Nou ja hij kon er nu toch echt niet onder uit komen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Falco het volgende:
Schamel pluspuntje voor Roel
Roel baalt, hij had allang in de gaten dat Dido nog geheel onwetend was en had volgens mij de stille hoop dat ze het niet te weten zou komen.quote:
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te wetenquote:Op zondag 27 november 2005 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet het niet, volgens mij zal het niet 123 veel effect hebben en blijft de relatie tussen Dido en Roel gewoon actief
Idd, maar heel verontwaardigd is ze (nog) niet, maar ze is duidelijk not amusedquote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef F4iTH het volgende:
Dido doe niet zo irritant. Je had toen NIKS met Roel. Zij wil weer eens aandacht hoor.
Dat is opzekerquote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te weten
Die file is brak, loopt niet.quote:Op zondag 27 november 2005 22:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Wat werd er gezegd?
Ik was namelijk op zoek naar een filmpje van die douche-scene.
PC Eend had een compilatie gemaakt waar o.a. die scene op staat.
Is wel 40MB. Staat hier.
denk het ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:30 schreef melke het volgende:
[..]
Dido voelt zich nu voor lul staan. Zeker te weten
Het leuke is dat iedereen het wist behalve Dido.quote:Op zondag 27 november 2005 22:29 schreef Minouishere het volgende:
Dit is genieten !!!
Als je het echt graag nog wilt zien, dan kun je bij PC Eend misschien nog wat materiaal scoren.quote:
Idd, zoiets, zal echt morgen weer over zijnquote:Op zondag 27 november 2005 22:34 schreef jessie het volgende:
En nu gaat ze weer even ik ben moeilijk te krijgen spelen en over een paar dagen zitten ze weer saampjes knus te doen![]()
![]()
Zeker weten.quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Een ruziende Roel en Dido is toch veel leuker dan een kleffe Roel en Dido! Of ligt dat aan mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |