ze hebben m'n mislukte grap overgenomenquote:Op zondag 27 november 2005 21:44 schreef Svensational het volgende:
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v]
Who the fuck heeft die bedacht?!?!?!?
quote:Op zondag 27 november 2005 21:49 schreef BVO het volgende:Gert Jan Dröge Award – Meest cynische user --> Zhenar
quote:Op zondag 27 november 2005 21:58 schreef BVO het volgende:
Ik had je eerst bij de Bridget Maasland award, maar vond die toch meer voor Tania en die cynische voor jou.
En de grappigste user is weg. Terwijl ik daar ipv het
afgezaagde
Bupatih wilde verrassen met een stem op Zhenar
. Oh, en ook nog een bijzonder eervolle vermelding voor Tom_Tom-
.
Ik wist hetquote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Copycat het volgende:
Oeps...die is inderdaad vergeten. Staat er zometeen wel tussen.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef Copycat het volgende:
Oeps...die is inderdaad vergeten. Staat er zometeen wel tussen.
quote:
Noem dat maar streng, met je Yocelin Savannahquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Copycat het volgende:
Niet alle geopperde awards kwamen door de strenge ballotage.
maar dit is 'n duo-awardquote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Copycat het volgende:
Niet alle geopperde awards kwamen door de strenge ballotage.
quote:Op zondag 27 november 2005 22:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
Noem dat maar streng, met je Yocelin Savannah. Doe dan
Chico
.
Laten we vooral het topic vervuilen met dit soort reacties.quote:
En met reacties op dat soort reacties.quote:Op zondag 27 november 2005 22:36 schreef static het volgende:
[..]
Laten we vooral het topic vervuilen met dit soort reacties.
Niet zeiken, zie de post van Duiveltja.quote:Op zondag 27 november 2005 22:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En met reacties op dat soort reacties.![]()
oeh die was echt tof jaquote:Op maandag 28 november 2005 15:40 schreef mark_03 het volgende:
De Televizierring 2005 Award – Showchat waar iedereen elkaar nadeed... ik zoek m nog even op
En daarbij horend:quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:01 schreef pberends het volgende:
Maar goed, we gaan voorbij aan de kern van het debat. Waarom spreek je niet wat af met Buup, ik denk niet dat je snel zo'n speciale jongen zal tegenkomen in je leven. Bovendien is een afspraakje vrijblijvend.
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:03 schreef pberends het volgende:
Geef maar toe, je bent best een apart (en lief natuurlijk) figuur. Das weer wat anders dan die mocro's, gangsters, skaters en zoolanders van vandaag.
da's ook een userquote:Op maandag 28 november 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) heb ik geen kijk op Pff, weet ik veel
En op jezelf stemmen mag uiteraard ook niet.quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Bupatih: een optie per award...
Dus welke van de twee wordt het qua Televizierring?
Daar staat ook niks over bij de regels.quote:Op maandag 28 november 2005 17:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
En op jezelf stemmen mag uiteraard ook niet.
Wat jij wilt... dan kies ik er ééntje uit...quote:Op maandag 28 november 2005 17:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar staat ook niks over bij de regels.
Slim zijn. Daar draait het om.
Jep.quote:Op maandag 28 november 2005 16:44 schreef BVO het volgende:
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v] toetatoet
Jij denkt, we geven die haar gewoon elk jaar, tot 2010 aan toe?!!?!?![]()
:R;R
![]()
Rrr ;r
!!!
Dat kun je dus als 'géén stem uitgebracht' rekenen, indien ik het niet op tijd heb ge-edit in een bestaande username.quote:
Maar die twee horen bij elkaar. Het begon op de 6e pagina van het ene topic en werd voortgezet in dat tweede topic.quote:Op maandag 28 november 2005 16:58 schreef Copycat het volgende:
Bupatih: een optie per award...
Dus welke van de twee wordt het qua Televizierring?
Uhm..mijn reactie sloeg op het feit dat ik op mezelf stemde.quote:Op maandag 28 november 2005 17:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat jij wilt... dan kies ik er ééntje uit...
Stem jij bij verkiezingen ook op meerdere politici?
![]()
Prima.quote:Op maandag 28 november 2005 17:08 schreef Copycat het volgende:
Dan kies ik voor de voortzetting in het tweede topic.
Nomineer dan zelf en haal de toorn van andere users over je!quote:Op maandag 28 november 2005 20:48 schreef tong80 het volgende:
Eén nominatie, als arrogantste user. Nou ja, het is iets.
Alsof ik dat niet weet.quote:Op maandag 28 november 2005 20:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nomineer dan zelf en haal de toorn van andere users over je!Stemmen verzekerd!!!!!
Vooral slechte, of liever nog ronduit beledigende onderbouwing wil helpen
![]()
![]()
Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v]quote:Ik ben bedonderd!
Want na vijfhonderd
topics vol lol,
getreiter en gedol
zijn we hier beland.
ik kan de users dromen zo langzamerhand:
Zoals Dizer met zijn onvergetelijke Cup D
of Dada, die doet met Engels niet mee
En natuurlijk Tom_Tom-, sinds kort in Amsterdam
of Zhenar die vaak het zweepje ter hand nam
En ZOWIEE/MissBliss, want wie was er nou toffer?
en Christine, die dook met iedereen in de koffer
_ELMaikel_, van irritant tot volwaardig lid
en natuurlijk niksan, een jongedame met veel pit
Tania met d'r ogen waar iedereen het over had
Of Mark en zijn liefde voor Wytske (die plots een ander had)
En Duiveltja die altijd aan Tania moest vragen hoe het met haar ging
of babette, verliefd op Clouseau en Brad Pitt ("Wat een lekker ding!")
PeRi die op haar beurt weer vroeg wat Duiveltja ging doen
en LeBeau, die kreeg zó van iedere man en vrouw een zoen
of Copycat, die zich meteen thuisvoelde hier
En pberends, reacties op zijn posts interesseren hem geen zier
Airelle, die veel van Frans en timbob houdt
en Timbob, die veel van Airelle...en timbob houdt
Svensational, werd een tijdlang gemist, zat in Australië
en BVO die vanwege Hinds keuze het liefst Brainpower disst met chemicaliën
En oh, natuurlijk ook Bupie. !
Met zijn liefde voor, niksan, Tania, MissBliss, Zhenar, Mark, Duiveltja, Svennie, Nano, Dizer, BVO, timbob, Airelle, LeBeau, Tom, ELM, babet, PeeR, Skaai, Auticia, pb
en Mukie.. (Mukie <-> Bupie..rijmt een beetje, enzo..je weet toch )
quote:Op dinsdag 29 november 2005 11:27 schreef static het volgende:
Volgens mij val je keihard buiten de boot indien je niet in de show-chats meepost.
En dankjewel hč?quote:Op zondag 27 november 2005 22:38 schreef babette21 het volgende:Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user Joyce_en_Roxylovertje Harmke Pijpers Award – De meest afgrijselijke username Joyce_en_Roxylovertje
Barrie, je bent deze vergeten.....quote:Op dinsdag 29 november 2005 10:27 schreef bar_rel het volgende:Bridget Maasland Award – Meest bitchy opmerkingen.
* Babette nodigt Nuna (én de andere posters uit 't Blok/ER/deMol e.d.) vooral uit om ook te stemmen!quote:
stel je niet aan, wees blij dat je niet vergeten wordtquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:20 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
En dankjewel hč?
Mompelt iets in de zin van; net alsof jij altijd zo gezellig bent....
quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:54 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Daphne Bunskoek Award – Leukste user (v)
Babs
Ja, zoals ikquote:Op dinsdag 29 november 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
stel je niet aan, wees blij dat je niet vergeten wordt![]()
quote:
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
* Babette nodigt Nuna (én de andere posters uit 't Blok/ER/deMol e.d.) vooral uit om ook te stemmen!
beetje concurrentie kan helemaal geen kwaad
Ik vrees dat het een geval is van "als er 1 schaap over de dam is..."quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
En nou wil ik weten waar dat geheime topic is waarin staat dat iedereen die mij kent en niet kent op mij moet stemmen voor de Gordon award?![]()
Mooi... de statement dat ervoor zorgt dat dit dus echt totale onzin is.. de awards.quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vrees dat het een geval is van "als er 1 schaap over de dam is..."![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
SVP het slowchatgehalte hier zo min mogelijk houden in het kader van overzichtelijkheid.
Dank.
Daar heb je gelijk in.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Barrie, je bent deze vergeten.....
oftewel:kunje'mnetzogoedaanmijgeven,diespaariknamelijk![]()
![]()
[..]
* Babette nodigt Nuna (én de andere posters uit 't Blok/ER/deMol e.d.) vooral uit om ook te stemmen!
beetje concurrentie kan helemaal geen kwaad
[..]
stel je niet aan, wees blij dat je niet vergeten wordt![]()
Wel jammer. Als anderen nu ook met hele topics tegelijk (bijvoorbeeld de soaptopics of de reality fanaten) zouden komen stemmen, was er tenminste nog wat diversiteit ipv al diequote:Op maandag 5 december 2005 14:02 schreef Dizer het volgende:
Volgens mij gaat dit topic de komende maand gewoon stilstaan qua stemmen. Kan je netzo goed nu al beginnen met tellen van de stemmen en uitdelen van de awards
Topic sluit eind december.quote:Op dinsdag 29 november 2005 17:46 schreef Copycat het volgende:
SVP het slowchatgehalte hier zo min mogelijk houden in het kader van overzichtelijkheid.
Dank.
misschien beetje extra PR erop [van de mod's en niet van de incrowdersquote:Op maandag 5 december 2005 14:04 schreef Zhenar het volgende:
Wel jammer. Als anderen nu ook met hele topics tegelijk (bijvoorbeeld de soaptopics of de reality fanaten) zouden komen stemmen, was er tenminste nog wat diversiteit ipv al dieShowChat incrowd
.
![]()
quote:[b]Op dinsdag 6 december 2005 15:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Oh, dan zul je dat wel op je gebruikelijk "subtiele" wijze hebben verteld aan ons.Iets in de trant van “HW kotst op jullie en smeert zijn smegma uit over jullie slowchat!
![]()
rrrrrr!1!11!11!” oid.
Update:quote:Op maandag 28 november 2005 16:42 schreef Bupatih het volgende:
* De categorieën:Daphne Bunskoek Award – Leukste user (v) komt nog Chris Zegers Award – Leukste user (m) komt nog Jim Carey Award – Grappigste user pberends Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user niet van toepassing Bart de Graaff Award – Meest gemiste user niksan. Duh. Gordon Award – Grootste dramaqueen [b]Tommyknocker84 Award – Grootste Idols fanaat heb ik geen kijk opLieske Award – De user met de meeste onbegrijpelijke uitspraken Ik begrijp iedereen John (ER) Award – de user die het bloed onder je nagels vandaan haalt niet van toepassing Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis heb ik geen kijk op Harmke Pijpers Award – De meest afgrijselijke username Duiveltja (klinkt zo breezah, die -a op het einde )
Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Bupatih dan maar hč. Ik wil niet achterblijven. Angelina Jolie Award – Lekkerste user (v) Tania18 Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) heb ik geen kijk op Pff, weet ik veel
Gert Jan Dröge Award – Meest cynische user [b]Bridget Maasland Award – De user met de meest bitchy opmerkingen pberendsJohan Vlemmix Award – Grootse SHO-dorpsgek pberends Domino Mus Award – Het grootste schandaal van 2005 Schandaal? Hier? Waar? BB-Tanja Award – Meest spraakmakende user Niemand. Stelletje grijze muizen! Fiona Hering Award – De user die het meest praat, maar het minst zegt Christine Gerard Joling Award – De user die in elk topic z'n gezicht laat zien heb ik geen kijk op Stevie Wonder Award – User die zich het slechtste inleest Orginial Ernst Paul Hasselbach Award – Grootste Real-Life Soap Fanaat heb ik geen kijk op De Het is mij, Robert Award –Grootste Soap Fanaat heb ik geen kijk op Maurice de Hondt Award – Leukste SHO-tournament deze Jort Kelder Award – De Quote van het jaar
[..]
En daarbij horend:
[..]Jocelynn Savanna Award – De leukste Nieuwkomer 2005 [m/v] toetatoet De Televizierring 2005 Award – Het leukste topic 2005 Die waar ze weer eens een van mijn talrijke grapjes volgden:
ShowChat #487: PeeR, ik vind je konijn wel lief hoor. :*
ShowChat #488: Wij doen elkaar na!
Whaha, al een paar weken toch? Aleen de eerste paar dagen is er flik gestemdquote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef BVO het volgende:
Het valt een beetje stil zo.
Maar BVO is ook zooooooooooooooo leukquote:Op zondag 25 december 2005 13:29 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij kaapt BVO alle awards voor m'n neus weg.
Diequote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maar BVO is ook zooooooooooooooo leuk.
quote:Op donderdag 29 december 2005 20:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Waarom zakt dit topic zo ver in my At?![]()
Definieer 'Begin 2006'.quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
Eind van het jaar is tevens het einde van de stemmogelijkheden. Begin 2006 zullen we zo snel mogelijk de winnaars bekend maken!
De winnaar van de award wint geen lullige koelkast of auto,maar een custommade avatar!!
![]()
Die mag je meteen instellen en mee pronken op het forum
![]()
Nou hup!quote:Op zondag 27 november 2005 20:33 schreef Duiveltja het volgende:
Begin 2006 zullen we zo snel mogelijk de winnaars bekend maken!
Nou, ik verwacht de uitreiking om 15:00, oké?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:49 schreef Copycat het volgende:
Mogen we nog even uitkateren?
Tweeduizendzes is net twee dagen oud...![]()
Nog laat, maar we doen het er maar mee dan...quote:Op maandag 2 januari 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht de uitreiking om 15:00, oké?
16.00 is ook goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou, ik verwacht de uitreiking om 15:00, oké?
De Properste SHO-ert award 2005 gaat naar MB!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ok, ik ga nu douchen en als ik terugkom neem ik mijn award in ontvangst, ja?
Anders zet je hem in een afk! Zoals dezequote:Op maandag 2 januari 2006 16:25 schreef mark_03 het volgende:
Ik blijf thuis want ik win toch niks. Beetje jammer van die ingestudeerde speech
.
Ja ik ben terug hoor...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef MissBliss het volgende:
Ok, ik ga nu douchen en als ik terugkom neem ik mijn award in ontvangst, ja?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Anders zet je hem in een afk! Zoals deze
Tof hč?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef mark_03 het volgende:
[..]Afk
Nooit geweten wat het was totdat ik dit bericht ging quoten.
Stop die dooddoeners ergens waar de zon niet schijntquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:15 schreef Copycat het volgende:
Kindertjes die vragen...
Geduld is een schone zaak...
All good things come to those who wait...
Januari is nog geen week oud... get real enzo.
Kan niet, daar zit het gezeur van 'wanneer komen die awahahards nouhouquote:Op donderdag 5 januari 2006 00:16 schreef Zhenar het volgende:
Stop die dooddoeners ergens waar de zon niet schijntLapland in de winter bijvoorbeeld
Denk maar niet dat ik jou ga bedanken in mijn speech!!!!!!1111quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |