Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zitquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef maniack28 het volgende:
Hoezo speel ik gewoon goed dan? Ik snap niet wat ik goed doe dan
Tsja.... dat is niet zo moeilijk... ik sta op met internet en ga naar bed met internetquote:Op zondag 4 december 2005 19:42 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Vaak online zijn zodat je grondstoffen optimaal groeien en je voorraad nooit vol zit
check de gebouwenboomquote:Op zondag 4 december 2005 19:43 schreef maniack28 het volgende:
En btw, hoe hoog moet mn Academie zijn voor ik mooie paardjes kan maken? Ik kan nu alleen maar padvinders uitvinden
Laat maar, mn stal moet niveau 5 zijn
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelenquote:Op zondag 4 december 2005 18:28 schreef maniack28 het volgende:
en btw... waarom zijn er uberhaupt mensen met een populatie lager dan 100? Ik speel 2 weken en ik zit op 100
Zeker wel, ik zie mensen staan zoals Supamario die blijft maar op 45 staanquote:Op zondag 4 december 2005 19:52 schreef ZigoSOS het volgende:
[..]
Omdat die het spel nog geen 2 weken spelen![]()
Residentie is goedkoper, je kan daarmee een nieuw dorp oprichten als hij in lvl 10 of 20 zit (dus ergens daar tussen niet) en hij levert weinig cultuurpunten (nodig voor nieuwe dorpen)quote:Op zondag 4 december 2005 19:54 schreef LostFormat het volgende:
Hier ook nog maar eens m'n vraag: Residentie of paleis? Wat zijn precies de voor en nadelen van beide? En wat zou dus de beste keuze zijn?
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527quote:Op zondag 4 december 2005 19:59 schreef LostFormat het volgende:
Ik las ook al zoiets over cultuurpunten op het forum van travian. Maar dat speelt in de NL versie helemaal nog niet toch? Wat houdt het precies in?
Thanks, helder. Paleis dan maar.quote:Op zondag 4 december 2005 20:01 schreef Zebbie het volgende:
[..]
http://forum.travian.nl/viewtopic.php?t=527
Heb je al een ambassade? Hoeveel inwoners heb je?quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef Dark_Killah het volgende:
Kan ik de fok! alliantie joinen? Of moet ik dan iets speciaals doen?
Leuk spelletje jongens.
Je hebt sowieso een ambassade nodig. En je kan waarschijnlijk gewoon terecht bij fok2 dan.quote:Op zondag 4 december 2005 20:14 schreef Dark_Killah het volgende:
Laat maar.
Ik ga straks ambassade proberen te bouwen.
Heb nu maar pop: 4, maar net een minuutje bezig
Voor "insiders" is het voor meer dan 100 inwoners, als er nu nog outsiders willen joinnen moet hun populatie boven het gemiddelde zitten voor Fok! (1)quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef LostFormat het volgende:
Fok1 is voor meer dan 100 inwoners.
vraag Mavius ingame voor een invite (zeg gewoon dat je van het forum bent enz)quote:
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?quote:Op maandag 5 december 2005 10:52 schreef sk888er het volgende:
En je kunt met je wapensmit de wapens van je soldaten upgraden waardoor ze een hoger level krijgen
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armoryquote:Op maandag 5 december 2005 10:54 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar wat houdt dat hoger level dan precies is? En bovenal is het de investering waard?
Yepquote:Op zondag 4 december 2005 21:14 schreef Zebbie het volgende:
Zijn er hier mensen die ook op s3 spelen?
Oftewel je kan beter gewoon meer units maken dan upgraden, tenzij je echt resources overhebt.. Dat duurt nog wel effe...quote:Op maandag 5 december 2005 11:09 schreef sk888er het volgende:
[..]
http://forum.travian.com/viewtopic.php?t=4064&highlight=armory
trade post in .com volgens mij> je handelaren kunnen meer dragen: reqs hoofdgebouw 20 market 20quote:Op maandag 5 december 2005 09:53 schreef LostFormat het volgende:
[afbeelding]
Wasda? Die beschrijvingen van de gebouwen klopt voor geen zak op het eind...
Dat ziet er smeuig uit.quote:Productie van dit dorp: 102 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 102 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2980 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pnedquote:Productie van dit dorp: 147 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 147 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 4613 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Pwndquote:Je dorpen hebben 10148 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
quote:Je dorpen hebben 1666 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Alleen dan moet hij nog naar lvl 10... lukt me noooitquote:Productie van dit dorp: 98 Cultuur punten per dag
Productie van alle dorpen: 98 Cultuur punten per dag
Je dorpen hebben 2158 punten geproduceerd. Om een nieuw dorp op te richten heb je 2000 punten nodig.
Jij hebt je ambassadequote:
Ghèhèquote:Op maandag 5 december 2005 23:41 schreef LostFormat het volgende:
Jongens, ik wilde er echt geen 'meet hier je lul'-wedstrijdje er van maken. Ik was alleen maar blij dat ik eindelijk snapte waar ik die cultuurpunten vandaan haal en kon bekijken.
Zoals ik het begrijp is het nu nog lang niet van belang maar later in het spel gaat het pas meespelen.quote:Op maandag 5 december 2005 23:59 schreef GorgeousRose het volgende:
[..]
GhèhèIk snap alleen nog niet hoe je die krijgt en wat je der nogmeer mee kan doen maar okej.. Iemand uitleg...?
![]()
Mag ik vragen wat voor programma dat is?quote:Op zondag 4 december 2005 19:47 schreef Zebbie het volgende:
[..]
check de gebouwenboom
[afbeelding]
Hier moet alles op staan en anders kom je het ook op het travianforum wel tegen
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.quote:Graanveld Niveau 6
Àl het graan voor de bevolking wordt hier geproduceerd. Door het niveau te verhogen wordt de productie ook verhoogd.
Productie op het moment: 50 per uur
Productie op niveau 7: 70 per uur
Kosten voor volgend level 7:
1520 | 1950 | 1520 | 435 | 1 | 1:45:10
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets vanquote:Op dinsdag 6 december 2005 13:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Die kosten beginnen een beetje de pan uit te rijzen.
Dat doe ik dus.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:34 schreef sk888er het volgende:
[..]
Ja maar als je alle velden van 1 soort geleidelijk omhoog laat gaan dan merk je der niets van![]()
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Ook niet. Jij focust op zo snel mogelijk nieuwe gebouwen neerzetten. Mijn focus ligt op uitbreiding van de resourcevelden.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:54 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Misschien heb je relatief gezien te weinig velden? Dus teveel gebouwen die graan slurpen?
Mwoah, als ik jouw lijstje van gebouwen zie dan heb jij meer dan dat ik nu heb en ik heb 60/70 inwoners meer... Op hoeveel staan je velden dan?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:10 schreef maniack28 het volgende:
Nee, ik heb eerst gefocused op velden, nu gebouwen, zodra ik wat ridders heb ga ik voor de velden weer
Hehe. Ik was degene die ontdekte dat machiel weinig verdediging meer had staan, maar mijn troepen waren weg. Hij is gisteren volledig leeggehaaldquote:Op dinsdag 6 december 2005 12:18 schreef jorryt het volgende:
Motrax viel machiel aan ZAFT - Fok! 06.12.05 11:23
lurker
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:41 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat doe ik dus.
Al m'n graan zit op 6 en er moet er nu dus een naar 7.
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:02 schreef Motrax het volgende:
Als je een Korenmolen bouwt krijg je 5% extra over je bruto graanproductie. Dat tikt toch wel aardig aan.
Er heeft iemand zitten berekenen dat vanaf 5 levels 5 graan een lvl 1 Korenmolen rendabel is. Hogere lvls weet ik niet.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:07 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nja, het tikt wel aan maar ik denk dat dat pas echt wat zoden aan de dijk zet als je wat hoger zit met je velden.. Maar je hebt wel gelijk, ik heb zowat geen keuze meer.
Vanaf hoofdgebouw lvl 10 kan je gebouwen verwijderen. Wel per lvl, dus een lvl 10 gebouw moet je 10x de opdracht geven om te verwijderen, heel irritant.quote:Op dinsdag 6 december 2005 15:10 schreef maniack28 het volgende:
Kan je btw ook bouwen verwijderen? En is er plek genoeg om van alles 1 neer te zetten?
Overmorgen zit hij op 100+ popquote:Op woensdag 7 december 2005 15:08 schreef jorryt het volgende:
netjes, in Fok2 is nog plaats voor hem
Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook meequote:Op donderdag 8 december 2005 10:01 schreef maniack28 het volgende:
Jaaaa, waarom rush je hem omhoogRush mij dan ook ff omhoog
Maviusquote:Op donderdag 8 december 2005 17:36 schreef Dark_Killah het volgende:
5593. Dark_Killah - 23 1
Wie moest ik nou msgen voor fok2?
Ah ok, dan ist goedquote:Op donderdag 8 december 2005 16:26 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Hij is plat gegooit door PIA, maar nu steunt PIA zijn nieuwe dorp opeens, het is gaar maar waar. Ik help em ook mee
Chunthekiller van het dorp THE ONE AND ONLY, bijna buurman van mij... kwam aanzetten met 20 leggionairs en 1 imperatoris paardje..quote:Op donderdag 8 december 2005 18:26 schreef jorryt het volgende:
Door wie? Dan vallen we die eens ffkes aan
Een programmatje geschreven door iemand uit WoN (onze oude clan) zodat je van daaruit veel sneller kan navigeren, en met elkaar kan chattenquote:Op dinsdag 6 december 2005 11:19 schreef Motrax het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat voor programma dat is?
Edit:
-verhaal-
Oewquote:Op donderdag 8 december 2005 22:31 schreef jorryt het volgende:
alle veldjes naar 6 ?
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:55 schreef Platina het volgende:
Alle veldjes naar 9 \o/
ga ik doen thnx voor de tipquote:Op vrijdag 9 december 2005 16:53 schreef Motrax het volgende:
[..]
Maak dan eerst een overstap van lvl 8 naar 1x lvl 9 en dan lvl 10 als dat mogelijk is. Dan kan je secundaire industrien bouwen die veel opleveren, maar weinig kosten. Ik heb vannacht even een lvl 1 tot en met 3 Ijzersmederij gebouwd, +15% ijzer. Dat tikt wel aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |