Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Dat is jaren geleden volgens mij, want minstens UEFA Cup of EC 2 haalden ze altijd wel... Wel met die straf destijds, maar dat telt niet.
Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...quote:
onwetende mongoolquote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
Dat heeft ie als speler al gepresteerd.quote:Op zondag 27 november 2005 17:13 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat heeft de trainer Cruijff nou gepresteerd? Niet op komen dagen als het land om hem roept. Dat heeft ie gepresteerd.
Ik snap dat vertrouwen in Blind ook niet. Gewoon Jantje Wouters twee.quote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
Achter de schermen is hij gefrustreerd dat ze bij Ajax niet naar 'm luisteren. Kortom, de ideale man als voorzitter.quote:Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
ja wat een dikke vinger. Mag ik namen?quote:Op zondag 27 november 2005 17:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Al dat reizen enzo is goed voor je hart wou je zeggen?? En achter de schermen heeft ie al een dikke vinger in de pap bij Ajax...
Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoegquote:Op zondag 27 november 2005 17:14 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof het zoveel kwaad kan om als gezicht en mascotte op te treden. Voor de echte zakelijke beslissingen heeft 'ie dan echt wel z'n mannetjes...
Een beetje een interviewtje geven, af en toe bij contractbesprekingen binnen lopen, een bitterballetje eten bij de sponsoren en veel meer hoeft 'ie niet te doen. 't Is bij lange na geen full-time job.
Denk 't ook ja.quote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef Cruoninga het volgende:
[..]
Dan wil Blind dat nu vast niet op z'n geweten hebben. Als die niet deel had uitgemaakt van de selectie in 1995 was er volgens mij al lang massaal om zijn ontslag geroepen.
Inderdaadquote:
Vertel dan?quote:
het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?quote:Op zondag 27 november 2005 17:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vertel dan?
Gelul over meninsverschillen met de KNVB en blablabla...
Had ik zich makkelijk overheen kunnen zetten.
En doe een beetje kalm met je taalgebruik.
Remember 78?quote:Op zondag 27 november 2005 17:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
het land roept om Cruijff maar hij heeft verzaakt?![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Sandman heeft wel een groot punt, echt veel laten zien als coach heeft Cruijff nog niet. Ja één keer de CL met Barca gewonnen waardoor ie daar een held is.
Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..quote:Op zondag 27 november 2005 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
Leg mij eens uit waarom Cruijff aan de gang zou gaan voor 'het land'en waarom hij z'n reputatie te grabbel zou gooien want dat is het enige wat hij er mee kan bereiken.
We hebben vanaf '98 t/m 2004 een wereldelftal gehad waarmee het niet waargemaakt is. Die tijd is nu voorbij en we zitten nu met veel minder materiaal.
dan heb ik t over t Nederlands elftal.
2 jaar geleden hebben we met Ajax een wereldselectie gehad met een stormvloed aan nieuwe jeugd. Dat is ook helemaal verneukt.
Omdat hij als trainer nog niks gepresteerd heeft. Ik vind en vond het overigens idioot om van Basten als bondscoach aan te stellen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef MrDoegewoon het volgende:
Waarom zou van Basten z'n reputatie te grabel gooien?? Omdat ie dat lef wel heeft??
Daar is hij ook echt het type voor, om alleen als mascotte op te treden...quote:Op zondag 27 november 2005 17:17 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, gewoon wat meer bemoeien met de club, meer advies geven en weer structuur binnen de club brengen. 1 a 2 x per week even je gezicht laten zien en wat besprekingen doen is genoeg
net zo goed door Koeman + scouting.quote:Op zondag 27 november 2005 17:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Door het bestuur ja, die wilden geld zien en verkochten elke speler zomaar zonder een vervanger klaar te hebben..
Die hou je altijd wel. Als Ajax straks weer lekker gaat draaien, komen ze zo weer bovendrijven.quote:Op zondag 27 november 2005 15:13 schreef Tvduijn het volgende:
Ons geduld wordt wel op de proef gesteld zeg......wat een kutseizoen (weer), zijn we in ieder geval wel van de successupporters af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |