quote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik luister naar 't Goede Doel, Belgie.
Best een mooi nummer eigenlijk.
Vandaag helemaal.
quote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef Calella het volgende:
En dan volgend seizoen een opbouwjaar.... ik weet niet of je nog een leuk succesje gaat meemaken Golfer met jouw leeftijd.![]()
Yep, best schandalig kampioenschap kan ik me nog herrineren. Veel 1-0 en in de laatste minuut winnen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
auw
idd, was volgens mij nog met van gastelwat zal het zijn, 6 seizoenen geleden
Volgens mij waren we het er allang over eens dat het een wanprestatie is.quote:Op zondag 27 november 2005 15:20 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
PSV, Ajax en Feyenoord horen in Nederland niet 10e te staan. Dan lever je echt een wanprestatie in het kwadraat.
Pijnlijk hč,wéér 'n nederlaag....quote:Op zondag 27 november 2005 15:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze spelen zelden beter dan de nummer 10 van de competitie, alleen dankzij individuele acties van enkele spelers, hulp van de scheidsrechter en een gros geluk staan ze wel eens een paar plaatsjes hoger.![]()
Op de korte termijn: Jaquote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
De stand op de ranglijst zegt toch wel wat over hoe je het doet. 2e kan gebeuren, dan is 'n ander team (PSV) dat jaar net even wat beter, maar 10e is een regelrechte wanprestatie. Het maakt dus zeker wel uit of je als 2e of als 10e gaat eindigen.
Volgens sommige valt dat wel mee. Het ligt immers aan iedereen behalve aan Ajax.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij waren we het er allang over eens dat het een wanprestatie is.
Golfer is geen 85 ofzo hoorquote:Op zondag 27 november 2005 15:22 schreef Calella het volgende:
[..]
Jep. Rigoreus saneren is de enige oplossing.
En dan volgend seizoen een opbouwjaar.... ik weet niet of je nog een leuk succesje gaat meemaken Golfer met jouw leeftijd.![]()
Klopt, maar reken maar dat er flink ingegrepen gaat worden als je 10e zou worden. Als je 2e zou worden, dan gaat dat toch wat minder rigoreus. Ook zit je met toeschouwers, sponsors, bobo's en aandeelhouders. Die reageren toch anders op een 10e plek dan op een 2e plek.quote:Op zondag 27 november 2005 15:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Op de korte termijn: Ja
Op de lange termijn: Nee
Sterker nog, als wij in 2008 en 2009 kampioen worden, praat niemand meer over 2006.
Als ik dat wist zat Ajax zeker minder diep in de problemen. Een van de problemen bij Ajax is ook dat vrijwel niemand weet waarom wij geen spelers met individuele kwaliteiten hebben. Het vertrek van Van der Meyden, Zlatan, Van der Vaart en Mido hebben we nooit goed kunnen opvangen, dat wordt nu meer dan duidelijk.quote:Op zondag 27 november 2005 15:25 schreef Royal_Flush het volgende:
[..]
Waarom hebben jullie geen spelers met individuele acties.....![]()
Mja als het bij de laatste 16 blijft heb je daar nog geen zak aan. Dan moet je minstens de kwartfinale halen.quote:Op zondag 27 november 2005 15:26 schreef Kang-He het volgende:
Ach ja, 9e..
Ajax bij de beste 16 van Europa.
Wie is nou de huilie die over dingen door blijft hameren?quote:Op zondag 27 november 2005 15:26 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Volgens sommige valt dat wel mee. Het ligt immers aan iedereen behalve aan Ajax.
Hehequote:Op zondag 27 november 2005 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik was niet van plan de komende 30 jaar al dood te gaan hoor.
En volgend jaar worden we gewoon weer landskampioen. En over 2 jaar winnen we weer de CL.
Van Der Meyde mis je niet echt lijkt me. Die andere drie... het blijkt dat Ajax toch niet goed om kan gaan met spelers die een meerwaarde zijn in het team. Ze zijn alle drie niet zonder problemen vertrokken.quote:Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik dat wist zat Ajax zeker minder diep in de problemen. Een van de problemen bij Ajax is ook dat vrijwel niemand weet waarom wij geen spelers met individuele kwaliteiten hebben. Het vertrek van Van der Meyden, Zlatan, Van der Vaart en Mido hebben we nooit goed kunnen opvangen, dat wordt nu meer dan duidelijk.
Jij.quote:Op zondag 27 november 2005 15:29 schreef twi het volgende:
[..]
Wie is nou de huilie die over dingen door blijft hameren?
Zielig hč,dat je zo moet reageren.Wake up en kijk naar 't heden zielepootquote:Op zondag 27 november 2005 15:23 schreef Houniet het volgende:
[..]
auw
idd, was volgens mij nog met van gastelwat zal het zijn, 6 seizoenen geleden
Ajax mist wel meer.quote:Op zondag 27 november 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
We missen een type Chivu. Op jonge leeftijd een vaste waarde en leider.
Blind heeft me nog niet gebeldquote:Op zondag 27 november 2005 15:32 schreef Nashje het volgende:
We missen een type Chivu. Op jonge leeftijd een vaste waarde en leider.
Je vergeet de belangrijkste, naar mijn mening: Cristian Chivu.quote:Op zondag 27 november 2005 15:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als ik dat wist zat Ajax zeker minder diep in de problemen. Een van de problemen bij Ajax is ook dat vrijwel niemand weet waarom wij geen spelers met individuele kwaliteiten hebben. Het vertrek van Van der Meyden, Zlatan, Van der Vaart en Mido hebben we nooit goed kunnen opvangen, dat wordt nu meer dan duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |