quote:Op zondag 27 november 2005 17:12 schreef gateway het volgende:
[..]
Lievelde! das nog geen 10 km bij mij vandaan!! end at stoplicht! das nog geen 4 km!!
hier ook, en dat mag van mij ook zo blijven...quote:
Veenendaal (hier vlakbij rhenen) ligt helemaal niks hoor. Paar vlokken. En vanmorgen in Amersfoort ook nauwlijks iets. Het begint hier nu alleen wel goed dicht te trekken. Dus ben benieuwd wat het weer ons brengt.quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:36 schreef thefunny het volgende:
Vanochtend toen ik thuis weg ging in Rhenen lag er nog steeds 7 cm. Was 15-20 in het weekend.
"goh"quote:Op dinsdag 29 november 2005 22:41 schreef Caesu het volgende:
[afbeelding]
dit zou het sneeuwdek zijn geweest vanochtend om 8uur.
lijkt me onwaarschijnlijk dat er bijna een meter sneeuw in Utrecht ligt.
Jezus Jump; wat een kutgat zegquote:Op vrijdag 30 december 2005 17:15 schreef Jump het volgende:
Alle foto's zijn klikbaar
En nog steeds aan het sneeuwen
In Evergem dus (Oost-Vlaanderen)
Oi... leuke foto's enzo maar zijn jullie boeren dat je in het landschap woont?quote:
i knowquote:
Nopes, geen boerenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:03 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
Oi... leuke foto's enzo maar zijn jullie boeren dat je in het landschap woont?
In Amstelveen ziet het er niet zo wijds uit (vandar dus de vraag)
ik weet niet waar jij in Zwijndrecht woont, maar ik heb een dik pak voor de deur...quote:Op zondag 27 november 2005 17:37 schreef renz0r het volgende:
Zwijndrecht niks en ook geen vlokje sneeuw gevallen de afgelopen week.
Hier ook ijzel, kan ook bij temp. onder 0, als bovenlucht al wel opgewarmd is...quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef Eveli het volgende:
In Zeeland zal het nu ijzelen ipv sneeuwen?
[afbeelding]
Iets meer inmiddels.quote:Op vrijdag 30 december 2005 19:50 schreef Eveli het volgende:
Het sneeuwt hier (Deventer) nu vrij hard en er ligt een mooi maagdelijk sneeuwdek van 1 of 2 centimeter.
ik ook. dik pak hier. zwijndrecht-noordquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij in Zwijndrecht woont, maar ik heb een dik pak voor de deur...
Tip: kijk eens naar post-datums voor je postquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:08 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ik weet niet waar jij in Zwijndrecht woont, maar ik heb een dik pak voor de deur...
oh haha ja eind november lag er hier zowat niets idd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Tip: kijk eens naar post-datums voor je post
hier in Hilversum ligt ook aardig wat sneeuw
temperatuur gaat hard omhoog nu overal.quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:00 schreef Eveli het volgende:
In Zeeland zal het nu ijzelen ipv sneeuwen?
[afbeelding]
had ik al gezien, was in een lollige buiquote:Op vrijdag 30 december 2005 22:28 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
Tip: kijk eens naar post-datums voor je post
hier in Hilversum ligt ook aardig wat sneeuw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |