Hij wilde ff snel een act doen voor de anderen... maar voordat die dat kon doen, werd hij de dbk ingeroepen... en daarna de restquote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Maurisico het volgende:
wat de neuk doet die Jostie nu weer?? Ik hoop voor hem dat dit een zwaar verplichte opdracht is... je gaat toch niet vrijwillig zo rond lopen.....
En Ralphquote:Op zondag 27 november 2005 21:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Chantal, Ingrid en Linda moeten terug.
quote:
ja goeie,zou heel goed kunnen denk ikquote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vermoed dat ze over 1 of 2 dingen opheldering mogen vragen, maar dat mag niet over geheime opdrachten gaan ofzo.
Ja, die zorgde altijd voor spektakel.quote:
Ga je anderen meppen om je eigen blunders ?quote:
quote:Op zondag 27 november 2005 21:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, die zorgde altijd voor spektakel.
Nee, ik sloeg mezelf.quote:Op zondag 27 november 2005 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ga je anderen meppen om je eigen blunders ?![]()
![]()
Waarom zeggen ze dan dat het voor Roel een makkie is?quote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef Kaleddis het volgende:
Vermoed dat ze over 1 of 2 dingen opheldering mogen vragen, maar dat mag niet over geheime opdrachten gaan ofzo.
Die heb ik gemist!quote:Op zondag 27 november 2005 21:53 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Heb toch erg gelachen om de plantjesactie.
Besloot met z'n dronken kop middenin de nacht om de plantjes in het huis water te geven. In de douche enzo. Hilarisch.quote:
Maar eens zoeken welke uitzending dat was.quote:Op zondag 27 november 2005 21:55 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Besloot met z'n dronken kop middenin de nacht om de plantjes in het huis water te geven. In de douche enzo. Hilarisch.
Dat had je wel leuk gevonden maar nee die zit nog in de DBKquote:
Nee, eens een keer niet. Hij zit in de dbk...quote:
Oww. Heb daarstraks een beetje zitten neuzen in het archief.quote:Op zondag 27 november 2005 21:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik had nog wel een hintje in m'n mailbox verwacht, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |