorry hoor. Zal ik je anders gewoon wat grondstoffen sturen?![]()
* Torath maakt snel ook een scout
anders lees je je post van 12 uur terug ff :pquote:
Hoe zit dit?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
Nogsteeds negere...?quote:rients
sorry dat je wordt belaagd met berichtjes van mij ik doe dit zelf want iemand heeft mijn naam overgenomen en nu zit ik er zelf weer in maar ik wil nog wel in jullie alliantie want dan kan ik de alliantie zuplap uitroeien dat zijn mijn maten niet dat denken ze dan. het klopt wel dat nickpunk een vriend van me mij is. dat klopt alvast bedankt.
Like I give a rat's assquote:Azubah 16.12.05
Aanval 21:58:09
OK, of wel stuur je mij binnen de dag het vijfvoud aan grondstoffen terug dat je van mij gestolen hebt, ofwel kom ik eens huis houden met mijn leger in jouw kamp. Mss ondertss ook ff je barak enzo plat gooien, kwestie dat dit in de toekomst niet meer gebeurd...
Keuze is aan jou. Je hebt 24u en tijd tikt...
En waarom zou ik hem niet mogen aanvallen ?quote:Op vrijdag 16 december 2005 11:55 schreef Demonikaan het volgende:
Hm, ik ben vanochtend aangevallen omdat iemand van fok! Azubah heeft aangevallen :f Het betrof hier PPL. Ik werd hier op aangesproken door de aanvaller maar ik heb al gezegd dat hij diegene er zelf maar op moet aanspreken .
okquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzittenquote:Op zaterdag 17 december 2005 16:04 schreef LostFormat het volgende:
Zeg PPL, als je toch maar half geinterresseerd in het spelletje bent, ga dan eens even wat voorzichter om met zulke hoge gasten. Met zo'n stugge houding forceer je misschien acties waar heel de alliantie nadeel van kan hebben. Misschien interesseert jou dat niet zoveel, ik denk daar anders over.
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:19 schreef DeltaGoodremFan het volgende:
[..]
Mwa, die Azubah is ook wel een aansteller ook hoor. Op zulke berichten zou ik ook niet ingaan. Jammer dat mijn katapulten 26 uur nodig hebben om bij hem te zijn, dus slopen gaat er niet inzitten
Mja uiteraard, maar altijd gelijk geven en voorzichtig zijn maakt het er ook niet spannender op.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
Vandaar dat ik de alliantie verlaten heb.quote:Op zaterdag 17 december 2005 21:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik weet er ook het fijne niet van. Weet ook niet of hij in een hoge alliantie zit of niet maar als alliantieleden van jezelf last hebben van je acties dan vind ik dat je daar wel wat verstandiger mee om mag gaan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |