Hij had een condoompje in z'n portemeneequote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb je zonder beschermende kleding gereden? [afbeelding]
Nee, die heb ik nooit bij me.quote:Op maandag 28 november 2005 12:54 schreef R2-D2 het volgende:
Hij had een condoompje in z'n portemenee![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn.....
Ik ben om negen uur vertrokken volgens het schema van vrijdag.![]()
Al reeds om tien voor half tien was ik bij de afspraak.
Even een rondje om het gebouw heen gelopen, wat is dat groot zeg, maakte wel indruk.
Dit maakte impact omdat het bedrijf een grote concurrent van mijn oude werkgever is.![]()
Om kwart voor tien ging ik naar binnen, na de motor nog even op een betere plek voor de deur gezet te hebben.Dat was wel een cool ritje, parkeergarage op hoog dak, en die ging lekker schuin omhoog.![]()
Binnen een warm welkom, het bedrijf maakte een relaxte sfeer.
Na de ontvangst met koffie en wat koetjes en kalfjes begonnen we met het gesprek..
.. hij had mijn CV grondig bestudeerd, of alleen de laatste werkgever gezien.![]()
De sollicitatiebrief had hij amper gelezen, en het bleek dat ik voor de verkeerde functie uitgenodigt was.
![]()
Dus het gesprek was eigenlijk al direct ten einde, hij ging nog wel even informeren bij de andere afdeling, maar die hadden net vorige week iemand aangenomen.![]()
Bedankt voor de koffie.![]()
Achteraf wel jammer dat ik die roze koek na de koetjes en kallfjes geweigerd had.
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Mijn zus is gisteravond bevallen van een meisje![]()
que ?quote:Op maandag 28 november 2005 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
De beide ooms Youssef en Hicham gefeliciteerd met de nieuwe mijlpaal.
![]()
![]()
En Martie en Anita ook nog even met terugwerkende kracht.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 13:05 schreef R2-D2 het volgende:
![]()
Weg was je eerste verpletterende indruk![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 11:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
En Hicham dan.. met zijn Suzuki woont ie op hetzelfde adres![]()
Jullie praten teveel, en denken te weinigquote:Op maandag 28 november 2005 12:08 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
daar moest ik idd ook aan denken.... neem aan dat je (pimber) dat wel even gecontroleerd had toen je suzuki (geweldig merk he) zag staan...
Ik weet wel al hoe ze heet, maar de rest weet ik nog nietquote:Op maandag 28 november 2005 12:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
Hoe heet ze, hoe groot, hoe zwaar. Hoe is het met de moeder![]()
Heb jij weerquote:
Klein mannetje, grote wensen, maar nu was het inderdaad voor 1 euro 60 het mooiste cadeau van het jaar.quote:Op maandag 28 november 2005 07:17 schreef worldpimber het volgende:
Nick denkt: "Oh, wat een geweldige sticker, wat heb ik toch een geweldige pappa"
Pepijn denkt: "Zo, die heb ik makkelijk blij gekregen voor < 10 euro"
Hij las het direct uit mijn brief.quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef hicham het volgende:
Heb jij weerJe trekt dit soort dingen aan volgens mij
It slipped my mind.quote:Op maandag 28 november 2005 08:20 schreef hicham het volgende:
Was je niet bang dat een Heracles fan hem in elkaar zou slaan met die sticker in z'n handen?
Oh nee, met zo een brede pa in de buurt durft niemand wat te doen natuurlijk
quote:Op maandag 28 november 2005 13:03 schreef Worldbeater het volgende:
Affijn.....
Ik ben om negen uur vertrokken volgens het schema van vrijdag.![]()
Al reeds om tien voor half tien was ik bij de afspraak.
Even een rondje om het gebouw heen gelopen, wat is dat groot zeg, maakte wel indruk.
Dit maakte impact omdat het bedrijf een grote concurrent van mijn oude werkgever is.![]()
KNIP
Achteraf wel jammer dat ik die roze koek na de koetjes en kallfjes geweigerd had.
quote:Op maandag 28 november 2005 13:34 schreef Worldbeater het volgende:
Normaal lees ik bij, en ga dan posten .. nu Richardgie style.![]()
[..]
It slipped my mind.![]()
Blablavoetbalverhaal![]()
Mooi "drift"spoortje in huis.![]()
[afbeelding]
Martie .. daar kan wat af.quote:Op maandag 28 november 2005 13:16 schreef stones het volgende:
ik heb een gpz 600r ninja staan voor 1000,= 100% goed en mooi
Da's sneller dan ik had verwachtquote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan een ZX6R achterbrug kopen voor 100 euro.![]()
[afbeelding]
Maar eigenlijk is er niks aan als je het vergelijkt met de Hondaachterbrug van de 600RR.
![]()
[afbeelding]
Alleen die shock zal wel niet uitkomen.![]()
Eerst maar eens meten hoe weinig ruimte ik heb.![]()
![]()
Wat moet je ermeequote:Op maandag 28 november 2005 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
Ik kan een ZX6R achterbrug kopen voor 100 euro.![]()
[afbeelding]
Maar eigenlijk is er niks aan als je het vergelijkt met de Hondaachterbrug van de 600RR.
![]()
[afbeelding]
Alleen die shock zal wel niet uitkomen.![]()
Eerst maar eens meten hoe weinig ruimte ik heb.![]()
![]()
Vast wel, anders pak je je zwaard tochquote:Op maandag 28 november 2005 14:24 schreef stinkie het volgende:
bod van 300 euro voor de Alp, vanavond ff bellen en details bespreken, kijken of we er uitkomen
Wat een mensquote:Here, at the Maasvlakte, I started practising wheelies on Mr Bean. Before I dare to do wheelies on the RoadRunner and the Mantra, I want to be able to do perfect wheelies on the XT.
Sometimes they succeed very well. The trick is to start rolling (in 1st), and then to open the throttle. The front comes up...
Always keep your right foot on the brake. If you go too high, apply the brake. *Never* let go of the throttle, or apply the front brake!. Instead, you should give some more throttle just before hitting the ground, to get a smooth landing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |