abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32622103
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden volgens mij, want minstens UEFA Cup of EC 2 haalden ze altijd wel... Wel met die straf destijds, maar dat telt niet.
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
pi_32622111
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

helemaal niet. om z'n hart niet.
Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
  zondag 27 november 2005 @ 17:16:09 #253
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622112
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
onwetende mongool
pi_32622120
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
Dat heeft ie als speler al gepresteerd.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_32622122
Het sterrenensemble van Barcelona de EC geven vind ik geen prestatie. Hij zou de grootste aller tijden moeten zijn met zijn status, met zijn grote mond vooral. Heeft het niet gedaan.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_32622124
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
Ik snap dat vertrouwen in Blind ook niet. Gewoon Jantje Wouters twee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 27 november 2005 @ 17:17:07 #257
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32622131
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
Achter de schermen is hij gefrustreerd dat ze bij Ajax niet naar 'm luisteren. Kortom, de ideale man als voorzitter.
  zondag 27 november 2005 @ 17:17:19 #258
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622138
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
ja wat een dikke vinger. Mag ik namen?
Hij heeft invloed ja maar niet bepaald direct meer de laatste jaren met t nieuwe bestuur etc.

Wat maakt mij dat nou uit of reizen goed voor z'n hart is. Hij mag niet meer hard werken van z'n vrouw (stressen etc). Dus dat gebeurt ook niet.
pi_32622142
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef twi het volgende:

[..]

Alsof het zoveel kwaad kan om als gezicht en mascotte op te treden. Voor de echte zakelijke beslissingen heeft 'ie dan echt wel z'n mannetjes...

Een beetje een interviewtje geven, af en toe bij contractbesprekingen binnen lopen, een bitterballetje eten bij de sponsoren en veel meer hoeft 'ie niet te doen. 't Is bij lange na geen full-time job.
Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoeg
pi_32622160
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:

[..]

Denk 't ook ja.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_32622171
quote:
Op zondag 27 november 2005 16:44 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

maar past er totaal niet bij.
Inderdaad

Het is al eerder gezegd vanmiddag, maar wat mij opvalt is dat Ajax pas echt gaat voetballen als ze achter staan en er nog 10 minuten te gaan zijn (bij wijze van). Waarom, vraag je je dan af. Het loopt al voor geen meter.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_32622172
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

onwetende mongool
Vertel dan?
Gelul over meninsverschillen met de KNVB en blablabla...
Had ik zich makkelijk overheen kunnen zetten.

En doe een beetje kalm met je taalgebruik.
In Southern Sun
  zondag 27 november 2005 @ 17:19:19 #263
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622193
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Vertel dan?
Gelul over meninsverschillen met de KNVB en blablabla...
Had ik zich makkelijk overheen kunnen zetten.

En doe een beetje kalm met je taalgebruik.
het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?
pi_32622214
Ja, dat zeg ik nu al drie keer, hoef je het niet nog een keer voor te herhalen...
In Southern Sun
pi_32622256
Sandman heeft wel een groot punt, echt veel laten zien als coach heeft Cruijff nog niet. Ja één keer de CL met Barca gewonnen waardoor ie daar een held is.
pi_32622268
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?
Remember 78?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  zondag 27 november 2005 @ 17:22:21 #267
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622275
Leg mij eens uit waarom Cruijff aan de gang zou gaan voor 'het land' en waarom hij z'n reputatie te grabbel zou gooien want dat is het enige wat hij er mee kan bereiken.

We hebben vanaf '98 t/m 2004 een wereldelftal gehad waarmee het niet waargemaakt is. Die tijd is nu voorbij en we zitten nu met veel minder materiaal.

dan heb ik t over t Nederlands elftal.

2 jaar geleden hebben we met Ajax een wereldselectie gehad met een stormvloed aan nieuwe jeugd. Dat is ook helemaal verneukt.
pi_32622307
Waarom zou van Basten z'n reputatie te grabel gooien?? Omdat ie dat lef wel heeft??
pi_32622331
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sandman heeft wel een groot punt, echt veel laten zien als coach heeft Cruijff nog niet. Ja één keer de CL met Barca gewonnen waardoor ie daar een held is.

Europa Cup II met Ajax, Europa Cup II met Barcelona, Europa Cup I met Barcelona + vier kampioenschappen op rij met Barcelona. Allemaal records van Barcelona die nog steeds staan.
pi_32622344
Cruijff heeft als trainer met Barça leuk gepresteerd.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32622345
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:

Leg mij eens uit waarom Cruijff aan de gang zou gaan voor 'het land' en waarom hij z'n reputatie te grabbel zou gooien want dat is het enige wat hij er mee kan bereiken.

We hebben vanaf '98 t/m 2004 een wereldelftal gehad waarmee het niet waargemaakt is. Die tijd is nu voorbij en we zitten nu met veel minder materiaal.

dan heb ik t over t Nederlands elftal.

2 jaar geleden hebben we met Ajax een wereldselectie gehad met een stormvloed aan nieuwe jeugd. Dat is ook helemaal verneukt.
Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..
  zondag 27 november 2005 @ 17:25:00 #272
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622350
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom zou van Basten z'n reputatie te grabel gooien?? Omdat ie dat lef wel heeft??
Omdat hij als trainer nog niks gepresteerd heeft. Ik vind en vond het overigens idioot om van Basten als bondscoach aan te stellen.

Misschien wil Cruijff overigens wel. Maar hij mag gewoon niet, waarom begrijpen mensen dat niet?
pi_32622364
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoeg
Daar is hij ook echt het type voor, om alleen als mascotte op te treden...
  zondag 27 november 2005 @ 17:25:56 #274
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32622370
quote:
Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..
net zo goed door Koeman + scouting.
pi_32622374
quote:
Op zondag 27 november 2005 15:13 schreef Tvduijn het volgende:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld zeg......wat een kutseizoen (weer), zijn we in ieder geval wel van de successupporters af...
Die hou je altijd wel. Als Ajax straks weer lekker gaat draaien, komen ze zo weer bovendrijven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')