1,99 is goedkoperquote:Op woensdag 15 maart 2006 22:08 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Sloeber.
Maar H&M heeft vaak merkloze petten.
Ik heb daar laatst een pet gekocht voor 4,95
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef pberends het volgende:
Zeeman deze week in de aanbieding, gewone 1 kleur petten zonder merk voor 1,99![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
58cm, 100% katoen.
quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef skiczukie het volgende:
Ik heb wel twee jaar geleden merkloze caps gekocht bij de Zeeman. Niks mis mee.
Dan moet je wel de Zeeman in. Mijn waardigheid is me even iets meer waard dan die drie euro winstquote:
De mijne ook, plus dat ik die van de H&M denk ik mooier ga vinden!quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef boyv het volgende:
[..]
Dan moet je wel de Zeeman in. Mijn waardigheid is me even iets meer waard dan die drie euro winst![]()
Dan is het juist toch een stoere uitdaging om een keer wél de Zeeman in te gaan?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef boyv het volgende:
[..]
Dan moet je wel de Zeeman in. Mijn waardigheid is me even iets meer waard dan die drie euro winst![]()
Ik heb toen twee blauwe gekocht. Zijn er ook witte?quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan is het juist toch een stoere uitdaging om een keer wél de Zeeman in te gaan?
quote:
Wat maakt dat nou uit?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef boyv het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |