Toevallig was de stream op dat moment hier goed en plaats er inderdaad mijn twijfels bij, maar aan het einde van het seizoen kan je meestal de keren dat je als ploeg bevoor- en benadeeld wordt tegen elkaar wegstrepenquote:Op zondag 27 november 2005 14:43 schreef Noca het volgende:
Nice Eilandje. Feli, rondje van jou dan maar.
Het was in mijn ogen wel een lichte overtreding van Maduro...maar of die zwaar genoeg was? Ik zou zelf ook pissig zijn als een goal van de FC om deze reden werd afgekeurd. Wil het vanavond toch weer even zien.
quote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Vom het volgende:
FiPo
Er is een tijd en een plaats voor mijn gedichten, en die plaats is zeker niet Hoolsquote:Op zondag 27 november 2005 14:59 schreef golfer het volgende:
Zolang deze pub geen speeltuin wordt vind ik het allemaal best.
Dank jequote:
Ook dat, jaquote:Op zondag 27 november 2005 14:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Yup ...! En weer een ploeg boven Ajax![]()
Het is niet mijn dag vandaag neequote:Op zondag 27 november 2005 15:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
En zelfs dat niet! Het zit je vandaag ook niet mee he?
Absoluut. Hoe vaak ik de scheids wel niet vervloekt heb in het Oosterparkquote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Toevallig was de stream op dat moment hier goed en plaats er inderdaad mijn twijfels bij, maar aan het einde van het seizoen kan je meestal de keren dat je als ploeg bevoor- en benadeeld wordt tegen elkaar wegstrepen
Ja iets met hoeken en klappen inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2005 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zo langzamerhand is het altijd te verwachten dat ze verliezen.
Hahahaha, zeg hier tegen Boezz wat je altijd al had willen zeggen, hij kan nu toch geen weerwoord gevenquote:Op zondag 27 november 2005 15:34 schreef nikky het volgende:
Schijnbaar is The_BoezelaaR nooit geleerd wanneer je moet stoppen met meisjes lastig vallen.
48 uur.
SinterBoezzie zegt:quote:Op zondag 27 november 2005 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahaha, zeg hier tegen Boezz wat je altijd al had willen zeggen, hij kan nu toch geen weerwoord geven
Hij huilt op msn nu![]()
* Bluezz knielt bij ailantsjie en trekt het weinige wat ie in deze hitte nog aan heeft uit, en begint aan een lange kluSCHquote:
meestal ja, dit seizen even nietquote:Op zondag 27 november 2005 14:58 schreef Eilanden het volgende:
an je meestal de keren dat je als ploeg bevoor- en benadeeld wordt tegen elkaar wegstrepen
Kruisbesmsingquote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
SinterBoezzie zegt:
zeg ff dat Bluezz zelf huilt op MSN omdat ze me moet missen
Zo makkelijk ben je niet van me afquote:Op zondag 27 november 2005 15:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hahahaha, zeg hier tegen Boezz wat je altijd al had willen zeggen, hij kan nu toch geen weerwoord geven
Ja, we hebben op een mooie wijze afscheid kunnen nemen.De wake en dergelijke zijn hier trouwens anders dan in Nederland. Vrijdag hebben we hem begraven en 's avonds is de familie bij elkaar gekomen om zijn leven te 'vieren' met drank en eten. Hij was zelf namelijk een enorme levensgenieter. Domper later op de avond was het feit dat de auto van de broer van mijn vriendin was gestolen.... zoiets hou je echt niet voor mogelijk.... op de dag dat je je vader begraaft, wordt je auto gestolen......quote:Op zondag 27 november 2005 15:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
gaat het een beetje bij julllie? Met je vriendin?
Jeetje.quote:Op zondag 27 november 2005 15:50 schreef Eilanden het volgende:
Ja, we hebben op een mooie wijze afscheid kunnen nemen.De wake en dergelijke zijn hier trouwens anders dan in Nederland. Vrijdag hebben we hem begraven en 's avonds is de familie bij elkaar gekomen om zijn leven te 'vieren' met drank en eten. Hij was zelf namelijk een enorme levensgenieter. Domper later op de avond was het feit dat de auto van de broer van mijn vriendin was gestolen.... zoiets hou je echt niet voor mogelijk.... op de dag dat je je vader begraaft, wordt je auto gestolen......
Donderdag vertrek ik hier en kom dan vrijdagochtend aan. Vriendin blijft hier iets langer om haar familiie te steunen en diverse administratieve zaken af te handelen. Devliegtuigmaatschappij stelde zich overigens heel behoorlijk op. Alhoewel we tickets hebben die eigenlijk niet veranderd kunnen worden, kan ze zelf een datum uitkiezen zonder bijkomende kosten.quote:Op zondag 27 november 2005 15:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Jeetje.
Nogmaals sterkte er ermee.
Hoe lang blijf je nog daar?
Wat een sukkels daar.quote:Op zondag 27 november 2005 15:58 schreef finch_meister het volgende:
Whehehe, onderin beeld bij het veldrijden op Ned 2 de volgende tekst net:
Vanavond in Studio Voetbal, voetballer Arjan de Leeuw
Die met zijn nieuwe fiets van de trappen flikkerde...quote:Op zondag 27 november 2005 16:05 schreef finch_meister het volgende:
Rondje van Groenendaal, klopt eindelijk Nijs weer eens
Met koorts...quote:Op zondag 27 november 2005 16:22 schreef Gollemrulez het volgende:
hebben jullie ook zo'n enorme hoofdpijn....
Wie gebruikt er dan ook nog IE.quote:Op zondag 27 november 2005 16:33 schreef finch_meister het volgende:
Wel irritant, in IE je MyAT bekijken, en dan als je wilt reageren gaan browsen in FireFox
Maar Groningen is dan ook achtergebleven gebied.quote:
Nou, Noca heeft het al wel uitgevonden hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar Groningen is dan ook achtergebleven gebied.![]()
quote:Op zondag 27 november 2005 17:23 schreef tong80 het volgende:
De Hockeysters winnen met 8-1 van de moffen. Altijd leuk.
QuickPI werkt nog steedsquote:Op zondag 27 november 2005 17:15 schreef DarkShine het volgende:
Ik mis de Fok! Tools extensie eigenlijk wel...
Ben de Tools met een format kwijtgeraakt.quote:
Toch vind ik het knap wat ze allemaal kunnen, vrouwen én mannen.quote:Op zondag 27 november 2005 17:50 schreef finch_meister het volgende:
Dat turnen kun je toch geen fatsoenlijke sport noemen, de gemiddelde deelneemster is 16![]()
O, dat bedoel ik ook niet hoor, het ziet er allemaal fantastisch uitquote:Op zondag 27 november 2005 17:52 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toch vind ik het knap wat ze allemaal kunnen, vrouwen én mannen.
Ja klopt, Suzanne Harmes is bijna 20 en dit was een van de laatste keren dat ze zo'n kans had op zo'n groot toernooi, vertelde ze. Dat is inderdaad best triest.quote:Op zondag 27 november 2005 17:54 schreef finch_meister het volgende:
[..]
O, dat bedoel ik ook niet hoor, het ziet er allemaal fantastisch uitTis alleen wat raar, dat je te oud voor topsport bent zodra je van de middelbare school afgaat
HH DWHN is na SV.quote:Op zondag 27 november 2005 18:10 schreef BliksemSchigt het volgende:
Potverdeurrie
Zijn straks de Koffertjes tegelijk met Dit Was Het NieuwsDan maar Miljoenenjacht via mijn tvkaart volgen.
12 uur is dwhn afgelopen, valt mee ;0quote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt het weer laat etcMorgen proberen op tijd op te staan om te studeren
Gisteren vertelden ze toch dat DWHN om 21:50 zou beginnen en dat het verkeerd in de tv-gidsen staat?quote:
Whatever makes you sleep tonightquote:Op zondag 27 november 2005 18:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wordt het weer laat etcMorgen proberen op tijd op te staan om te studeren
ik vind het allemaal dramatischquote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Pff ik vind die Brace wel zo slecht (Top of the Pops).
klopt Vaduz. werdt nadrukkelijk vermeldt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteren vertelden ze toch dat DWHN om 21:50 zou beginnen en dat het verkeerd in de tv-gidsen staat?
Terrrel (hij bedoelt terwijl) niemand je snapt.quote:Op zondag 27 november 2005 18:30 schreef clauwheee het volgende:
Pff ik vind die Brace wel zo slecht (Top of the Pops).
Zometeen de Mona Sinterklaaspudding verorberen.quote:Op zondag 27 november 2005 18:39 schreef dndiek het volgende:
*** Buuuuuuuuuuuuuuuuuurp ***
Dadelijk nog een toetje eten, eerst ff het eten wat laten zakkenPSV
Serieusquote:Op zondag 27 november 2005 18:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gisteren vertelden ze toch dat DWHN om 21:50 zou beginnen en dat het verkeerd in de tv-gidsen staat?
Volgens teletekst nietquote:Op zondag 27 november 2005 18:48 schreef tong80 het volgende:
DWHN begint om 22.03 uur en 2 uur later de herhaling.
Moet je 202 op je de pagina van nos teletekst van Internet nemen.quote:
Das zuur, welke maat en hoe duur waren ze nou?quote:Op zondag 27 november 2005 15:56 schreef Superheld het volgende:
Kutzooi ze hadden de schoenen deze week niet in mn maat [afbeelding]
quote:Op zondag 27 november 2005 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Moet je 202 op je de pagina van nos teletekst van Internet nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |