Ja veel leuker!!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Een ruziende Roel en Dido is toch veel leuker dan een kleffe Roel en Dido! Of ligt dat aan mij?
Duo Domme Dozen?quote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Wist Nathalie er dan ook niets van?
Geen idee eigenlijk, Rob wel volgens mijquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
Inderdaad nog niet maar dat komt nog wel hoor. Zij is nu te pissed om het te laten merken. Of Roel moet weer met een gesprek aan komen zetten. Wat zij mijns inziens niet waard is. Roel heeft immers niets verkeerds gedaan, hij liet zich een avondje gaan met Linda toen hij nog niks met Dido had en dat hij het nu eerlijk vertelt pleit alleen voor hem.quote:Op zondag 27 november 2005 22:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Idd, maar heel verontwaardigd is ze (nog) niet, maar ze is duidelijk not amused
ruziende roel en dido is leuk maar ik weet zeker dan het morgen weer voorbij is.quote:Op zondag 27 november 2005 22:35 schreef melke het volgende:
Een ruziende Roel en Dido is toch veel leuker dan een kleffe Roel en Dido! Of ligt dat aan mij?
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiligerquote:Op zondag 27 november 2005 22:37 schreef bunnyma het volgende:
quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
Joost, Ingrid en Lieske zijn aan het zingen
dat was nep, ze wouden de dbk in.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef bunnyma het volgende:
Vinden die andere drie nu iets ?
Er staat Op: Ingrid nummer 1
En Lieske is erg lief en dan nog ....... is een hondelul.
Wat schijnheilig!!!quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiliger
Absoluut, mss straks al, dit kan nooit lang ruzie blijvenquote:Op zondag 27 november 2005 22:39 schreef regenworm het volgende:
[..]
ruziende roel en dido is leuk maar ik weet zeker dan het morgen weer voorbij is.
Ze zijn te verliefd om lang ruzie te maken
Toch vreemd dan, dat Nathalie dat nooit aan Dido heeft verteld.quote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
Nathalie wist er wél van. het is een keer in de damesslaapkamer besproken, daat was naat bij. maar die speelt nu liever de grote onwetende, das veiliger
Oh ja. Tjongejongejongequote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef cuall het volgende:
[..]
echte kleutersquote:Op zondag 27 november 2005 22:40 schreef Fir3fly het volgende:
Joost, Ingrid en Lieske zijn aan het zingen
Voor sinterklaas blijkt nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |