quote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi
Nog wat leuks/spannends gemist vandaag![]()
Nee hoor meid, het was weer saaiheid troef.quote:Op zondag 27 november 2005 21:20 schreef Snaptnix het volgende:
Hoi hoi
Nog wat leuks/spannends gemist vandaag![]()
Nog niet helemaal duidelijk... maar het is niet leuk...quote:Op zondag 27 november 2005 21:25 schreef Kaleddis het volgende:
Heeft iemand het gesmies tussen Joost en Naat kunnen horen ? Wat is er in de DBK gezegd ?
Zal wel opstokerij zijn van BB, misschien laten ze de bewoners iets lezen van roddelsessies etc. net zoiets als toen met die TV en al die quotes van de bewoners denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef F4iTH het volgende:
Ok nu ben ik echt nieuwsgierig waar het over gaat in de DBK!
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist hebquote:Op zondag 27 november 2005 21:24 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee hoor meid, het was weer saaiheid troef.
Het enige boeiends vond ik het gesprek tussen Ingrid en Lieske in de jacuzzi, Lieske vertelde aan Ingrid hioe het was gegaan met de discussie. Lieske vertelde daar redelijk objectief hoe dat was verlopen en maakte haar rol niet mooier. Ingrid liet niet blijke dat ze alles had gevolgd en stelde goeie vragen.
yes, Rob doe es spreekkkamer herinrichtenquote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist heb![]()
Geloof nooit dat Ingrid het lang voor zich kan houden, denk nog steeds dat die zichzelf vrij snel gaat verlullen. Hoop 't niet.
Dat dacht ik dus eerst ook, maar als ik zie hoe ze het nu doet, denk ik dat ze het wel gaat volhouden. Ze doet het toch heel slim. Ook tijdens een gesprek met rob wist ze hele goeie vragen te stellen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:27 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Goh wat jammer dan weer dat ik al die actie gemist heb![]()
Geloof nooit dat Ingrid het lang voor zich kan houden, denk nog steeds dat die zichzelf vrij snel gaat verlullen. Hoop 't niet.
OPstokerij... oe leuk.quote:Op zondag 27 november 2005 21:26 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zal wel opstokerij zijn van BB, misschien laten ze de bewoners iets lezen van roddelsessies etc. net zoiets als toen met die TV en al die quotes van de bewoners denk ik
Hoop 't Ingrid is aardig geklommen op mijn populariteitsladder. Of de rest eraf gedonderd, maar net hoe je het wil bekijken natuurlijk. Gun het haar wel om de finale te halen.quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef cuall het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus eerst ook, maar als ik zie hoe ze het nu doet, denk ik dat ze het wel gaat volhouden. Ze doet het toch heel slim. Ook tijdens een gesprek met rob wist ze hele goeie vragen te stellen.
Misschien is ze toch slimmer dan wij dachten![]()
zo kan die tussen spoilertagsquote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
Hahaha die leuke Joost toch!![]()
![]()
[afbeelding]
zijn de nominaties nou nog niet bekend?quote:Op zondag 27 november 2005 21:31 schreef F4iTH het volgende:
Misschien krijgt iedereen de kans om iemand van de bank af te halen en degene met de meeste stemmen komt er ook daadwerkelijk af?
Adblock installeren, dan klik je hem met 1 muisklik voorgoed uit je beeldquote:
Niet dat ik weet.quote:Op zondag 27 november 2005 21:32 schreef Wup het volgende:
[..]
zijn de nominaties nou nog niet bekend?
Zie je pas maandag of dinsdag op de reguliere uitzending ben ik bangquote:Op zondag 27 november 2005 21:38 schreef Kaleddis het volgende:
Rob was wel lang weg....
En ik wil het ook weeetttuuhhhh. Van alle vage aanwijzingen wordt je ook niet veel wijzer.
Als de laatste geweest is mogen ze er waarschijnlijk wel over praten.quote:Op zondag 27 november 2005 21:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zie je pas maandag of dinsdag op de reguliere uitzending ben ik bang
Gatver.quote:Op zondag 27 november 2005 21:30 schreef Gert het volgende:
Hahaha die leuke Joost toch!![]()
![]()
[afbeelding]
Ik hoop het echtquote:Op zondag 27 november 2005 21:40 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Als de laatste geweest is mogen ze er waarschijnlijk wel over praten.![]()
ik snap dit niet helemaal?quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef F4iTH het volgende:
Joost had Lieske voor Dido en Roel verwacht en vindt het maar raar dat dat niet gebeurde. Zou het dan toch over Roel&Dido gaan? Aangezien hij ook zei dat Lieske&Rob het evt. wel leuk zullen vinden (degene die het meest zeuren over de relatie)?
Denk wat het ook is dat BB dit niet meer voor elkaar krijgt, de groep is te hechtquote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef riri het volgende:
ze zijn te aardig
big brother wil herrie in de keet zegt Joost
Nee ik zat er weer eens naast. Ik ga niet meer speculerenquote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef riri het volgende:
ze zijn te aardig
big brother wil herrie in de keet zegt Joost
Ingrid is alweer terugquote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Linda moeten terug.
Hij wilde ff snel een act doen voor de anderen... maar voordat die dat kon doen, werd hij de dbk ingeroepen... en daarna de restquote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
wat de neuk doet die Jostie nu weer?? Ik hoop voor hem dat dit een zwaar verplichte opdracht is... je gaat toch niet vrijwillig zo rond lopen.....
En Ralphquote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Linda moeten terug.
quote:
ja goeie,zou heel goed kunnen denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vermoed dat ze over 1 of 2 dingen opheldering mogen vragen, maar dat mag niet over geheime opdrachten gaan ofzo.
Ja, die zorgde altijd voor spektakel.quote:
Ga je anderen meppen om je eigen blunders ?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die zorgde altijd voor spektakel.
Nee, ik sloeg mezelf.quote:Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga je anderen meppen om je eigen blunders ?![]()
![]()
Waarom zeggen ze dan dat het voor Roel een makkie is?quote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vermoed dat ze over 1 of 2 dingen opheldering mogen vragen, maar dat mag niet over geheime opdrachten gaan ofzo.
Die heb ik gemist!quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb toch erg gelachen om de plantjesactie.
Besloot met z'n dronken kop middenin de nacht om de plantjes in het huis water te geven. In de douche enzo. Hilarisch.quote:
Maar eens zoeken welke uitzending dat was.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Besloot met z'n dronken kop middenin de nacht om de plantjes in het huis water te geven. In de douche enzo. Hilarisch.
Dat had je wel leuk gevonden maar nee die zit nog in de DBKquote:
Nee, eens een keer niet. Hij zit in de dbk...quote:
Oww. Heb daarstraks een beetje zitten neuzen in het archief.quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had nog wel een hintje in m'n mailbox verwacht, trouwens.
Reken maar dat ze Roel straks er over gaat uithoren...quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef melke het volgende:
Ze weet het gewoon nog steeds niet! Gooi ff een dvdtje in de speler en laat hen de beelden zien!
Erg laf dat niemand de waarheid durfde te vertellen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Gert het volgende:
Dido: "Is er meer gebeurd tussen Linda en Roel dan alleen zoenen dan?"
quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef melke het volgende:
Ze weet het gewoon nog steeds niet! Gooi ff een dvdtje in de speler en laat hen de beelden zien!
Handjevol als in...?quote:Op zondag 27 november 2005 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oww. Heb daarstraks een beetje zitten neuzen in het archief.
Alsof ik niks beters te doen had![]()
En kwam een handjevol postjes van mezelf tegen. Viel me nog mee, maar verder niet voor herhaling vatbaar.
Dat zal ze zeker doen, alleen verwacht ik niet dat roel de waarheid vertelt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Reken maar dat ze Roel straks er over gaat uithoren...
Alsof hij dat zou vertellen. Een aantal bewoners weten er wel van. Weet niet wiequote:Op zondag 27 november 2005 22:01 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Reken maar dat ze Roel straks er over gaat uithoren...
Wil je een aantal?! Als in 'bitter weinig'.quote:
beetje laat misschien: en ik maar bellen op dat nummer om Menno in het huis te houden, terwijl ik vermoedelijk onbewust al aan het bellen was om Rob of all people in het huis te houden, bandje met stem van Menno was nml al 2 uur voor de live-uitzending vervangen door een onbekende stem die alleen bedankte voor de stem maar niet meer vermeldde waarvoor ik had gebeld.. wist ik veel...quote:Op zondag 27 november 2005 14:29 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet.
Want de lijnen waren al gesloten toen de live uitzending begon.
En toen kwam de vraag rob blijven ja of nee. (51-49)
Lekker dingquote:
Wel erg vreemd je stemt op menno en krijgt een vaag bandje te horen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef Giggio het volgende:
[..]
beetje laat misschien: en ik maar bellen op dat nummer om Menno in het huis te houden, terwijl ik vermoedelijk onbewust al aan het bellen was om Rob of all people in het huis te houden, bandje met stem van Menno was nml al 2 uur voor de live-uitzending vervangen door een onbekende stem die alleen bedankte voor de stem maar niet meer vermeldde waarvoor ik had gebeld.. wist ik veel...
het is dus allemaal MIJN schuld dat Rob nog in het huis zit... maar nu is het KLAAR!
GNA GNA GNA.. mis Chantalleke....snif snif snotter (ben ook nog eens verkouden)
Ik wil een precies aantal.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef Wickedangel het volgende:
Wil je een aantal?! Als in 'bitter weinig'.
Zeg dan even wie je bent, dan geef ik je zo alle topics waarin je gepost hebt.quote:Ik heb gezocht in wat topics waarvan ik dacht dat ik erin had gepost, maar mijn geheugen is niet zo best, dus een hoop gescroll, tegen rsi aanHeb het opgegeven.
ik vind het maarquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Gert het volgende:
Nou de Joost-show gaat beginnen hoor.
Dat wordt weer lachen hahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
Het is drie jaar geleden, ik vind het wel goed. Iig bedanktquote:Op zondag 27 november 2005 22:11 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zeg dan even wie je bent, dan geef ik je zo alle topics waarin je gepost hebt.
Wèèèh! Wat ben jij streng.quote:Op zondag 27 november 2005 22:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het is drie jaar geleden, ik vind het wel goed. Iig bedankt![]()
ja dat was ik en heb daar BB een mail over gestuurd: antwoord van Hummie of iemand van BB: HOMAAR!!!quote:Op zondag 27 november 2005 14:56 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik had gelezen dat iemand van hier wilde stemmen op Menno NA 19:00 en toen kreeg hij al een andere stem dan die van Menno, dus dat zou inhouden dat de telling VOOR Rob al om 19:00 is begonnen ipv om 20:30
Zichzelf belachelijk makenquote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef melke het volgende:
Waar is Joost eigenlijk mee bezig?
Waar Dido al dronken in lag.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Besloot met z'n dronken kop middenin de nacht om de plantjes in het huis water te geven. In de douche enzo.
Ow jaquote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar Dido al dronken in lag.
[afbeelding]
Het leukste moment van BB5 tot nu toe.quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan ben je vast stoer.quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het leukste moment van BB5 tot nu toe.
Ik lig anders ook dubbel om wat er momenteel in het huis gebeurt.quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?quote:Op zondag 27 november 2005 22:17 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Dido! Dido! Geef de plantjes water!"quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Nee het is nooit uitgezondenquote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?
Als het erin zat...
Plus Roel die in bed wou pissen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Plus het exitdinertje waar iedere huichelaar in tranen uitbarstte. Behalve Ralph natuurlijk.
De foto van daarnet is op 17 september op mijn harde schijf beland.quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Arcee het volgende:
[..]
Weet je nog in welke uitzending dat zat?
Als het erin zat...
Hihi je bent al helemaal in kerstsfeer Anzjie, leuk hoorquote:Op zondag 27 november 2005 22:21 schreef Anzjie het volgende:
Waar hebben ze deze debielen vandaan gehaald zeg![]()
in de reguliere uitzending weet ik niet, maar het zat wel bij de favorieten top 3 in de internetuitzendingquote:
Ow jaquote:Op zondag 27 november 2005 22:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Plus Roel die in bed wou pissen.
En eerst even de dekens opzij deed.
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef Wup het volgende:
acteerlessen van Rob?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef melke het volgende:
Drama!!!!
Daar heb ik nu al die tijd opgewachtquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
Ha ha Dido komt eindelijk achter het handje helpen van Linda![]()
quote:
Dat heb ik even gemist. Wat werd er gezegd?quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
na twee maanden en iedereen wist er van behalve Didoquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
ach deze lammelingen kennende: gooi maar in de volle doofpot.. we hebben het er niet meer over... alles pais en vree... als ik maar win GNA GNA GNA GNAquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef cuall het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat werd er gezegd?
Ik was namelijk op zoek naar een filmpje van die douche-scene.
PC Eend had een compilatie gemaakt waar o.a. die scene op staat.
Is wel 40MB. Staat hier.
Nou ja hij kon er nu toch echt niet onder uit komen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Schamel pluspuntje voor Roel
Roel baalt, hij had allang in de gaten dat Dido nog geheel onwetend was en had volgens mij de stille hoop dat ze het niet te weten zou komen.quote:
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te wetenquote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij zal het niet 123 veel effect hebben en blijft de relatie tussen Dido en Roel gewoon actief
Idd, maar heel verontwaardigd is ze (nog) niet, maar ze is duidelijk not amusedquote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef F4iTH het volgende:
Dido doe niet zo irritant. Je had toen NIKS met Roel. Zij wil weer eens aandacht hoor.
Dat is opzekerquote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te weten
Die file is brak, loopt niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat werd er gezegd?
Ik was namelijk op zoek naar een filmpje van die douche-scene.
PC Eend had een compilatie gemaakt waar o.a. die scene op staat.
Is wel 40MB. Staat hier.
denk het ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te weten
Het leuke is dat iedereen het wist behalve Dido.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Minouishere het volgende:
Dit is genieten !!!
Als je het echt graag nog wilt zien, dan kun je bij PC Eend misschien nog wat materiaal scoren.quote:
Idd, zoiets, zal echt morgen weer over zijnquote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
En nu gaat ze weer even ik ben moeilijk te krijgen spelen en over een paar dagen zitten ze weer saampjes knus te doen![]()
![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Een ruziende Roel en Dido is toch veel leuker dan een kleffe Roel en Dido! Of ligt dat aan mij?
Ja veel leuker!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Een ruziende Roel en Dido is toch veel leuker dan een kleffe Roel en Dido! Of ligt dat aan mij?
Duo Domme Dozen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Wist Nathalie er dan ook niets van?
Geen idee eigenlijk, Rob wel volgens mijquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Inderdaad nog niet maar dat komt nog wel hoor. Zij is nu te pissed om het te laten merken. Of Roel moet weer met een gesprek aan komen zetten. Wat zij mijns inziens niet waard is. Roel heeft immers niets verkeerds gedaan, hij liet zich een avondje gaan met Linda toen hij nog niks met Dido had en dat hij het nu eerlijk vertelt pleit alleen voor hem.quote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, maar heel verontwaardigd is ze (nog) niet, maar ze is duidelijk not amused
ruziende roel en dido is leuk maar ik weet zeker dan het morgen weer voorbij is.quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiligerquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
Joost, Ingrid en Lieske zijn aan het zingen
dat was nep, ze wouden de dbk in.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
Vinden die andere drie nu iets ?
Er staat Op: Ingrid nummer 1
En Lieske is erg lief en dan nog ....... is een hondelul.
Wat schijnheilig!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiliger
Absoluut, mss straks al, dit kan nooit lang ruzie blijvenquote:Op zondag 27 november 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ruziende roel en dido is leuk maar ik weet zeker dan het morgen weer voorbij is.
Ze zijn te verliefd om lang ruzie te maken
Toch vreemd dan, dat Nathalie dat nooit aan Dido heeft verteld.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiliger
Oh ja. Tjongejongejongequote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
echte kleutersquote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
Joost, Ingrid en Lieske zijn aan het zingen
Voor sinterklaas blijkt nu
Ja, die zijn nu pissig dat ze hun niet hebben gevraagd om samen hun schoen te zetten.quote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef melke het volgende:
Zijn die anderen nou pissig dat ze niet mee mogen zingen? Kinderachtig!!!
da's mooiquote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef melke het volgende:
Gezellige sfeer daar in het huis!
Ik wou dat Peter6000 hier was om de exacte afstand te metenquote:
Hoe oud zijn die gasten zeg!quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu pissig dat ze hun niet hebben gevraagd om samen hun schoen te zetten.
OMG nu krijgen we weer dat Roel als een hondje achter haar aan gaat lopen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:42 schreef Minouishere het volgende:
Dido slaapt gezellig bij de meiden vannacht, tja.......
Die woont dus bij ons in de straatquote:Lieske legt ff uit dat aan haar huis vast de pizzeria zit en dat tegenover haar huis de chinees zit en dat ze ook nog eens een MC Donalds in de straat heeft. Maar ze haalt nooit bij één van allen eten af. Ze moet wel op haar figuurtje letten natuurlijk.
Je kan er toch uit jezelf naar toelopen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die zijn nu pissig dat ze hun niet hebben gevraagd om samen hun schoen te zetten.
yep, hij moet weer helemaal overnieuw beginnen, maarja Dido neukt toch niet in het huis en daar is het 'm toch vooral om te doen denk ik......quote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef bunnyma het volgende:
[..]
OMG nu krijgen we weer dat Roel als een hondje achter haar aan gaat lopen.
Neee joh, zij moeten echt wel gevraagd worden. Zij snappen niet dat anderen wel eens plezier kunnen maken zonder hen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
Je kan er toch uit jezelf naar toelopen.
Ze waren eerder op de avond omstebeurd naar de DBK geroepen en net hadden ze teveel hints gegeven over wat daar besproken was denk ikquote:
Ze heeft wel gelijk! Wat houdt het tegen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
Oh die lieske.
Jullie kunnen ook een liedje zingen.
Zemochten allemaal in de DBK een vraag stellen, maar ze mogen niet aan elkaar zeggen welke vraag ze gesteld hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef Arcee het volgende:
Over welke opdracht hebben ze 't?
Hun niet. Zij wel.quote:Op zondag 27 november 2005 22:49 schreef b0ng het volgende:
hun hadden een opdracht waar ze wat aan BB moesten vragen?
quote:Op zondag 27 november 2005 22:46 schreef Arcee het volgende:
Lies heeft een kwakje van Joost in d'r gezicht.
lijkt me dat je zoiets toch samen doet met elkaar....quote:Op zondag 27 november 2005 22:48 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Neee joh, zij moeten echt wel gevraagd worden. Zij snappen niet dat anderen wel eens plezier kunnen maken zonder hen.
Yes, yesquote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Minouishere het volgende:
Oei nou gaat Roel Naat verlinken, da's link zeg !!
Ach, je vergeet het wel eens maar je kan altijd denken leuk en loopt er heen en gaat meezingen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef riri het volgende:
[..]
lijkt me dat je zoiets toch samen doet met elkaar....
Laat dat trio maar eens ruzie krijgen!quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Minouishere het volgende:
Snap dat dan. Als ze wel bij hem slaapt, kan ie het nog goed maken denkt hij.quote:Op zondag 27 november 2005 22:51 schreef melke het volgende:
Roel is alleen maar bezig waar Dido gaat slapen. Eikel
quote:
Simpele wezens die mannen..quote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Snap dat dan. Als ze wel bij hem slaapt, kan ie het nog goed maken denkt hij.
Ik kon 't niet latenquote:Op zondag 27 november 2005 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
En daar hebben we weer een gevalletje beroepsdeformatie.
Hopelijk verteld hij nog ff dat het op de Goedemorgen klootzak morgen wasquote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
de derde hand was toch een andere avond dan het hoerenfeest?
yes, dido denkt nu vertelde Nath nu de waarheid of niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:52 schreef Minouishere het volgende:
Nou ik heb dat echt zelf gehoord, Lieske had het er toen over met Chantal. Nathalie lag toen ook in bed.quote:Op zondag 27 november 2005 22:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Toch vreemd dan, dat Nathalie dat nooit aan Dido heeft verteld.
Ik vraag me echt af of ze het wel wist.
Ja bij het hoerenfeest sliep Roel meteen als een baksteen, half liggend op Linda.quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
hahaha slurfje........quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Dido moet niet zo zeiken dat Linda aan Roels slurfje heeft gezeten.
Een meisje met een beetje eigenwaarde zal daar om zeikenquote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Falco het volgende:
Dido moet niet zo zeiken dat Linda aan Roels slurfje heeft gezeten.
Dat was geen zoenen joh, dat was 'n kusjequote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Dido heeft toch echt met Menno gezoend.
Dat vertelde Menno zelf nog.
Dus zij loog tegen Roel.![]()
Ja, het was later. Ik weet alleen niet of het op een ochtend was of dat Linda 's avonds bij hem in bed kroop.quote:Op zondag 27 november 2005 22:54 schreef Wup het volgende:
Wanneer danquote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Heeft ze toch gelijk in! Ik zou ook pissig zijnquote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef Gert het volgende:
Dido: "Moet je je voorstellen dat ik nu tegen je zeg: o ja ik heb ook nog met Menno gezoend en hij heeft me ook nog gevingerd. Dat zou je zeker wel leuk vinden om te horen."
Dramaqueen!
Het gebeurde nog voordat die hele romance opbloeide, dus het gezeik slaat echt nergens op.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef melke het volgende:
[..]
Heeft ze toch gelijk in! Ik zou ook pissig zijn
Blij nee, maar het werd wel eens tijd dat ze het te horen kreeg!quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
is men hier nou blij dat dido dit zo te horen krijgt?
Er IS geen andere Dido.quote:Op zondag 27 november 2005 22:58 schreef F4iTH het volgende:
Dido je HAD niks met met Roel toen, je wees hem constant af en gaf hem die dag al helemaal geen aandacht. Stomme trut. Ik begon je net een beetje lief te vinden en we krijgen weer die klote-Dido te zien.
ja, er gebeurt nu eindelijk weer iets even niet saaiquote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
Menno schreef anders dat zij hem vol op de bek zoende en erbij zei: "Lekker, nu kan ik dit doen zonder dat je er gevoelens bij krijgt"quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef melke het volgende:
[..]
Dat was geen zoenen joh, dat was 'n kusje
Nou een kus geven en zoenen zijn 2quote:Op zondag 27 november 2005 22:56 schreef bunnyma het volgende:
Ja het was één zoen op de lippen, verder niet.quote:Op zondag 27 november 2005 23:00 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Menno schreef anders dat zij hem vol op de bek zoende en erbij zei: "Lekker, nu kan ik dit doen zonder dat je er gevoelens bij krijgt"
Zij dacht toen dat hij homo was.
Ja, maar ze wisten wel al van elkaar dat ze elkaar leuk vonden. Maar Dido was nog aan de twijfel, dus is Roel maar naar een ander gegaan. Als de een niet wil, dan maar de ander. Slaat toch nergens op. Dan ga je je toch wel afvragen hoe leuk hij je vind.quote:Op zondag 27 november 2005 22:59 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gebeurde nog voordat die hele romance opbloeide, dus het gezeik slaat echt nergens op.
Nee volgens mij Robquote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef Minouishere het volgende:
Wie heeft Dido eigenlijk op het idee gebracht om dit te gaan vragen, was dat Lieske?
Duuuh! Hummie dacht "Vuk wat een suf kutstel zijn die twee, even een bommetje plaatsen tussen de twee duffe tortelduifjes!"quote:Op zondag 27 november 2005 22:57 schreef riri het volgende:
Dat blijkt nu ja. Helaas.quote:
dido is er zelf toch ook niet helemaal uit of het gevoel wat ze voelt helemaal oprecht is?? dat zou op hetzelfde neer komenquote:Op zondag 27 november 2005 23:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar ze wisten wel al van elkaar dat ze elkaar leuk vonden. Maar Dido was nog aan de twijfel, dus is Roel maar naar een ander gegaan. Als de een niet wil, dan maar de ander. Slaat toch nergens op. Dan ga je je toch wel afvragen hoe leuk hij je vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |