Ik ga zelf hoogstwaarschijnlijk winger blijven trainen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:06 schreef komrad het volgende:
523 heb ik al opgegeven. Mocht ik degraderen dan sta ik wel voor een essentiele keuze aangezien ik verwacht in de VII dan toch wel goed mee te kunnen. Ga ik door met defs trainen en welk systeem kies ik daarbij.
Trouwens even ter verduidelijking, ik sta slechts 3 punten achter maar de nummer 6 heeft een veel makkelijker programma.
Ik kan ook nog voor een andere training gaan, bv spitsen met 343 of vrij systeem en SP trainen, mocht degradatie een feit zijn dan ga ik daar serieus over nadenken
Ik zat dan ook in een divisie die heel moeilijk was volgens de stats zeiden sommigen.quote:Op zondag 27 november 2005 22:08 schreef komrad het volgende:
@Assp, als ik de competite van Joralf en Uddel had gezeten had ik me makkelijk gehandhaafd maar ja met spelers met redelijk en goede MF is counteren een stukje lastiger
netjes, knap ookquote:Op zondag 27 november 2005 22:43 schreef sportfreak het volgende:
Vandaag met 0-3 gewonnen.![]()
Ik heb nu 33 punten uit 10 duels
bedankt, hopelijk is ie over 2,5 week weer fit. Scheelt toch een trainingsweek.quote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
dit is meer dan genoeg om je te handhaven in de VI. alleen je mist wat wingers, verkoop je twee formi mf's en koop wingers terug en ga fatsoenlijk counteren, serieus. want counterploegen moeten t juist van mensen met hoog middenveld hebben (mits de rest daarbij achterblijft natuurlijk, en dat is bij jou wel t geval volgens mij).quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Nou mijn team is VI waardig al zeg ik het zelf:
keeper: uitmuntend
defs: 2x hoog wonderbaarlijk, uitmuntend, 2x formi
MF: briljant en 2x formi
aanval: bovennatuurlijk en briljant
Ik wil hier niet mee pimpen maar dit moet toch voldoende zijn voor de VI, en ja ik heb een vormcrisis en veel rode kaarten maar toch
er zit een beetje sarcasm in dit berichtjequote:Op zondag 27 november 2005 22:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, knap ook![]()
Enneh, over die doktoren, ik vermoed dat ie niet volgende week maar de week erop op woensdag misschien weer kan spelen, hangt een beetje af of hij dichter bij 3 weken blessure zit of dichter bij 5 weken blessure.
Voor jou is het niet interessant en voor anderen misschien ook niet maar voor de vraagsteller wel. Toch zie ik dit soort vragen van de "oudere" users wel beantwoord en door HT-newbies zie ik ze vaak genegeerd worden. Daar erger ik me al een tijdje aan. Ik heb het even aangezien en ik heb gisteren, in een ietwat beschonken bui, besloten mijn lidmaatschap op te zeggen. Daar sta ik toch vrij in? Het is toch geen verplichting om lid te blijven van een fed?quote:Op zondag 27 november 2005 15:05 schreef Lortnoc het volgende:
Pfff....als iedereen waarvan een vraag ooit eens niet beantwoord wordt uit de fed stapt houden we niemand meer over. Vond je een leuke aanwinst maar als je zo snel op je teentjes bent getrapt mag je het van mij eens bij een andere fed proberen
Sommige vragen zijn nou eenmaal niet zo interessant, waaronder 'hoeveel is deze waard vragen'.
YP was wederom bagger.
Dat jij dat triest vindt, vind ik best. Ik vind het erg triest dat je dat in mijn gastenboek op HT gaat verkondigen. Zoals ik hierboven al zei: het staat me vrij om me aan en af te melden bij welke fed ik ook wil. Nu had ik genoeg van de fokfed en ik gaf hier ook aan waarom. Ik had het ook stilzwijgend op kunnen zeggen maar zo ben ik niet. Ik geef wel een reden hier op fok. Jammer dat jij dan in HT gaat roepen dan ik triest ben. Gelukkig heb ik de optie om reacties te verwijderen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef Johan-Derksen het volgende:
Oldbie: beetje triest.
Natuurlijk sta je vrij om te vertrekken wanneer je wil. Maar als je je oogkleppen af zou doen, zie je dat er heel veel aandacht wordt besteed aan de "newbies". Op irc wordt er veel hulp gegeven, en op het forum ook. Dat jij iets langer moet wachten op een antwoord of misschien een keer geen antwoord krijgt, is iets heel normaals. Dat kan gebeuren.quote:
Wil hier toch even op reageren als oudere user.quote:Op maandag 28 november 2005 00:24 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Voor jou is het niet interessant en voor anderen misschien ook niet maar voor de vraagsteller wel. Toch zie ik dit soort vragen van de "oudere" users wel beantwoord en door HT-newbies zie ik ze vaak genegeerd worden. Daar erger ik me al een tijdje aan. Ik heb het even aangezien en ik heb gisteren, in een ietwat beschonken bui, besloten mijn lidmaatschap op te zeggen. Daar sta ik toch vrij in? Het is toch geen verplichting om lid te blijven van een fed?
Ik heb je logo al opgeslagenquote:Op zondag 27 november 2005 15:37 schreef Bonobo11 het volgende:
Deeltje 100
Robar mag ik in de banner ?
[afbeelding]
Daarmee heb je echt een beter team dan ik hoor.quote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Ik wil hier niet mee pimpen maar dit moet toch voldoende zijn voor de VI, en ja ik heb een vormcrisis en veel rode kaarten maar toch
Ik ook maar even pimpen, maar Komrad is toch wel beter dan ikquote:Op zondag 27 november 2005 22:13 schreef komrad het volgende:
Dan vraag je dus om een reactie, en als je die dan krijgt is het weer niet goed? Make up your mind.quote:ik vind het erg triest dat je dat in mijn gastenboek op HT gaat verkondigen.
...
Ik had het ook stilzwijgend op kunnen zeggen maar zo ben ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |