Ws niet genoeg punten, je kunt dan naar Gigante.quote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom ben ik vaffan uitgezet :/
Slaat nergens op omdat mij gegarandeerd werd dat ik mocht blijvenquote:Op vrijdag 2 december 2005 19:11 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ws niet genoeg punten, je kunt dan naar Gigante.
Wat er al gezegd werdquote:Op vrijdag 2 december 2005 18:56 schreef TC_Artemis het volgende:
Waarom ben ik vaffan uitgezet :/
Lees het forum zeiksnor. Het staat er al zeker 4 dagen op.quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:15 schreef TC_Artemis het volgende:
"Je mag nu bij gigante aanmelden"
Wow, legt veel uit mên.
Nee, ik blijf toch wel op de eerste plaats staan van de alliantie..quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:45 schreef p-etr-a het volgende:
Bijna weer dus, ik ben hier altijd wel benieuwd naar.![]()
Terwijl het eigenlijk niets uitmaakt.
Ik denk dat het je wel lukt maar dan moet je wel wat beter je best doen dan de afgelopen 8 uur!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef DJKoster het volgende:
[..]
Nee, ik blijf toch wel op de eerste plaats staan van de alliantie..![]()
Ik ben wel benieuwd of ik in de top100 terecht kom, ik sta nu 102ste..
Gewoon nog een keer proberen als uni 5 er komt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:51 schreef MaceNL het volgende:
nou lekker, kon de eerste week nog wel bij blijven in de top 100, maar nu merk ik het verschil tussen pro en newbies, hoef niet te raden waar ik tussen hoorzit nu op 400 en zak steeds verder
ik blijf gewoon lekker doorgaan, hoevaker je het doet hoe beter je wordt, ik moet zeggen dat ik het de eerste paar dagen niet slecht deed, stond 2de tot 30ste, na 2 dagen begon het al langzaam te zakken, maar wat wil je ook als je pas een weekje speelt.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen als uni 5 er komt.
Ik was ook 4 uur van de afgelopen 8 uur weg, verder ben ik wat grondstoffen aan het sparen op diverse kolonies voor wat level 13 - 15 upgrades van enkele mijnen dus die punten komen er wel dit weekend..quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:27 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik denk dat het je wel lukt maar dan moet je wel wat beter je best doen dan de afgelopen 8 uur!
En PICHT is nu ook over de 5000, heb jij daar iets van gemerkt (aanval door echt heel sterke)?
Als je grondstoffen krijgt maakt het we stuk makkelijker.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:31 schreef DaFan het volgende:
Ik heb geen fluit in uni 4, speel liever nog wat door in uni 2 omdat dat zo verdomd goed gaat (oa met hulp van Weizz, thx voor alle grondstoffen).
Helemaal overgegaan naar uni4 ?quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:43 schreef Weizz het volgende:
Weet ik niet, maar in uni2 had ik al 200 slagschepen toen ik stopte een week geleden. Dus dat waren er nu wel 300-350 geweest met 3 werven.
Het maakt hetidd wel makkelijker maar ik vind er weinig oneervol aan om grondstoffen aan te nemen van een vriend zodat jij flink wat sterker kan worden.quote:Op zaterdag 3 december 2005 10:36 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Als je grondstoffen krijgt maakt het we stuk makkelijker.
Ik zelf doe liever zelf ipv steeds hulp te krijgen en resources toegestuurd te krijgen.
Neuh, van de mensen om mij heen die ik gespyd heb, heeft er nog geen 1 slagschepen..quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:41 schreef p-etr-a het volgende:
In Uni3 slagschepen bouwen is niet erg achter toch?
Zo, da's niet niks.quote:Op zaterdag 3 december 2005 16:33 schreef DaFan het volgende:
Hoogste in uni 2 heeft er tegen de 600 nu denk ik zo.
Best veel eenheden verlorenquote:De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
104983 Metaal, 85864 Kristal en 68391 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 64000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 552000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 26100 Metaal en 27900 Kristal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |